Μορφή «τσουνάμι» έχουν λάβει οι καταγγελίες κατά του ΔΕΔΔΗΕ για άδικα πρόστιμα με την κατηγορία της ρευματοκλοπής, καθώς εκατοντάδες πολίτες τονίζουν ότι καλούνται να καταβάλλουν υπέρογκα ποσά, δίχως να έχουν παρανομήσει.
Στο OPEN και στην εκπομπή «Καθαρές Κουβέντες» μίλησαν σήμερα δύο πολίτες, καταγγέλλοντας τις πρακτικές που ακολουθεί ο ΔΕΔΔΗΕ. «Τόσο πολύ θέλουν αυτά τα έσοδα, τόσο ανήθικοι είναι;» διερωτήθηκε ο Σάββας Δημητρίου ο οποίος έχει καφετέρια στην Αττική και καλείται να πληρώσει πρόστιμο ύψους 17.000 ευρώ.
Όπως περιέγραψε, «ξαφνικά τον Φεβρουάριο ο ΔΕΔΔΗΕ μου άλλαξε το ρολόι με ψηφιακό. Μου έστειλαν χαρτί ότι θα εξετάσουν το ρολόι. Δεν πήγα στον έλεγχο γιατί είχα άλλα στο μυαλό μου» σημείωσε, εξηγώντας ότι ήταν στο μαιευτήριο με τη σύζυγό του καθώς γεννούσε.
«Το Μάιο του 2025 ήρθε χαρτί το οποίο έλεγε ότι το ρολόι ήταν πειραγμένο και μου βγήκε πρόστιμο 17.046 ευρώ σε 12 δόσεις. 1.420 ευρώ το μήνα. Πληρώνουμε στον ΔΕΔΔΗΕ δεύτερο ενοίκιο» τόνισε ο Σάββας Δημητρίου και συμπλήρωσε:
«Μήπως όλο αυτό είναι φτιαχτό για έσοδα και τα κριτήριά τους είναι λίγο λάθος;» διερωτήθηκε, λέγοντας ότι του έστειλαν φωτογραφίες με πλακέτες και ένα κατσαβίδι. «Εφόσον δεν παρευρέθηκα επειδή ήμουν στο μαιευτήριο με τη γυναίκα μου, πώς ξέρω ότι ήταν το ρολόι μου; Πώς γνωρίζουν σε αναλογικό ρολόι ότι ανοίχτηκε σε συγκεκριμένες ημερομηνίες;».
Μάλιστα, ήρθε μπροστά στο εκβιαστικό δίλημμα ή πληρώνει, ή του κόβεται το ρεύμα. «Ήρθε άτομο του ΔΕΔΔΗΕ όταν δεν πλήρωσα την πρώτη δόση, λέγοντας μου “ή το πληρώνεις ή στο κόβω”. Αναγκάστηκα και πλήρωσα και θα δω με τον δικηγόρο μου τι θα γίνει στην πορεία» επισήμανε.
«Έχω λογαριασμούς που όπως φαίνεται ήταν πάντα ανοδικοί. Τόσο πολύ θέλουν αυτά τα έσοδα, τόσο ανήθικοι είναι;» ανέφερε σε άλλο σημείο, εξηγώντας ότι από τα γεγονότα δεν «στέκει» η καταγγελία της ρευματοκλοπής. «Μακάρι να ήμουν εργοστάσιο καφέ και όχι μικρό μαγαζί» σημείωσε με νόημα.
Δεν τους αφήνουν ούτε καν να μπουν στο κτίριο του ΔΕΔΔΗΕ
Από την πλευρά της Μαρία Μαρτοπούλου καλείται να πληρώσει πρόστιμο 1.000 ευρώ για περίοδο που ήταν κλειστό το φροντιστήριό της. «Δεν ειδοποιήθηκα ότι θα έρθουν να ελέγξουν το ρολόι» είπε και τόνισε ότι τυχαία είδε το συνεργείο όταν έμεινε χωρίς ρεύμα.
Η ίδια εξέφρασε την απορία για τα κριτήρια με τα οποία της επιβλήθηκε το πρόστιμο, ενώ σημείωσε ότι ο ΔΕΔΔΗΕ απαντώντας σε επιστολή της, ουσιαστικά δεν έδωσε απάντηση.
Μάλιστα, όπως είπε, δεν μπόρεσε να μπει στον ΔΕΔΔΗΕ στη Δράμα για να ζητήσει εξηγήσεις, καθώς υπάρχει σεκιουριτάς.

Σημείωση: Τα σχόλια που εμφανίζονται κάτω από τα άρθρα αποτελούν προσωπικές απόψεις των χρηστών που τα δημοσίευσαν και δεν εκφράζουν απαραίτητα τις θέσεις ή απόψεις του Lamianow.gr.
Σε ορισμένες περιπτώσεις, σχόλια που έχουν διατυπωθεί δημόσια σε κοινωνικά δίκτυα ενδέχεται να εμφανίζονται κάτω από τα άρθρα, όταν έχουν δημοσιευθεί κάτω από σχετικές αναρτήσεις του ίδιου άρθρου. Το Lamianow.gr δεν φέρει ευθύνη για το περιεχόμενο αυτών των σχολίων.
Αν κάποιο σχόλιο θεωρείτε ότι παραβιάζει δικαιώματα, είναι προσβλητικό ή έχει αποσυρθεί από την αρχική του πηγή, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο lamianow.gr@gmail.com για την άμεση αφαίρεσή του.