Η συλλογικότητα «Ελευθεριακή Πρωτοβουλία» ανέλαβε την ευθύνη, μέσω ανακοίνωσης – Συνελήφθησαν δυο άτομα, αναζητούνται άλλα πέντε
Τρικάκια και μπογιές στις προτομές στον προαύλειο χώρο της Μητρόπολης Θεσσαλονίκης πέταξαν αντιεξουσιαστές τα ξημερώματα της Τετάρτης, περίπου στις 03:30. Συγκεκριμένα, μέλη της Ελευθεριακής Πρωτοβουλίας Θεσσαλονίκης από την οδό Βογατσικού πέταξαν μπογιές και τρικάκια «ενάντια στον σκοταδισμό και τον εθνικισμό».
Η αστυνομία προχώρησε στη σύλληψη δυο νεαρών αντιεξουσιαστών για τις φθορές που προκάλεσαν, οι οποίοι παραπέμφθηκαν να δικαστούν στο Αυτόφωρο Τριμελές Πλημμελειοδικείο.
Δείτε το βίντεο που έδωσε στη δημοσίοτητα για το περιστατικό η αναρχική συλλογικότητα «Ελευθεριακή Πρωτοβουλία»
Προηγουμένως η εισαγγελέας άσκησε εις βάρος τους ποινική δίωξη για «προσβολή συμβόλων θρησκευτικής σημασίας», «φθορές ξένης ιδιοκτησίας αντικειμένων που χρησιμεύουν σε κοινή ωφέλεια», «διατάραξη κοινής ειρήνης» και για «απείθεια», κατά περίπτωση.
Σύμφωνα με τη δικογραφία, πρόκειται για έναν 22χρονο κι έναν 24χρονο οι οποίοι μαζί με άλλα τέσσερα άτομα, ηλικίας από 22 έως 52 ετών, αποτελούν μέλη της «Ελευθεριακής Πρωτοβουλίας». Οι τελευταίοι τέσσερις ταυτοποιήθηκαν αλλά κατάφεραν να διαφύγουν ενώ αναζητείται και μια γυναίκα αγνώστων στοιχείων ταυτότητας.
Στην ανακοίνωση που δημοσιοποίησε η «Ελευθεριακή Πρωτοβουλία» για την «παρέμβαση» στην Ιερά Μητρόπολη, αναφέρει χαρακτηριστικά:
«Τι κοινό μπορεί να έχουν η συμφωνία των Πρεσπών, η «λαθρομετανάστευση», και το «δημογραφικό»; Κατ’ αρχήν, αποτελούν τα θέματα της εκδήλωσης με τίτλο «Εμείς δε συμφωνήσαμε», η οποία διοργανώθηκε από 22 χριστιανικά σωματεία στο Βελλίδειο, με την ευλογία της Ιεράς Μητρόπολης Θεσσαλονίκης στο Συνεδριακό Κέντρο Θεσσαλονίκης.
Οι παραπάνω άξονες συγκροτούν την βασική ιδεολογική ατζέντα του συντηρητικού και ακροδεξιού τόξου. Επί του παρόντος, η συγκεκριμένη ατζέντα προωθείται από κυβέρνηση, εκκλησία, θρησκευτικές και παραθρησκευτικές ομάδες, φασιστικές οργανώσεις και αστικά κόμματα της δεξιάς και της άκρας δεξιάς. Από τις εξαγγελίες της υπουργού παιδείας περί απόκτησης “εθνικής συνείδησης” στο σχολείο και τους υποχρεωτικούς εκκλησιασμούς, την στέρηση βασικών ανθρώπινων “αστικών δικαιωμάτων” από πρόσφυγες και μετανάστες, μέχρι τις εκδηλώσεις με την ευλογία της Ιεράς Μητρόπολης Θεσσαλονίκης, τις σκοταδιστικές αποφάσεις της Ιεράς Συνόδου για την άμβλωση, την στοχοποίηση των γυναικών που την επιλέγουν, κράτος και εκκλησία επιχειρούν χέρι-χέρι να προωθήσουν την συντηρητικοποίηση και τον εκφασισμό της κοινωνίας. Από αυτό δεν ωφελούνται μόνο αυτοί οι κύκλοι αλλά σχεδόν το σύνολο της κυριαρχίας, καθώς η εξάπλωση του εθνικιστικού δηλητηρίου κατακερματίζει την κοινωνική βάση και την αποπροσανατολίζει από τα πραγματικά της προβλήματα και συμφέροντα, ειδικά σε περιόδους καπιταλιστικής κρίσης.
