Τι θα κάνει το μέσο κοινωνικής δικτύωσης για να σώσει την εταιρεία.
Το μέσο κοινωνικής δικτύωσης ανέφερε την Τετάρτη ότι έχασε δυο εκατομμύρια χρήστες κατά τους τρεις τελευταίους μήνες του 2015, ενώ οι μετοχές κατρακύλησαν στο 12%.
Το Twitter είχε 305 εκατ. ενεργούς χρήστες μέχρι το τέλος του 2015. Αντίθετα, το Facebook έχει 1,6 δισ. χρήστες και η Google έχει οκτώ υπηρεσίες με πάνω από ένα δισ. χρήστες η κάθε μία. Μέχρι και το Instagram κατάφερε να ξεπεράσει το Twitter το Σεπτέμβριο, καθώς αύξησε τους χρήστες του και σήμερα έχει 400 εκατ.
Ωστόσο, η νέα διοίκηση, τα προϊόντα, τα σχέδια και τα χαρακτηριστικά του Twitter δεν έχουν βοηθήσει στην ανάπτυξή του, η οποία έχει παραμείνει στάσιμη και όπως φαίνεται είναι δύσκολο να ανατραπεί.
Από πλευράς του, το διάσημο μέσο κοινωνικής δικτύωσης έχει επίγνωση του προβλήματος και έχει ξεκινήσει να κυκλοφορεί νέα προϊόντα για την αντιμετώπιση του ζητήματος. Σημειώνεται, ότι το Twitter ανακοίνωσε την Τετάρτη ότι δοκιμάζει ένα νέο αλγόριθμο που θα αλλάξει τη χρονολογική σειρά των ενημερώσεων, ελπίζοντας να προσελκύσει περισσότερους περιστασιακούς χρήστες, οι οποίοι δεν θα κάνουν tweets μανιωδώς.
Ο CEO του Twitter, Jack Dorsey, ανέφερε ότι το νέο χρονοδιάγραμμα έχει δείξει μια πραγματικά υποσχόμενη ανάπτυξη στη χρήση των μελών.
«Θα βελτιώσουμε τη βασική μας υπηρεσία και θα κάνουμε ό,τι πιο έξυπνο», συνέχισε ο Dorsey, προσθέτοντας ότι «υπάρχει η δυνατότητα να φέρουμε την ανάπτυξη στην εταιρεία. Και το διάγραμμα είναι ένα μεγάλο μέρος αυτού».
Ακόμη, ο CEO του Twitter σημείωσε ότι η διαχείριση του κοινωνικού μέσου πρέπει να εξορθολογιστεί, ενώ η ομάδα του Messinger αναμένεται να ενισχυθεί μέσα στο 2016.
Πωλήσεις
Τέταρτο τρίμηνο του 2014: 479 εκατ. δολάρια
Τέταρτο τρίμηνο του 2015: 710 εκατ. δολάρια, πάνω από 48%
Το τέταρτο τρίμηνο του 2015, γενικά δεν ήταν άσχημο, καθώς το Twitter σημείωσε ρεκόρ πωλήσεων. Από πλευρά της, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι είχε 130.000 διαφημιστές μέχρι το τέλος του τετάρτου τριμήνου, περίπου το 90% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Η εταιρεία ανακοίνωσε ακόμη ότι αναμένει να αυξηθούν περαιτέρω οι πωλήσεις το τρέχον τρίμηνο, ενώ προέβλεψε ότι τα έσοδα θα είναι 595 με 610 εκατ. δολάρια, πολύ πιο κάτω από τις περισσότερες προβλέψεις των αναλυτών.
Κέρδος
Τέταρτο τρίμηνο του 2014: 125 εκατ. δολάρια
Τέταρτο τρίμηνο του 2015: 90 εκατ. βελτίωση 28%
Το Twitter συνεχίζει να χάνει χρήματα. Παρόλο που οι απώλειές του μειώθηκαν, δεν παρουσιάζει κανένα σημάδι κέρδους.
Ενεργοί χρήστες
Τρίτο τρίμηνο του 2015: 307 εκατ. δολάρια
Τέταρτο τρίμηνο του 2015: 305 εκατ. δολάρια, κάτω από 1%
Το Twitter έχασε δυο εκατ. χρήστες κατά τους τρεις τελευταίους μήνες του έτους. Σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, η πελατειακή βάση του Twitter αυξήθηκε κατά 6%.