Ο Αιγύπτιος Μο Σαλάχ, ο αστέρας της Λίβερπουλ, είναι ένας από τους δημοφιλέστερους ποδοσφαιριστές στον πλανήτη. Για τα εκατομμύρια φίλους της Λίβερπουλ, ο κόκκινος Μο Σαλάχ είναι με απόλυτη βεβαιότητα ο καλύτερος ποδοσφαιριστής του κόσμου, άποψη που μάλλον υιοθετούν και τα περίπου 100 εκατομμύρια των πολιτών της Αιγύπτου.
Μπορεί στην πρόσφατη ψηφοφορία για την Χρυσή Μπάλα ο Σαλάχ να κατετάγη στην… 7η θέση, είναι όμως ένα από τα πιο επιδραστικά πρόσωπα στον πλανήτη του ποδοσφαίρου. Ο Αιγύπτιος σούπερ σταρ μαζί με τον Γερμανό Γιούργκεν Κλοπ που έχει τα ηνία του προπονητικού team της Λίβερπουλ φέρουν το βασικό μερίδιο ευθύνης για την αναγέννηση των «Κόκκινων».
Η Pepsi, μονίμως… δεύτερη πίσω από την Coca Cola, επέλεξε τον Μο Σαλάχ για πρωταγωνιστή στη διαφήμιση του αναψυκτικού της. Θέλοντας να παίξει με τα νοήματα. Το σημαίνον και το σημαινόμενον, που λέγαμε παλαιά.
Με απλά λόγια, μπορεί οι… ανόητοι στην ψηφοφορία για την Χρυσή Μπάλα να ανέδειξαν τον Μο Σαλάχ στην 7η θέση, όμως εσείς ξέρετε ότι είναι ο καλύτερος ποδοσφαιριστής του πλανήτη. Ετσι και η Pepsi! Μπορεί να την θεωρείτε δεύτερη, πίσω από την Coca Cola, όμως είναι πρώτη. Η διασύνδεση προφανής, το μήνυμα απλό, έξυπνο και άμεςσο. Περνάει αμέσως στο υποσυνείδητο και προκαλεί τρελή ικανοποίηση. Γι’ αυτό και το μουσικό κομμάτι της διαφήμισης που διαρκεί μόλις 94 δευτερόλεπτα δεν θα μπορούσε να είναι άλλο από το satisfaction των Rolling Stones.
Δηλαδή σαν την ικανοποίηση που προσφέρει η Pepsi. Σαν την ικανοποίηση που αντλούν οι ποδοσφαιρόφιλοι βλέποντας τον Μο Σάλαχ να δίνει τις δικές του συναυλίες μέσα στο γήπεδο τρελαίνοντας μικρούς και μεγάλους.
Κι όπως η γεύση της Pepsi -σύμφωνα με τους δημιουργούς του αναψυκτικού- παρασύρει τον ένα μετά τον άλλο όλο και περισσότερους. Ετσι και ο Μο Σαλάχ, που ξεκίνησε να παίζει ποδόσφαιρο μόνος, ίσως και κόντρα στις επιθυμίες της οικογένειάς του, κατάφερε όμως να τρελάνει εκατομμύρια σε όλο τον πλανήτη.
Κι από εκεί που τρέχει μόνος, ο Μο Σαλάχ συμπαρασύρει μαζί του δεκάδες, εκατοντάδες, χιλιάδες, εκατομμύρια! You’ll never walk alone, δηλαδή, όπως τραγουδούν οι φίλοι της Λίβερπουλ στην αγαπημένη τους ομάδα. Η Pepsi κατάφερε να φτιάξει μια κινηματογραφική διαφήμιση, με τους οπαδούς της Λίβερπουλ να μην τραγουδούν το you’ll never walk alone αλλά το Salah la la , σύνθημα που επαναλαμβάνουν ρυθμικά στις εξέδρες του Άνφιλντ, που φτιάχνει το κέφι και δημιουργεί ασυνείδητα, υποσυνείδητα και συνειδητά μια σειρά από συνειρμούς για να καταναλώσεις το αναψυκτικό της.
protothema.gr