Μπορεί να έχεις μια όμορφη ιστοσελίδα και αρκετή επισκεψιμότητα, αλλά αυτά από μόνα τους δεν αρκούν. Αυτό που μετράει είναι το τι κάνουν οι επισκέπτες σου όταν μπαίνουν σε αυτήν. Αν απλώς την κοιτάνε και φεύγουν, τότε κάτι της λείπει. Η μετατροπή ενός επισκέπτη σε πελάτη δεν γίνεται τυχαία ούτε εκ θαύματος. Είναι κάτι που για να συμβεί χρειάζεται εμπειρία, στοχευμένα και ξεκάθαρα μηνύματα και μικρές, έξυπνες κινήσεις που θα κάνουν τον άλλον να νιώσει άνετος και σίγουρος.
Για αυτό, μαζέψαμε για εσένα τα παρακάτω tips!
1. Κάνε ξεκάθαρο το τι προσφέρεις και γιατί αξίζει να το αποκτήσει κάποιος (τι πρόβλημα λύνει το προϊόν ή η υπηρεσία σου;)
Ο επισκέπτης πρέπει μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα να καταλάβει ποιος είσαι, τι κάνεις και τι κερδίζει από εσένα. Αν το μήνυμά σου είναι μπερδεμένο ή πολύ γενικό, το πιθανότερο είναι να φύγει. Οι τίτλοι, τα κείμενα και τα κουμπιά πρέπει να μιλάνε απλά και να είναι σωστά τοποθετημένα. Μην προσπαθείς να εντυπωσιάσεις με δύσκολες λέξεις ή με περίεργα design. Δώσε λύσεις σε πραγματικά προβλήματα. Όταν κάποιος νιώσει ότι τον καταλαβαίνεις, κάνει πιο εύκολα το επόμενο βήμα.
2. Χτίσε εμπιστοσύνη πριν ζητήσεις πώληση
Κανείς δεν αγοράζει από κάποιον που δεν εμπιστεύεται. Για αυτό η ιστοσελίδα σου πρέπει να αποπνέει αξιοπιστία. Κριτικές πελατών, εύκολα προσβάσιμα στοιχεία επικοινωνίας και καλό περιεχόμενο είναι αυτά που κάνουν τη διαφορά. Όση διαφήμιση Google Ads https://www.thinktank.gr/diafimisi-google-adwords/ και αν τρέξεις, το αποτέλεσμα θα κριθεί τελικά από το πόσο άνετα νιώθει ο επισκέπτης μέσα στο site. Η εμπιστοσύνη δεν χτίζεται με πίεση, αλλά με συνέπεια και ειλικρίνεια.
3. Οδήγησε τον επισκέπτη στο επόμενο βήμα χωρίς να τον κουράσεις
Πολλές ιστοσελίδες χάνουν πελάτες γιατί δεν λένε ξεκάθαρα τι πρέπει να κάνει κάποιος στη συνέχεια. Θέλεις να κλείσει ραντεβού; Να ζητήσει προσφορά; Να κάνει μία αγορά; Το επόμενο βήμα πρέπει να είναι απλό και εμφανές. Λίγα και clean κουμπιά λειτουργούν καλύτερα από δεκάδες επιλογές. Όταν ο επισκέπτης δεν χρειάζεται να σκεφτεί πολύ, είναι πιο πιθανό να προχωρήσει.
Στην πράξη, η μετατροπή επισκεπτών σε πελάτες δεν είναι θέμα τύχης. Είναι αποτέλεσμα μακροχρόνιας εμπειρίας, πλάνου και στρατηγικής. Όταν όλα δουλεύουν ρολόι, από το περιεχόμενο μέχρι το flow της σελίδας, τα αποτελέσματα έρχονται πιο φυσικά. Και είναι περισσότερα! Με σωστή καθοδήγηση από ανθρώπους που ξέρουν το αντικείμενο, όπως η ThinkTank, η ιστοσελίδα σου μπορεί να γίνει ένα πολύ αποδοτικό εργαλείο πωλήσεων και όχι απλώς μια online βιτρίνα.

Σημείωση: Τα σχόλια που εμφανίζονται κάτω από τα άρθρα αποτελούν προσωπικές απόψεις των χρηστών που τα δημοσίευσαν και δεν εκφράζουν απαραίτητα τις θέσεις ή απόψεις του Lamianow.gr.
Σε ορισμένες περιπτώσεις, σχόλια που έχουν διατυπωθεί δημόσια σε κοινωνικά δίκτυα ενδέχεται να εμφανίζονται κάτω από τα άρθρα, όταν έχουν δημοσιευθεί κάτω από σχετικές αναρτήσεις του ίδιου άρθρου. Το Lamianow.gr δεν φέρει ευθύνη για το περιεχόμενο αυτών των σχολίων.
Αν κάποιο σχόλιο θεωρείτε ότι παραβιάζει δικαιώματα, είναι προσβλητικό ή έχει αποσυρθεί από την αρχική του πηγή, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο lamianow.gr@gmail.com για την άμεση αφαίρεσή του.