Λαμία: Ολοκληρώθηκαν τα έργα στην εθνική οδό – Τέλος και η ταλαιπωρία

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...
Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες που γίνονταν το τελευταίο διάστημα στην εθνική οδό Αθηνών – Θεσσαλονίκης, στο ύψος της Λαμίας.

Νωρίς το μεσημέρι δόθηκε σε χρήση και το ρεύμα κυκλοφορίας προς την Αθήνα και παράλληλα η έξοδος της Λαμίας προς την πρωτεύουσα δίνοντας έτσι τέλος στην ταλαιπωρία των κατοίκων της περιοχής αλλά και των οδηγών που περνούσαν από το σημείο και έπρεπε να διανύσουν περισσότερα χιλιόμετρα για να βγουν στο εθνικό οδικό δίκτυο.

Για λίγες ημέρες η κίνηση των οχημάτων θα γίνεται στη δεξιά λωρίδα κυκλοφορίας και τη λωρίδα έκτακτης ανάγκης μέχρι να ολοκληρωθεί η μεταφορά των προστατευτικών στηθαίων.

Πηγή: LamiaStar

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.