Η συμφωνία των Πρεσπών αρχικά έδωσε το πάτημα σε όλον αυτόν τον ακροδεξιό συρφετό, για να ανέλθει στον «αφρό» της δημόσιας σφαίρας. Ένωσε την τότε αντιπολίτευση της ΝΔ με αρχιεπισκόπους, πατριωτικές ενώσεις και φασιστικά τάγματα εφόδου. Με μπροστάρηδες τους τελευταίους κατέλαβαν δημόσιο λόγο και χώρο, καλλιέργησαν το μίσος προς τους γειτονικούς μας λαούς και επιτέθηκαν σε κοινωνικούς χώρους και καταλήψεις. Απαίτησή τους να έχουν τον πρώτο λόγο στην ονομασία ενός άλλου έθνους-κράτους. Το ελληνικό κράτος, κοντά σε αυτή τη λογική, προσπαθεί για δεκαετίες να επεκτείνει την κυριαρχία του στα Βαλκάνια και την ανατολική Μεσόγειο. Έτσι, η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ προχώρησε σε αυτήν τη συμφωνία με τις ευλογίες της ΕΕ, που θέλει να εντάξει τη Δημοκρατία της Βόρειας Μακεδονίας, πλέον, στους κόλπους της και του ΝΑΤΟ, που επεκτείνει τη σφαίρα επιρροής του στα Βαλκάνια. Ο εθνικισμός και στις δύο πλευρές των συνόρων πήρε τα πάνω του. Στην Ελλάδα κομβικό ρόλο έπαιξε η εκκλησία (όχι που δε θα έπαιζε), θυμίζοντας στους ακόλουθούς της να διαδηλώσουν, ναυλώνοντας πούλμαν για τα εθνικιστικά πανηγύρια και αναπαράγοντας καθημερινά κραυγές εθνικής υπερηφάνειας.
Οι ακροδεξιές κορόνες συνεχίζονται στο προσφυγικό-μεταναστευτικό ζήτημα. Ένα ακόμα ζήτημα στο οποίο η νέα κυβέρνηση δεν μπόρεσε να ικανοποιήσει το ακροδεξιό της κοινό, παρ΄ όλη την προσπάθεια που καταβάλλει καθημερινά. Η εκκλησία δεν είναι απλά αδιάφορη απέναντι στις συνθήκες διαβίωσης, τα καθημερινά δυστυχήματα και τις αυτοκτονίες στα άθλια κέντρα κράτησης. Κάτι τέτοιο απλά θα επιβεβαίωνε την επιλεκτική φιλανθρωπική δράση της που καμία έκπληξη δεν προκαλεί ότι εξαιρεί τους “αλλόθρησκους”. Όμως δε μένει εκεί. Επικαλούμενοι την «ισλαμοποίηση της πατρίδας» κάθε λογής κληρικοί και θρησκόληπτοι δίνουν τον τόνο για πογκρόμ κατά προσφύγων και μεταναστών. Αποκαλούν λαθραίους, ανθρώπους που έχουν δεχθεί ήδη τη βία των ισχυρότερων κρατών του πλανήτη, είτε μέσω στρατιωτικών ιμπεριαλιστικών επεμβάσεων, είτε μέσω της επέκτασης της οικονομικής κυριαρχίας των μεγάλων δυνάμεων. Αποκαλούν “βιαστές” και “τρομοκράτες” πρόσφυγες και μετανάστες που έρχονται στην χώρα μας, αδιαφορώντας φυσικά που απολύτως κανένα στοιχείο και καμία πραγματικότητα δε στηρίζει την αντίληψη τους αυτή (αντίληψη που -μη γελιόμαστε- πηγάζει αποκλειστικά και μόνο από τα ξενοφοβικά και ρατσιστικά τους συναισθήματα), κάτι που τους καθιστά ηθικούς αυτουργούς καθημερινών ρατσιστικών επιθέσεων. Έχουν άλλωστε αυτό που θέλουν. Την επιρροή στις πολιτικές του ελληνικού κράτους και τη διαρκή αύξηση της.
Και ενώ κάποιος θα μπορούσε να φανταστεί πως η κατάσταση των προηγούμενων ετών με την εκκλησία να έχει άποψη στο ποιος θα μπαινοβγαίνει στη χώρα ή πως θα λέγεται ένα γειτονικό κράτος ήταν ήδη αδιανόητα κωμικοτραγική για ένα υποτιθέμενο κοσμικό κράτος, τους τελευταίους μήνες βλέπουμε την εκκλησία να ξαναβγαίνει στο προσκήνιο, αυτή την φορά με την άποψη της για τον έλεγχο των γεννήσεων και των σωμάτων των γυναικών! Εδώ και μήνες το αυτονόητο δικαίωμα κάθε γυναίκας να αποφασίζει η ίδια για το σώμα της και τη ζωή της προσπαθεί να τεθεί εκ νέου υπό αίρεση, με αφισάκια ενάντια στις εκτρώσεις να ξεπηδάν στην Αθήνα και προσφάτως στη Θεσσαλονίκη, εκδηλώσεις να μας εξηγούν πως αν δεν είμαστε διατεθειμένες να διαθέσουμε το σώμα μας στην υπηρεσία της αναπαραγωγής του έθνους είμαστε «δολοφόνοι», διαφημίσεις στο μετρό Αθηνών βασιζόμενες σε απολύτως ψεύτικα επιστημονικοφανή μεν, αλλά διόλου επιστημονικά στοιχεία, να μας εκβιάζουν συναισθηματικά να «αφήσουμε το αγέννητο παιδί μας να ζήσει», καμπάνιες από ανύπαρκτα χριστιανικά σωματεία, εννοείται επιδοτούμενα από το κράτος ξεπηδάν, που μας ενημερώνουν ότι εμείς φταίμε για το δημογραφικό “πρόβλημα”, γιατροί και νοσοκόμοι προσπαθούν να μας αλλάξουν άποψη όταν καταφεύγουμε σε αυτούς για να μας κατευθύνουν στο πως να εξασκήσουμε το δικαίωμα μας στην άμβλωση, τηλεπερσόνες να «δικάζουν» στον τηλεοπτικό αέρα γυναίκες που μοιράζονται ότι έχουν κάνει έκτρωση. Και όλα αυτά ενώ οι βιασμοί και οι γυναικοκτονίες έχουν γίνει καθημερινότητα, τα θύματα είναι αυτά που καταλήγουν να δικάζονται τόσο μέσα στις δικαστικές αίθουσες όσο και στα τηλεοπτικά παράθυρα και εξώφυλλα των φυλλάδων, ενώ οι θύτες παρουσιάζονται ως «παρασυρμένοι από την αγάπη τους για το θύμα». Στις αρχές Φλεβάρη, η Ιερά Σύνοδος, η οποία μάλλον δεν πολύ-ενδιαφέρεται για επιστήμες, βιολογίες και άλλα τέτοια “δευτερεύοντα” (!), χαρακτήρισε το έμβρυο ως “άνθρωπο” και την έκτρωση ως “δολοφονία”: «Η Ιερά Σύνοδος λαβούσα υπ’ όψη της τα εσχάτως ανακύψαντα επί του θέματος των εκτρώσεων και βασιζομένη επί της αγίας Γραφής και της Ιεράς Παραδόσεως της Ορθοδόξου Εκκλησίας του Χριστού εκφράζει την θεολογικήν αυτής θέσιν περί του εμβρύου ως πλήρους και ακεραίου ανθρώπου από της στιγμής της συλλήψεώς του γι’ αυτό και θεωρεί την εκουσία έκτρωση ως φόνο και δεν την αποδέχεται.» Αρχιεπίσκοποι, ιερείς και χριστιανικά σωματεία που έχουν σχέση με την εγκυμοσύνη και τη μητρότητα όσο με την ανθρωπιά και την αλληλεγγύη, δηλαδή απολύτως καμία, θέλουν να απαγορεύσουν τις εκτρώσεις. Με πρόσχημα τον επερχόμενο… “αφανισμό του ελληνικού έθνους” δικάζουν καθημερινά τις γυναίκες που κάνουν το αυτονόητο, δηλαδή επιλέγουν οι ίδιες τι θα κάνουν με το σώμα τους.
