Τουρκία: Διχάζει διαφημιστικό σποτ για τον τουρισμό στην Κωνσταντινούπολη

Lamianow.gr
By Lamianow.gr Add a Comment
4 Min Read
Το ενός λεπτού βίντεο που κυκλοφόρησε τη Δευτέρα, με τίτλο «Κωνσταντινούπολη, η νέα cool τάση», δείχνει τουρίστες να απολαμβάνουν πολυτελή γεύματα κατά μήκος του Βοσπόρου

Ένα νέο διαφημιστικό σποτ για την προώθηση του τουρισμού στην Κωνσταντινούπολη από το υπουργείο Εσωτερικών της Τουρκίας πυροδότησε ένα νέο κύμα αντίδρασης στα τουρκικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με τους χρήστες (netizens) να κατηγορούν το υπουργείο Τουρισμού για υποκρισία στην προώθηση ενός τρόπου ζωής.

-Advertisement-

Το ενός λεπτού βίντεο που κυκλοφόρησε τη Δευτέρα, με τίτλο «Κωνσταντινούπολη, η νέα cool τάση», δείχνει τουρίστες να απολαμβάνουν πολυτελή γεύματα κατά μήκος του Βοσπόρου, νέους με μοντέρνα ρούχα που χορεύουν στους δρόμους και μπαλαρίνες να χορεύουν μπροστά από ένα παλάτι.

Οι επικριτές κατηγορούν την ισλαμική κυβέρνηση του Κόμματος Δικαιοσύνης και Ανάπτυξης (AKP) ότι παρουσιάζει έναν τρόπο ζωής που προσπαθεί να εξαλείψει για να προωθήσει τουριστικά την Κωνσταντινούπολη.

- Advertisement -
  • «Γιατί δεν δείχνετε την πραγματική Τουρκία που έχετε διαμορφώσει;», ρωτάει ένας χρήστης του Twitter, αναφερόμενος στα εκατομμύρια των προσφύγων και στη συντηρητική κουλτούρα που υποστηρίζει το AKP.
  • «Ωραίο το βίντεο και όλα, αλλά πού είναι η Κωνσταντινούπολη;» ρώτησε ένας άλλος χρήστης. «Στην Κωνσταντινούπολη γνωρίζουμε ότι υπάρχουν φανατικοί θρησκευόμενοι  που χτυπούν τις γυναίκες που χορεύουν μπαλέτο, Σύροι φωνάζουν ‘Ο Αλλάχ είναι Μεγάλος», Αφγανοί που παλεύουν σε πάρκα και μια πόλη όπου η μουσική απαγορεύεται μετά τα μεσάνυχτα».
  • «Κρύβουν τους οπαδούς του AKP όταν προωθούν την πόλη στο εξωτερικό», έγραψε ένας άλλος χρήστης του Twitter.
  • «Το H2O είναι το νέο σέξι», έγραψε ένας άλλος χρήστης, αναρτώντας μια φωτογραφία από βίντεο στο οποίο μια ομάδα ανθρώπων πίνει νερό αντί για αλκοόλ σε ένα εστιατόριο.Ένα νέο διαφημιστικό σποτ για την προώθηση του τουρισμού στην Κωνσταντινούπολη από το υπουργείο Εσωτερικών της Τουρκίας πυροδότησε ένα νέο κύμα αντίδρασης στα τουρκικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με τους χρήστες (netizens) να κατηγορούν το υπουργείο Τουρισμού για υποκρισία στην προώθηση ενός τρόπου ζωής καταδικάζει.
  • Το ενός λεπτού βίντεο που κυκλοφόρησε τη Δευτέρα, με τίτλο «Κωνσταντινούπολη, η νέα cool τάση», δείχνει τουρίστες να απολαμβάνουν πολυτελή γεύματα κατά μήκος του Βοσπόρου, νέους με μοντέρνα ρούχα που χορεύουν στους δρόμους και μπαλαρίνες να χορεύουν μπροστά από ένα παλάτι.
  • «Γιατί δεν δείχνετε την πραγματική Τουρκία που έχετε διαμορφώσει;», ρωτάει ένας χρήστης του Twitter, αναφερόμενος στα εκατομμύρια των προσφύγων και στη συντηρητική κουλτούρα που υποστηρίζει το AKP.
  • «Ωραίο το βίντεο και όλα, αλλά πού είναι η Κωνσταντινούπολη;» ρώτησε ένας άλλος χρήστης. «Στην Κωνσταντινούπολη γνωρίζουμε ότι υπάρχουν φανατικοί θρησκευόμενοι  που χτυπούν τις γυναίκες που χορεύουν μπαλέτο, Σύροι φωνάζουν ‘Ο Αλλάχ είναι Μεγάλος», Αφγανοί που παλεύουν σε πάρκα και μια πόλη όπου η μουσική απαγορεύεται μετά τα μεσάνυχτα».
  • «Κρύβουν τους οπαδούς του AKP όταν προωθούν την πόλη στο εξωτερικό», έγραψε ένας άλλος χρήστης του Twitter.
  • -«Το H2O είναι το νέο σέξι», έγραψε ένας άλλος χρήστης, αναρτώντας μια φωτογραφία από βίντεο στο οποίο μια ομάδα ανθρώπων πίνει νερό αντί για αλκοόλ σε ένα εστιατόριο.

ethnos.gr

Share This Article
Follow:
Η ανεξάρτητη ηλεκτρονική εφημερίδα ενημέρωσης της Λαμίας και της Στερεάς Ελλάδας. Γιατί η ενημέρωση χρειάζεται άποψη.
Leave a comment

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *