Τέμπη: Με μπαράζ προβλημάτων η επανεκκίνηση των δρομολογίων

LamiaNow News Add a Comment
4 Min Read

Αρκετά είναι τα προβλήματα που επικρατούν στο σιδηροδρομικό δίκτυο μετά και την επανεκκίνηση των δρομολογίων των τρένων από τη στιγμή της μοιραίας σύγκρουσης στα Τέμπη – Καθυστερήσεις δρομολογίων, αφύλακτες διαβάσεις, τραυματισμοί, βλάβες είναι μεταξύ άλλων τα προβλήματα που καταγγέλλονται

Καθυστερήσεις δρομολογίων, αφύλακτες διαβάσεις, τραυματισμοί, βλάβες, ακινητοποιημένα τρένα και δρομολόγια που ακόμη δεν έχουν ξεκινήσουν αποτελούν, μεταξύ άλλων, την εικόνα του σιδηροδρομικού δικτύου μετά και το μοιραίο δυστύχημα στα Τέμπη, όπου και έχασαν τη ζωή τους 57 άνθρωποι μετά και τη σύγκρουση του Intercity 62 με την εμπορική αμαξοστοιχία. Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ, Παναγιώτης Τερεζάκης, ανέφερε σχετικά με τα προβλήματα που παρατηρούνται εννιά μέρες μετά και την επανεκκίνηση των δρομολογίων ότι είναι πολύ εύκολο να σταματήσεις ένα σιδηροδρομικό δίκτυο και αρκετά δύσκολο να την ξαναξεκινήσεις με πλήρη ανάταξη.

Αυτό που αξίζει να αναφερθεί είναι ότι στο δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη, όπου και σημειώθηκε η μοιραία πρόσκρουση, πραγματοποιούνται σήμερα τρία ζευγάρια δρομολογίων, αλλά στο ίδιο δρομολόγιο παραμένουν τα προβλήματα στις σήραγγες των Τεμπών και του Πλαταμώνα. Την ίδια ώρα, οι εργασίες για τον φωτισμό στις σήραγγες Αθήνα – Κιάτο βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη και αναμένεται τις επόμενες μέρες τα τρένα να μπουν ξανά σε τροχιά, μετά και τις καταγγελίες για τις κακές συνθήκες που επικρατούσαν.

Προβλήματα, όμως, καταγράφονται και στη γραμμή Θεσσαλονίκη – Ειδομένη, όπου σύμφωνα με πληροφορίες του Mega, μία εταιρεία έχει ξεκινήσει κανονικά τα δρομολόγιά της, την ώρα που η Hellenic Train έχει αποφασίσει να μην βάλει στις γραμμές τους συρμούς της. Σύμφωνα με τον Χρήστο Ζαραϊδώνη, μέλος Δ.Σ. Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης, στο σημείο υπάρχουν αρκετές αφύλακτες διαβάσεις, δεν υπάρχει φύλακας για να κάνεις τις χαράξεις, ενώ και σε ένα κομμάτι, που ανέρχεται στα 4 με 5 χιλιόμετρα, δεν υπάρχει σύστημα επικοινωνίας μεταξύ οδηγού και σταθμού.

«Υπάρχει μια βραδυπορία λόγω κατολισθήσεων που γίνεται από το βουνό και υπάρχει και ένα σημείο,  το τρένο διέρχεται από δύο γέφυρες. Η Hellenic ζητά ένα χαρτί για την πιστοποίηση των γεφυρών αυτών».

Λίγοι εργαζόμενοι στην Πάτρα

Στον Προαστιακό της Πάτρας, τρεις εργαζόμενοι αντί για 15 δίνουν καθημερινή μάχη για να κρατήσουν σε καλή κατάσταση μία γραμμή 30 χιλιομέτρων. «Σε μια γραμμή που έχει χίλια μύρια προβλήματα γιατί είναι παλιά. Χρειάζεται αντικατάσταση ξύλινων στρωτήρων, τα κλειδιά που αλλάζουν, που αλλάζουμε γραμμή για να μπει το τρένο σε παρακαμπτήριο γραμμή, θέλουν επισκευές και αντικατάσταση. Έφτασε το τέλος της ζωής τους», είπε ο Σταύρος Πήλιος, γραμματέας Συνδέσμου Σιδηροδρομικών Πελοποννήσου.

Οσο για τις αφύλαχτες διαβάσεις μέσα στην Πάτρα που όποτε θέλουν λειτουργούν. «Έχουμε δύο ηλεκτρολόγους που παλεύουν να τα επισκευάσουν, δεν έχουν ανταλλακτικά οι άνθρωποι περιμένουν να τους φέρουν. Υποσχέθηκαν ότι μέχρι τέλος του μήνα θα τα έχουν», ανέφερε ο Σταύρος Πήλιος. Μέχρι το τέλος του μήνα όμως, οι μπάρες πότε θα ανεβαίνουν, πότε θα κατεβαίνουν και οι πολίτες θα παίζουν κορώνα γράμματα τη ζωή τους, μέχρι να έρθουν τα ανταλλακτικά.

reader.gr

Share This Article
Leave a comment

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Exit mobile version