Τα Σκόπια άλλαξαν το τουριστικό σλόγκαν σε «Αιώνια Βόρεια Μακεδονία»

Παραμένει πάντως macedonia-timeless.com η ηλεκτρονική διεύθυνση του επίσημου σάιτ τουρισμού της χώρας

Νίκος Μώκος
By Νίκος Μώκος Add a Comment
1 Min Read

Παρά την Συμφωνία των Πρεσπών, η επίσημη τουριστική εκστρατεία των Σκοπίων συνέχιζε να περιστρέφεται γύρω από το προκλητικό μότο «Macedonia Timeless»  και οι αντιδράσεις από Ν.Δ. Και ΚΙΝ.ΑΛ. ήταν έντονες, με αποτέλεσμα η κυβέρνηση Ζάεφ στα Σκόπια προχώρησε στις πρώτες αλλαγές στην επίσημη τουριστική ιστοσελίδα της χώρας.

Συγκεκριμένα το σλόγκαν τροποποιήθηκε σε «Νorth Macedonia Timeless», από «Macedonia Timeless», με την ηλεκτρονική διεύθυνση ωστόσο να παραμένει macedonia-timeless.com.

makedonia-timeless-mesa

Το προκλητικό σλόγκαν «Macedonia Timeless», κάτι σαν το δικό μας «Live your myth in Greece», καθιερώθηκε το 2009 επί παντοδυναμίας Γκρουέφσκι, στο πλαίσιο «αρχαιομακεδονοποίησης» της σλαβικής πλειοψηφίας που επιχείρησε να προωθήσει.

timeless

Μέσω εντυπωσιακών σποτ, με άρωμα Χόλιγουντ, που προβλήθηκαν σε τοπικά και διεθνή δίκτυα (CNN, EURONEWS, TRAVEL CHANNEL κ.ά.) οι γείτονες επιχείρησαν να παρουσιαστούν ως απόγονοι των αρχαίων Μακεδόνων και της αρχαίας Μακεδονίας προωθώντας παράλληλα, εκτός από τον τουρισμό και τα «μακεδονικά» κρασιά. Σύμφωνα με τα ΜΜΕ των Σκοπίων, η παραγωγή κάθε σποτ την εποχή εκείνη άγγιξε τα 180.000-200.000 ευρώ.

Πηγή:protothema

Share This Article
Leave a comment

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *