Το νέο τρένο-σφαίρα της Ιαπωνίας είναι ένα θαύμα της μηχανικής [vid]

lamianow
By lamianow Add a Comment
2 Min Read

https://lamianow.gr/wp-content/uploads/2024/03/Iamia-Now-01-1-2-1-scaled.jpgΗ Ιαπωνία θα φιλοξενήσει τους θερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες του 2020. Ένα γεγονός που θα δούμε την πρωτεύουσα της χώρας, το Tokyo, να φιλοξενεί με τη σειρά του τεράστιο αριθμό αθλητών και επισκεπτών. Αυτό σημαίνει ότι πάρα πολλοί άνθρωποι θα έχουν ανάγκη μεταφοράς από και προς την πρωτεύουσα.

-Advertisement-

Η Ιαπωνία έχει ήδη ένα υποδειγματικό σύστημα σιδηροδρόμων, στο οποίο τα λεγόμενα στη Δύση «τρένα-σφαίρες» (dangan ressha σύμφωνα με τη δυτική μετάφραση του όρου) ή Shin-kansen, όπως τα αποκαλούν οι Ιάπωνες (νέα γραμμή κορμός), κινούνται από σταθμό σε σταθμό με ταχύτητα στα 300 km/h.

Την περασμένη εβδομάδα, οι ιαπωνικές αρχές αποκάλυψαν τη νεότερη γενιά του Shin-kansen, που μπορεί να μην αυξάνει την ταχύτητά του, είναι όμως 11 τόνους ελαφρύτερο από το μοντέλο που χρησιμοποιείται σήμερακαι έτσι θα χρειάζεται λιγότερη ενέργεια για να επιτελέσει τα μεταφορικά καθήκοντά του.

Με την ονομασία N700S ή Supreme, το νέο τρένο θα χρησιμοποιήσει ένα ειδικό σχέδιο στη «μύτη» του για να μειώσει το θόρυβο που δημιουργείται όταν εισέρχεται στις σήραγγες. Ο σχεδιασμός του εμπρός άκρου θα έχει επίσης μικρότερη αντίσταση στον αέρα.

- Advertisement -

https://lamianow.gr/wp-content/uploads/2024/03/Iamia-Now-01-1-2-1-scaled.jpg

Το Supreme θα συνδέσει αρχικά το Tokyo και τη Shin-Osaka από το 2020, αλλά οι συρμοί θα αρχίσουν να δοκιμάζονται από εφέτος.

-Advertisement-
=Advertisement=

Σύμφωνα με το CNN, το εσωτερικό των βαγονιών έχει επίσης τροποποιηθεί για να επιτρέψει περισσότερεςεπιλογές εξατομίκευσης. Το Supreme θα είναι μικρότερο από τις υπάρχουσες εκδόσεις, καθώς θα φτάνει μέχρι 12 βαγόνια αντί για τα μέχρι 16 που είναι οι συρμοί σήμερα.

https://lamianow.gr/wp-content/uploads/2024/03/Iamia-Now-01-1-2-1-scaled.jpg

Το σιδηροδρομικό σύστημα που βασίζεται στο Shinkansen είναι γνωστό ότι είναι ένα από τα πιο αξιόπισταστον κόσμο. Σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν το 2014, τα τρένα είχαν μέση καθυστέρηση από το χρονοδιάγραμμα κάτω από ένα λεπτό ανά έτος. Το ρεκόρ επιτεύχθηκε το 1997, όταν η καθυστέρηση σε εθνικό επίπεδο ήταν μόλις 18 δευτερόλεπτα. Συνήθως, οι καθυστερήσεις συνοδεύονται από δημόσια συγνώμη και μερικές φορές παραιτήσεις.

Η εμμονή που έχουν οι Ιάπωνες με την απόλυτη χρονική συνέπεια οδήγησε πέρυσι, στην απολογία της εταιρείας εκμετάλλευσης, όταν αμαξοστοιχία που συνέδεε το Tokyo και την Tsukuba ήρθε 20 δευτερόλεπτα νωρίτερα στον σταθμό!

Drive.gr

Share This Article
Leave a comment

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *