2,5 εκατ. ευρώ επιπλέον στο πρόγραμμα «Εξοικονομώ κατ’οίκον ΙΙ» από το ΠΕΠ Στερεάς Ελλάδας

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Επιπλέον ενίσχυση με 2,5 εκατ. ευρώ από το ΠΕΠ Στερεάς Ελλάδας για το πρόγραμμα «Εξοικονομώ κατ’οίκον ΙΙ», ανακοίνωσε κατά τη σημερινή, Δευτέρα, 21 Οκτωβρίου 2019, συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου στη Λαμία, ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας κ. Φάνης Σπανός. 

Η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας είχε συμμετάσχει χρηματοδοτικά και στους δύο πρώτους κύκλους, ενώ η τεράστια συμμετοχή πολιτών με αιτήσεις στο πρόγραμμα, κατέστησε επιτακτική την εξεύρεση πόρων για την επέκτασή του. 

Μετά το πέρας του Περιφερειακού Συμβουλίου, ο Περιφερειάρχης κ. Φάνης Σπανός δήλωσε σχετικά: «Η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας αφουγκράζεται την ανάγκη των πολιτών της να ενταχθούν στο πρόγραμμα «Εξοικονομώ κατ’οίκον ΙΙ», γι`αυτό και προχωρά στην ενίσχυσή του με επιπλέον 2,5 εκατ. ευρώ,  προκειμένου να ικανοποιηθούν και άλλοι πολλοί δικαιούχοι. Δράσεις που οδηγούν στην εξοικονόμηση πόρων και ενέργειας καθώς και τη βελτίωση του ενεργειακού αποτυπώματος των πόλεών μας, θα μας βρίσκουν πάντα παρόντες». 

 

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *