Πέρυσι τον Απρίλιο έσκασε η είδηση ότι το Facebook παρακολουθεί και την δραστηριότητα των χρηστών που δεν είναι μέλη του κοινωνικού δικτύου, μέσα από την ενσωμάτωση των Like buttons σε εκατομμύρια ιστοσελίδες. Γι’ αυτόν τον λόγο, άλλωστε, Βελγικό Δικαστήριο αποφάσισε τον περασμένο να επιβάλλει πρόστιμο ύψους €250.000 ημερησίως για να αφαιρέσει το “datr cookie”.
Παρόλα αυτά, η εταιρεία δεν πτοείται και ενισχύει ακόμη περισσότερο την καταγραφή της δραστηριοτητας όλων των χρηστών επεκτείνοντας το δίκτυο των διαφημίσεων της.
Για την ακρίβεια, η Facebook ανακοίνωσε ότι αλλάζει τον τρόπο διανομής των διαφημίσεων της πλατφόρμας της στο σύνολο του ιστού μέσω του Audience Network, το οποίο εξυπηρετεί third-party ιστοσελίδες και συνεργάτες που επιθυμούν να διαφημιστούν. Μέχρι σήμερα, οι διαφημίσεις αυτές ήταν ορατές μόνο στα μέλη του κοινωνικού δικτύου, αλλά στο εξής θα εμφανίζονται σε όλους και με κάθε κλικ χρήστη θα δημιουργείται ένα διαφημιστικό προφίλ, ανεξάρτητα αν είναι μέλος ή όχι του κοινωνικού δικτύου.
“Τα κουμπιά και τα plugins αποστέλλουν βασικές πληροφορίες για τη δραστηριότητα των χρηστών. Για τα μη-μέλη του Facebook δεν τα χρησιμοποιούσαμε. Αυτό πλέον θα αλλάξει για να καταλάβουμε καλύτερα πως να στοχεύσουμε σε αυτούς τους χρήστες”
Σε περίπτωση που είχατε κάποια ψευδαίσθηση περί παρακολούθησης…