Ας πάμε τώρα στην «Ιερά» Μητρόπολη Θεσσαλονίκης συγκεκριμένα και το μητροπολίτη της, Άνθιμο. Ας σταχυολογήσουμε μερικά γεγονότα των τελευταίων ετών:
• Το Μάρτιο του 2012 (και στη συνέχεια άλλες δύο φορές μέσα στο ίδιο έτος) 7χρονο αγόρι βιάζεται εντός του Παπαφείου «Ιδρύματος». Ο βιασμός κουκουλώνεται από τη διοίκηση του Ιδρύματος και η έκθεση της αρμόδιας κοινωνικής λειτουργού θάβεται, μέχρι λίγους μήνες μετά το παιδί να βιαστεί εκ νέου και να μεταφερθεί στο νοσοκομείο, όπου η σωματική του κατάσταση αποκαλύπτει άμεσα στους γιατρούς τι έχει συμβεί και η υπόθεση ανοίγει. Συνολικά 6 μέλη της διοίκησης του Παπαφείου, συμπεριλαμβανομένου και του διευθυντή του, αλλά και του προέδρου του, Μητροπολίτη Άνθιμου, βρίσκονται κατηγορούμενοι για τη συγκάλυψη του βιασμού του 7χρονου παιδιού. Φυσικά, αθωώνονται μετά από βούλευμα του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών Θεσσαλονίκης. Ενδεικτική της απροσχημάτιστης χυδαιότητας της μητρόπολης είναι η ανακοίνωση που εξέδωσε, με υπογραφή του ίδιου του μητροπολίτη, τον Οκτώβριο του 2015 όπου ανέφερε ότι “δεν δικαιολογείται η εκτεταμένη δημοσιότητα για τον βιασμό παιδιού στο Παπάφειο”.
• Τον Ioύνιο του 2014 ο μητροπολίτης χαρακτηρίζει “Αίσχος και πρόκληση” το Thessaloniki Pride, εγκαινιάζοντας παράλληλα και τις αγρυπνίες μίσους σε διάφορες εκκλησίες της Θεσσαλονίκης.
• Το Μάρτιο του 2015 σε τηλεοπτική εκπομπή ανήγαγε την ομοφυλοφιλία σε «θανάσιμο αμάρτημα», αναφέροντας: «Αυτό για την πίστη μας, αγιογραφικά, είναι θανάσιμο αμάρτημα. Είναι γραμμένο στην Αγία Γραφή, δεν χωράει κουβέντα». Συνέχισε λέγοντας για το Thessaloniki Pride: «να μου φέρουν απ’ έξω αυτό το προϊόν για να παρελάσει και μάλιστα πολλές φορές και με γυμνότητα μέσα στη δική μου την επαρχία, πνευματικά εννοώ δική μου, και να περάσει και από τις εκκλησίες όπως ήθελαν και δεν τους άφησα γιατί είπα ότι θα γίνει χαλασμός. Αυτό δεν ανέχομαι.» Παράλληλα μας ενημέρωσε ότι σε ένα κοσμικό υποτίθεται κράτος «Δεν μπορούν να υπάρχουν δημόσια πρόσωπα που να ομολογούν ότι είναι άθεοι.»
• Το Δεκέμβριο του 2015, κατά τη διάρκεια λειτουργίας του στον Ιερό Ναό της Παναγίας Δεξιάς και με αφορμή τη συζήτηση για το σύμφωνο συμβίωσης, ο μητροπολίτης δήλωσε: «Πότε υπήρξε τέτοιο φαινόμενο 2015 χρόνια να παντρεύεται άνδρας τον άνδρα και γυναίκα την γυναίκα; Αλλά και να θέλουν το δικαίωμα να έχουν ξένα παιδιά, για να τα μεγαλώσουν, και να τους πουν τι; Ούτε τα ζώα δεν έχουν τέτοιες διαθέσεις… Κύριε Ελέησον.»
