Ενημερωτική εκστρατεία για τα δικαιώματα των επιβατών διοργανώνουν για δεύτερη συνεχή χρονιά το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας και η Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή», στο πλαίσιο της οποίας σήμερα θα πραγματοποιηθεί σχετική δράση στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος», από τις 10.00 έως τις 14.00.
Στελέχη του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας και του «Συνηγόρου του Καταναλωτή» θα βρίσκονται στον χώρο αναχωρήσεων (Εμπορικό Κέντρο Αεροδρομίου – Χώρος Ελεύθερης πρόσβασης) και θα ενημερώνουν τους επιβάτες για τα δικαιώματά τους, αλλά και για τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να τα διεκδικούν, σε περίπτωση καθυστέρησης ή ματαίωσης της πτήσης καθώς και άρνησης επιβίβασης, τοποθέτησης σε χειρότερη θέση ή απώλειας, φθοράς αποσκευών.
Επιπλέον, στο πλαίσιο της εκστρατείας ενημέρωσης:
-Οι επισκέπτες του Διεθνούς Αερολιμένα «Ελ. Βενιζέλος», από την 1η έως τις 12 Ιουλίου 2016, θα πληροφορούνται μέσα από σχετικό βίντεο που προβάλλεται από τις οθόνες του για το πώς μπορούν να έχουν βοήθεια και υποστήριξη σε προβλήματα που αντιμετωπίζουν με αεροπορική εταιρεία, πρακτορείο ή τουριστική επιχείρηση και πώς θα επιλύσουν φιλικά και χωρίς κόστος τη διαφορά τους. Μάλιστα, στις ενημερωτικές σελίδες (yellow pages) του περιοδικού του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών «2 Board» φιλοξενείται σε μόνιμη βάση δίγλωσσο (ελληνικά και αγγλικά) χρηστικό δισέλιδο με τα δικαιώματα των επιβατών, το οποίο έχουν επιμεληθεί το Ε.Κ.Κ. Ελλάδας και ο «Συνήγορος του Καταναλωτή».
-Βρίσκεται σε εξέλιξη διαγωνισμός στη σελίδα του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας στο Facebook, ο οποίος θα διαρκέσει έως τις 20 Ιουλίου. Σκοπός του διαγωνισμού είναι να δώσει κίνητρο στους καταναλωτές να μάθουν τα δικαιώματά τους.
Τέλος, καθ’ όλη τη διάρκεια της καμπάνιας στα γραφεία του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας και της Ανεξάρτητης Αρχής «Συνήγορος του Καταναλωτή» (Λεωφ. Αλεξάνδρας 144, Αθήνα) οι καταναλωτές μπορούν να ενημερώνονται από το επιστημονικό προσωπικό σχετικά με την αποτελεσματικότερη προστασία των δικαιωμάτων τους όταν ταξιδεύουν, καθώς και σχετικά με τη δυνατότητα εξωδικαστικής επίλυσης εγχώριων καταναλωτικών διαφορών ή διαφορών με προμηθευτές εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης, συμπεριλαμβανομένων της Ισλανδίας και της Νορβηγίας.
Θα ακολουθήσει αντίστοιχη ενημερωτική δράση για τα δικαιώματα των επιβατών στις ακτοπλοϊκές μεταφορές.
Διαβάστε εδώ το σχετικό φυλλάδιο
zougla.gr