Στη Βουλή, για να εξεταστούν αν προκύπτουν ευθύνες του Κώστα Καραμανλή και του Χρήστου Σπίρτζη για την εφαρμογή της σύμβαση 717 στέλνει το ελληνικό γραφείο της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας τη δικογραφία. Η συζήτηση προέκυψε μετά το δυστύχημα στα Τέμπη.
Στη Βουλή στέλνει το ελληνικό γραφείο της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας τη δικογραφία για τη σύμβαση «717», που αφορά την σηματοδότηση και τηλεδιοίκηση στα τρένα ,η οποία αν και υπεγράφη το 2014 δεν έχει ακόμα υλοποιηθεί έχοντας πάρει επτά παρατάσεις. Η σύμβαση τέθηκε στο επίκεντρο της συζήτησης μετά το δυστύχημα στα Τέμπη, όπου έχασαν τη ζωή τους 57 άνθρωποι.
Η ελληνική ευρωπαϊκή εισαγγελία στο πλαίσιο της έρευνας που διενήργησε για κακοδιαχείριση ευρωπαϊκών κονδυλίων «σκόνταψε» σε τυχόν ποινικές ευθύνες δύο πρώην υπουργών: του Χρήστου Σπίρτζη και του Κώστα Καραμανλή.
Η δικογραφία βάση του νόμου περί ευθύνης υπουργών διαβιβάζεται, μέσω της Εισαγγελίας του Αρείου Πάγου, στη Βουλή η οποία είναι και η μόνη αρμόδια να αποφασίσει αν προκύπτουν ευθύνες των δύο πρώην υπουργών.
Το χρονικό της έρευνας
Η έρευνα της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας είπε ξεκινήσει μήνες πριν από το δυστύχημα στα Τέμπη με τους 57 νεκρούς, προκειμένου να διαπιστωθεί αν έχει διαπραχθεί κακοδιαχείριση σε βάρος των συμφερόντων της ευρωπαϊκής Ένωσης καθως το συγκεκριμένο εργο- σύμβαση είναι συγχρηματοδοτούμενο από το ελληνικό δημόσιο και την ευρωπαϊκή Ένωση.
Παράλληλα, η ευρωπαϊκή εισαγγελία στη χώρα μας συνεχίζει την έρευνα για μη πολιτικά πρόσωπα που εμπλέκονται στην υλοποίηση της σύμβασης.
reader.gr