• Το Μάρτιο του 2016, μετά την lgbtqia+ κοινότητα και τους άθεους, σειρά να δεχθούν την χριστιανική αγάπη της μητρόπολης μας έχουν οι μετανάστες και οι πρόσφυγες, οι άνθρωποι δηλαδή που αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν τις χώρους τους κυνηγημένοι από τον πόλεμο ή την εξαθλίωση. Σε ραδιοφωνική εκπομπή ο μητροπολίτης της Θεσσαλονίκης αναφέρει: “Είμαι αντίθετος στη φιλοξενία των διαφόρων μεταναστών. Μέσα στην πόλη της Θεσσαλονίκης, για πλείστους όσους λόγους, εγώ προσωπικά σαν επίσκοπος και εκπρόσωπος της τοπικής εκκλησίας που έχει ιστορία 2.000 χρόνων, δεν θα ήθελα να εγκατασταθούν, διότι δεν ξέρουμε τι ακριβώς στη συνέχεια θα επακολουθήσει…”
• Λίγους μήνες μετά, τον Ιούλιο του 2016 έλαβε χώρα μεγάλης έκτασης αστυνομική επιχείρηση με σκοπό την εκκένωση 3 στεγαστικών καταλήψεων στη Θεσσαλονίκη, μεταξύ των οποίων και η κατάληψη του Ορφανοτροφείου στην Άνω Τούμπα. Είχε προηγηθεί μήνυση από τον ιδιοκτήτη του κτηρίου, δηλαδή από τη Μητρόπολη Θεσσαλονίκης. Μέσα σε λίγες ώρες από την εκκένωση το κτήριο του ορφανοτροφείου είχε κατεδαφιστεί: μόνο έτσι θα ήταν σίγουρο το παπαδαριό ότι θα μπορεί επιτέλους να χτίσει το προσοδοφόρο τερατούργημα 5 ορόφων που επιθυμούσε, στη θέση του μικρού διώροφου που αποτελούσε μία ζωντανή κοινότητα αλληλεγγύης και αγώνα.
• Το Σεπτέμβριο 2017 σε ερώτηση που δέχθηκε για το αν η Εκκλησία θα πάντρευε ζευγάρι στο οποίο κάποιος από τους δυο έχει προχωρήσει σε διόρθωση φύλου, απάντησε: «Η Εκκλησία δεν θα το κάνει, γιατί είναι μια προσβολή της προγενέστερης βούλησης των ενδιαφερομένων και μια υποταγή της φυσικής εξέλιξης. Είναι λίγο παλαβά πράγματα αυτά».
• Ενώ τον επόμενο μήνα σε συνέντευξη σε ραδιοφωνική εκπομπή αναφερόμενος στην ταυτότητα φύλου, σχολίασε: “Είναι ένα είδος ασθενείας ας πούμε…”
• Το Δεκέμβρη του 2017 ο Μητροπολίτης ξαναβρέθηκε αντιμέτωπος με το «νόμο» για την υπόθεση διαχείρισης του “Ορθόδοξου Ιδρύματος Παιδείας και Πολιτισμού”, το οποίο -μιας και ο τίτλος στοχευμένα ξεγελά- παρά την ονομασία του, είχε δραστηριότητες που αφορούσαν ξενοδοχειακές υπηρεσίες. Ο πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του ιδρύματος, Μητροπολίτης Άνθιμος, είχε «ξεχάσει» να δηλώσει εισοδήματα και ΦΠΑ αξίας 460,000 ευρώ το 2004 και 2005. Το συγκεκριμένο «Ίδρυμα» καταργήθηκε το 2005 ύστερα από απόφαση της Ιεράς Συνόδου και πρόταση του Μητροπολίτη Άνθιμου, μόνο για να αντικατασταθεί από ένα άλλο εξίσου «ευαγές»: το «Εκπαιδευτικό και πολιτιστικό ίδρυμα της Ιεράς Μητρόπολης Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς». Πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου είναι και πάλι ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης και στις τάξεις του λειτουργεί η ίδια ακριβώς ξενοδοχειακή μονάδα (!).
• Το Νοέμβριο 2018 κατά τη διάρκεια λειτουργίας μας άφησε όλους εμβρόντητους με το ανεπανάληπτο σκοταδισμό του υποστηρίζοντας ότι δεν υπάρχουν άλλοι πλανήτες πέρα από τη γη (!) . Συγκεκριμένα είπε: «Μην ακούτε αυτά που λένε για όσα λένε, όσα είδανε […] ακατάληπτα πράγματα εις τους ουρανούς επάνω εις τους άλλους πλανήτες. Δεν υπάρχει άλλος πλανήτης μέσα σε ολόκληρο τον κόσμο τον ουράνιο, από αυτόν τον πλανήτη που κατοικούμε εμείς και είναι αυτή η γη» επικαλούμενος έναν «επιστήμονα», το όνομα του οποίου δεν συγκράτησε (!) που τον βρήκε στο δρόμο και του είπε (!) ότι όλα είναι ψέματα βασισμένος στα «συμπεράσματα κάποιων νέων επιστημόνων» που -φυσικά- δεν τα έχουν εκθέσει ακόμα, αλλά και άλλες επιστημονικές πηγές όπως πριν 40 χρόνια σε ξένη πρωτεύουσα στην Ευρώπη που συγκεντρώθηκαν στους ουρανούς να δουν εκπληκτικά πράγματα αλλά… δεν είδαν τίποτα. «Οι Ρώσοι έκαναν προσελήνωση (…) είδαν, αλλά εμείς δεν είδαμε» σημείωσε.
