Κάθε προσδοκία ξεπέρασε η συμμετοχή στην εκδήλωση της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας στο Μετρό Συντάγματος για την τουριστική καμπάνια του 2018 υπό τον τίτλο «Θα τα κάνουμε…θάλασσα».
Το διήμερο Φεστιβάλ τουρισμού και γαστρονομίας που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων του Μετρό Συντάγματος αποτύπωσε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τη φιλοσοφία της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας για τη σύνδεση του τουρισμού, του πολιτισμού και της αγροδιατροφής, δημιουργώντας μια ενιαία ταυτότητα στην Καρδιά της Ελλάδας.
Από το σημείο διήλθαν χιλιάδες επισκέπτες που είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τους προορισμούς και των πέντε νομών της Περιφέρειας, αλλά και να δοκιμάσουν και να προμηθευτούν ποιοτικά τοπικά προϊόντα των 30 και πλέον μικρών παραγωγών που συμμετείχαν στη δράση.
Ο Περιφερειάρχης Κώστας Μπακογιάννης βρέθηκε στην εκδήλωση το απόγευμα της Παρασκευής, όπου εγκαινίασε ουσιαστικά την καλοκαιρινή καμπάνια της Στερεάς Ελλάδας, η οποία μεταξύ άλλων έχει επεκταθεί στους συρμούς του μετρό, που έχουν ντυθεί με τα χρώματα της Στερεάς, αλλά και σε όλη την Αττική και στη Στερεά με τη διανομή της καλοκαιρινής έκδοσης της δωρεάν εφημερίδας της Περιφέρειας.
Πρόκειται για ακόμη μία πρωτοβουλία υλοποίησης του σχεδίου της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας για την ενίσχυση του τουρισμού και της αγροδιατροφής, με σκοπό την ανάπτυξη όλων των επιχειρήσεων σε εθνικό αλλά και διεθνές επίπεδο.
«Ο Τουρισμός, πέρα από εργαλείο ανάπτυξης και ενίσχυσης της οικονομίας μας, είναι για εμάς μία γιορτή στην οποία, όπως όλα δείχνουν, κάθε χρόνο συμμετέχουν όλο και περισσότεροι. Είναι γιορτή και προσπάθεια από όλους εμάς στη Στερεά Ελλάδα που έχουμε αποφασίσει να επενδύσουμε στα ανταγωνιστικά μας πλεονεκτήματα, στον τόπο μας και τους ανθρώπους του. Αυτό κάνουμε εντός και εκτός Ελλάδας. Η Περιφέρειά μας, όπου βρεθεί, κερδίζει τον κόσμο γιατί μπορεί και προσφέρει συνθήκες, προϊόντα και υπηρεσίες υψηλού επιπέδου» δήλωσε ο κ. Μπακογιάννης με, αφορμή τα εγκαίνια της καμπάνιας της Περιφέρειας.