Ο πρώην πρωθυπουργός και πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ έχει ήδη ξεκινήσει τις διεργασίες για την ίδρυση ενός think tank της προοδευτικής σκέψης, ενός Ινστιτούτου δηλαδή με αντικείμενο τη μελέτη και την επεξεργασία θέσεων για τη γεωπολιτική, τη συγκυρία στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ, τις εξελίξεις στα εθνικά θέματα και τη ΝΑ Μεσόγειο, το κοινωνικό κράτος και τις κοινωνικές ανισότητες.
Ο Αλέξης Τσίπρας σχεδιάζει την «επόμενη μέρα» και σίγουρα αυτή δεν αποτελείται αποκλειστικά από την εκλογή του στη θέση του προέδρου του Συμβουλίου της Ευρώπης για τα Δυτικά Βαλκάνια.
Σύμφωνα με το ieidiseis.gr, το επόμενο διάστημα σκοπεύει να πληθύνει τις επαφές του με διεθνείς προσωπικότητες στο εξωτερικό, ενώ θα δώσει το «παρών» και σε αρκετά διεθνή συνέδρια.
Στο πλαίσιο, λοιπόν, όλων των παραπάνω, ο Αλέξης Τσίπρας λαμβάνει reports με διάφορες προτάσεις από εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον τομέα της διαφήμισης, προκειμένου να προχωρήσει στα βήματα που επιτάσσουν οι σύγχρονοι κανόνες επικοινωνίας.
Ο Αλέξης Τσίπρας απαθανατίστηκε να διαβάζει μία απ’ αυτές κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του, στο αεροπλάνο, προς το Παρίσι. Ο Αλέξης Τσίπρας μελετούσε προσεκτικά ενημερωτικά έγγραφα (memo) με τίτλο «Rebranding – Alexis Tsipras» και ημερομηνία «Mars 2024» (Μάρτιος 2024).