• Μετά από όλα αυτά, τον Ιούλιο του 2019, στα κρυφά, και χωρίς να έχει υπάρξει σχετική ανακοίνωση, ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Άνθιμος ανακηρύχτηκε επίτιμος Διδάκτορας του Τμήματος Ποιμαντικής και Κοινωνικής Θεολογίας της Θεολογικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, προκαλώντας οργή τόσο στην επιστημονική κοινότητα όσο και σε όλες και όλους εμάς, γυναίκες, lgbtqia+ άτομα, μετανάστες, πρόσφυγες, που ο, γεμάτος «χριστιανική αγάπη» μητροπολίτης έχει κατά καιρούς πει ότι «περισσεύουμε» στην περιφέρεια «του».
Όλα αυτά, από την πλευρά της εκκλησίας συνολικά και της κάθε μητρόπολης συγκεκριμένα είναι απολύτως λογικά. Θέλουν να γυρίσουν το χρόνο πίσω, να επιβάλλουν το σκοταδισμό, θέλουν και πάλι να διευρύνουν τη σφαίρα ελέγχου τους. Προσπαθούν να μη χάνουν έδαφος όσο το δόγμα τους ξεγυμνώνεται κάθε μέρα κι από λίγο, να διαμορφώσουν μια άκρως συντηρητική κοινωνία, περήφανη και καθαρή για την πίστη και την καταγωγή της.
ΔΕ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΕΙ. Φτάνει πια με τις παρεμβάσεις της εκκλησίας στις ζωές και τα σώματά μας. Είναι καιρός να σωπάσουν! Είναι καιρός να εμποδίσουμε την προσπάθειά τους να επιβάλλουν το σκοταδισμό και τον εθνικισμό, να διεκδικήσουμε επιτέλους το αυτονόητο, την αυτοδιάθεση των σωμάτων μας, την κυριότητα των εαυτών μας, την ελευθερία μας.
Για όλους τους παραπάνω λόγους γενικά, και για να φωνάξουμε ότι τα σώματα μας ανήκουν σε εμάς και όχι στο «έθνος» ή την εκκλησία ειδικά, ότι δεν είμαστε μήτρες για να φτιάξουμε καινούρια ελληνόπουλα, ότι το δικαίωμα στην άμβλωση δε θα τεθεί ξανά υπό αίρεση όσο και αν το θέλουν οι κύκλοι του σκοταδισμού, ότι ήρθε η ώρα επιτέλους η εκκλησία να σωπάσει, τα ξημερώματα της Τετάρτης 19 Φλεβάρη 2020 πραγματοποιήσαμε παρέμβαση στο κτήριο της μητρόπολης Θεσσαλονίκης, πετώντας χρώματα στο κτήριο και τις προτομές των τέως μητροπολιτών, αναγράφοντας συνθήματα και πετώντας τρικάκια.
ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΩΜΑΤΑ ΜΑΣ
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟ, ΑΠ’ ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ
ΤΑ ΣΩΜΑΤΑ ΜΑΣ ΔΕ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΥΤΕ ΜΗΧΑΝΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ, ΟΥΤΕ ΑΝΑΛΩΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΝΟΝΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΕΜΩΝ ΤΟΥΣ
ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΟΛΕΣ/ ΟΛΟΥΣ
ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟΥΣ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΟΙ ΚΥΡΙΑΡΧΟΙ ΝΑ ΑΝΤΙΤΑΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΑΞΙΚΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΗ ΑΝΤΙΚΡΑΤΙΚΗ-ΑΝΤΙΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΗ ΠΑΛΗ
ΟΥΤΕ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΤΟΔΙΑΘΕΣΗ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ ΜΑΣ».