Ένα νέο, διαφορετικό τρόπο επέλεξε το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας για να ευαισθητοποιήσει τον κόσμο για τη δωρεά αίματος, με τη νέα διαφημιστική του καμπάνια #bloodyuseless.
Με σλόγκαν: «Μπορεί κάποιες φορές να νιώθεις άχρηστος, αλλά έχεις κάτι μέσα σου που είναι χρήσιμο. Δώσε αίμα και σώσε, όχι μία, αλλά τρεις ζωές», το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας, χρησιμοποιεί ως πρωταγωνιστές ανθρώπους της «διπλανής πόρτας», που κάνουν επικές γκάφες και καλεί τον κόσμο να δημιουργήσει μια σταθερή ροή αίματος.
Ο καθένας μπορεί να ανεβάζει βιντεάκια από γελοία «ατυχήματα» και φιλόδοξες προσπάθειες, χρησιμοποιώντας το hashtag #bloodyuseless, με στόχο την προώθηση της καμπάνιας.
iefimerida.gr

Σημείωση: Τα σχόλια που εμφανίζονται κάτω από τα άρθρα αποτελούν προσωπικές απόψεις των χρηστών που τα δημοσίευσαν και δεν εκφράζουν απαραίτητα τις θέσεις ή απόψεις του Lamianow.gr.
Σε ορισμένες περιπτώσεις, σχόλια που έχουν διατυπωθεί δημόσια σε κοινωνικά δίκτυα ενδέχεται να εμφανίζονται κάτω από τα άρθρα, όταν έχουν δημοσιευθεί κάτω από σχετικές αναρτήσεις του ίδιου άρθρου. Το Lamianow.gr δεν φέρει ευθύνη για το περιεχόμενο αυτών των σχολίων.
Αν κάποιο σχόλιο θεωρείτε ότι παραβιάζει δικαιώματα, είναι προσβλητικό ή έχει αποσυρθεί από την αρχική του πηγή, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο lamianow.gr@gmail.com για την άμεση αφαίρεσή του.