«Βοήθησέ με»: Βρήκε σημείωμα στο χριστουγεννιάτικο δώρο της από την Amazon [εικόνα]

LamiaNow News
3 Min Read

Τι κάνεις όταν λαμβάνεις ένα δέμα από την Amazon και μέσα σε αυτό βρίσκεις ένα σημείωμα που γράφει «βοήθησέ με»;

Αυτή την απορία είχε και μία έφηβη από το Μπόλτον του Ηνωμένου Βασιλείου, όταν στο δέμα της Amazon που παρέλαβε, βρήκε ένα ιδιόχειρο σημείωμα που έλεγε «βοήθησέ με» περιγράφοντας το προσωπικό ως «κακό».

Η 13χρονη Έιπριλ Ντόρσετ, έλαβε ένα ημερολόγιο make up αξίας 30 λιρών ως δώρο από τους γονείς της Κιμ και Φίλιπ που το παρήγγειλαν μέσω Amazon. Οι γονείς είχαν κανονίσει ώστε στην απόδειξη να γράφει «με αγάπη από την μαμά και τον μπαμπά» αλλά αντ΄ αυτού σε αυτήν έγραφε: «Βοήθησέ με, σε παρακαλώ, το προσωπικό της PMP είναι κακό».

Η Amazon χρησιμοποιεί το γραφείο ευρέσεως εργασίας PMP για να καλύψει τις θέσεις εργασίας σε πρακτορεία διανομής σε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο.

https://lamianow.gr/wp-content/uploads/2024/03/Iamia-Now-01-1-2-1-scaled.jpg

Η μητέρα της 13χρονης ανάρτησε ένα σημείωμα με τη φωτογραφία του σημειώματος στη σελίδα της Amazon στο Facebook.

Όπως έγραψε: «Η 13χρονη κόρη μου έλαβε σήμερα από τον πατέρα της το ημερολόγιό της. Ήταν τόσο ενθουσιασμένη να το ανοίξει γιατί είχε το δικό της όνομα στον παραλήπτη. Βρήκε αυτό μέσα στο κουτί και ανησυχεί πως οι εργαζόμενοι της Amazon δεν περνούν καλά. Της είπα ότι πιθανώς πρόκειται για φάρσα, αλλά μπορείτε να το επιβεβαιώσετε;».

Απαντώντας μέσα σε μια ώρα από την ανάρτησή της, χθες ένας εκπρόσωπος της Amazon έγραψε: «Λυπάμαι πολύ που η κόρη σας έλαβε αυτό το σημείωμα μέσα στη συσκευασία της, Κιμ. Θα θέλαμε η ομάδα μας να το εξετάσει. Συμπληρώστε αυτή τη φόρμα το συντομότερο δυνατόν. Ευχαριστώ».

Από την πλευρά της η PMP ανέφερε: «Η PMP Recruitment απασχολεί πάνω από 100.000 άτομα για μια σειρά πελατών, πολλοί εκ των οποίων εργάζονται για εμάς για πολλά χρόνια, έτσι δεν μπορούμε να γνωρίζουμε πού γράφτηκε αυτό το σημείωμα. Παρέχουμε διάφορα κανάλια στα οποία μπορεί να επικοινωνήσει κανείς για ανησυχίες ή παράπονα καθώς και μια εμπιστευτική γραμμή βοήθειας, και δεν έχουμε λάβει κανένα παράπονο. Παρόλα αυτά παίρνουμε πολύ σοβαρά τέτοια σχόλια και θα το διερευνήσουμε σε συνεργασία με τον πελάτη μας».

 

Πηγή:  iefimerida.gr

Share This Article
Leave a comment

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *