Σε 16 μήνες από τώρα, έχοντας ξεκινήσει εργασίες εδώ και 20 μήνες, αναμένεται αν παραδοθεί το νότιο τμήμα του Αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδος (Ε65), από την ένωση με τον αυτοκινητόδρομο Α.Θ.Ε. (στο 203ο χλμ.) έως και τον Ανισόπεδο Κόμβο Ξυνιάδας (32,5ο χλμ. Αυτοκινητοδρόμου Ε65).
Μέχρι στιγμής, η συνολική πρόοδος κατασκευής ξεπερνά το 48,8%, ενώ από την αρχή του έργου, έως και το 19 χλμ., έχουν σχεδόν ολοκληρωθεί οι εργασίες ασφαλτόστρωσης.
Στη δίδυμη σήραγγα Όθρυος, έχει ολοκληρωθεί η διάνοιξη και η προσωρινή αντιστήριξη σε 2,5 χλμ. από το σύνολο των 3 χλμ., ενώ προχωρώντας σε μια επιμέρους ανάλυση, οι γέφυρες και τα διάφορα τεχνικά παρουσιάζουν πρόοδο της τάξεως του 61,7%, τα ασφαλτικά οδοστρώματα 38,7% και οι χωματουργικές εργασίες 51,7%.
Στα σημαντικότερα τεχνικά χαρακτηριστικά των 32,5 χλμ., συναντάμε: 1 δίδυμη Σήραγγα συνολικού μήκους περίπου 3 χλμ., ανά κλάδο, 15 Γέφυρες, 5 Άνω & 6 Κάτω Διαβάσεις, 1 αμφίπλευρο Χώρο Στάθμευσης & Ανάπαυσης (Parking & WC), 62 Κιβωτοειδείς Οχετούς και Διαβάσεις Πανίδας, 3 Ανισόπεδους Κόμβους (Λαμίας, Καρπενησίου, Ξυνιάδας) & 2 Ημικόμβους (Ανθήλης και Α.Θ.Ε.), 1 αμφίπλευρο Σταθμό Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (Λιανοκλάδι), 1 Μετωπικό Σταθμό Διοδίων (Καρπενήσι), 1 Κέντρο Ελέγχου & Συντήρησης (Λιανοκλάδι) και 1 Κτήριο Τροχαίας (Λιανοκλάδι).
Στο video, υπάρχουν πλάνα από τις εργασίες και στα τρία εργοτάξια.