Αντιδράσεις προκάλεσε βίντεο το οποίο δημιούργησε ομάδα νέων για λογαριασμό του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης στο πλαίσιο διαφημιστικής καμπάνιας για την προβολή της πόλης (σ.σ. το βίντεο έχει «κατέβει»), και στο οποίο διαφημίζεται ως σήμα κατατεθέν για την προσέλκυση τουριστών ο φραπές και η λέξη «μαλ…»
Την ευθύνη ανέλαβε το πρωί της Τετάρτης η αντιπεριφερειάρχης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης Βούλα Πατουλίδου.
Σύμφωνα με την ίδια δεν πρόκειται για την κεντρική διαφημιστική καμπάνια για την Θεσσαλονίκη, αλλά για ένα reel το οποίο, όπως είπε, «όπως ανέβηκε στα social media, έτσι κατέβηκε».
«Μια ομάδα εννεά παιδιών ήταν να γυρίσουν κάτι που να είναι λίγο ιντριγκαδόρικο για τη Θεσσαλονίκη, γιατί πάντα τα νέα παιδιά έχουν άλλη ματιά. Πιστεύω ότι ήταν και χιουμοριστικό» είπε η κυρία Πατουλίδου στον Status 103,7 και σημείωσε πως υλοποιήθηκε σε συνεργασία με την ίδια.
protothema.gr
Η γνώση είναι μαγική δύναμη!