Αµεση ήταν η αντίδραση του ΟΑΣΑ στο θέµα που ανέδειξε η εφημερίδα «Εθνος»για τις «τυφλές» κάµερες της Τροχαίας στις λεωφορειολωρίδες, οι οποίες τις ώρες αιχµής γεµίζουν µε αυτοκίνητα, προκαλώντας προβλήµατα στο συγκοινωνιακό δίκτυο και ταλαιπωρία στους επιβάτες λεωφορείων και τρόλεϊ.
Σε έγγραφο που δηµοσιεύτηκε χθες στη «∆ιαύγεια», αναφέρεται ότι διατίθενται συνολικά 10.000 ευρώ από τον προϋπολογισµό εξόδων του ΟΑΣΑ για τη συντήρηση των καµερών καταγραφής παραβάσεων στις λεωφορειολωρίδες. Από τις συνολικά 14 κάµερες που διαθέτει η Τροχαία, σε λειτουργία τίθενται κατά µέσο όρο καθηµερινά οι 7, µόνο όµως στις ώρες αιχµής.
Το ρεπορτάζ
«Εστω και τώρα είναι πολύ θετικό ότι θα συντηρηθούν κάποιες κάµερες. Είναι θετικό επίσης ότι βρέθηκαν τα χρήµατα σε µια περίοδο που ο ΟΑΣΑ πιέζεται ασφυκτικά από οικονοµικής άποψης. Οι εργαζόµενοι έχουµε τονίσει πολλές φορές ότι αναγκαζόµαστε να πηγαίνουµε σαν σταµατηµένοι στις λεωφορειολωρίδες τις ώρες που έχει κίνηση. Τα δροµολόγια καθυστερούν, οι επιβάτες ταλαιπωρούνται. Τα οχήµατά µας βρίσκουν εµπόδια και από παρκαρισµένα φορτηγά, αυτοκίνητα και µηχανάκια. Οι παρεµβάσεις του συνδικάτου αλλά και το ρεπορτάζ που ανέδειξε το θέµα έπαιξαν σηµαντικό ρόλο» σηµειώνει στο «Εθνος» ο οδηγός και µέλος του συνδικάτου εργαζοµένων του ΟΑΣΑ Φώτης Νικολακόπουλος.
Η συντήρηση των καµερών αναµένεται να αυξήσει τις βεβαιώσεις κλήσεων από τους αστυνοµικούς της Τροχαίας.
«Τυφλές» οι µισές κάµερες της Τροχαίας στις λεωφορειολωρίδες
Οι κάµερες έχουν τη δυνατότητα να φωτογραφίζουν τις πινακίδες κυκλοφορίας, ενώ ακολουθεί η ταχυδροµική αποστολή της κλήσης, που συνοδεύεται από τη φωτογραφία.
Στην Αθήνα υπάρχουν συνολικά 43 στύλοι στους οποίους µπορούν να τοποθετηθούν κάµερες. Η ευθύνη για τη διαχείρισή τους είναι της Αστυνοµίας, ενώ της συντήρησής τους του ΟΑΣΑ. Το µεγαλύτερο πρόβληµα που αντιµετωπίζει η Τροχαία είναι οι εργατοώρες που απαιτούνται για την επεξεργασία των κλήσεων.