Παρά την Συμφωνία των Πρεσπών, η επίσημη τουριστική εκστρατεία των Σκοπίων συνέχιζε να περιστρέφεται γύρω από το προκλητικό μότο «Macedonia Timeless» και οι αντιδράσεις από Ν.Δ. Και ΚΙΝ.ΑΛ. ήταν έντονες, με αποτέλεσμα η κυβέρνηση Ζάεφ στα Σκόπια προχώρησε στις πρώτες αλλαγές στην επίσημη τουριστική ιστοσελίδα της χώρας.
Συγκεκριμένα το σλόγκαν τροποποιήθηκε σε «Νorth Macedonia Timeless», από «Macedonia Timeless», με την ηλεκτρονική διεύθυνση ωστόσο να παραμένει macedonia-timeless.com.
Το προκλητικό σλόγκαν «Macedonia Timeless», κάτι σαν το δικό μας «Live your myth in Greece», καθιερώθηκε το 2009 επί παντοδυναμίας Γκρουέφσκι, στο πλαίσιο «αρχαιομακεδονοποίησης» της σλαβικής πλειοψηφίας που επιχείρησε να προωθήσει.
Μέσω εντυπωσιακών σποτ, με άρωμα Χόλιγουντ, που προβλήθηκαν σε τοπικά και διεθνή δίκτυα (CNN, EURONEWS, TRAVEL CHANNEL κ.ά.) οι γείτονες επιχείρησαν να παρουσιαστούν ως απόγονοι των αρχαίων Μακεδόνων και της αρχαίας Μακεδονίας προωθώντας παράλληλα, εκτός από τον τουρισμό και τα «μακεδονικά» κρασιά. Σύμφωνα με τα ΜΜΕ των Σκοπίων, η παραγωγή κάθε σποτ την εποχή εκείνη άγγιξε τα 180.000-200.000 ευρώ.
Πηγή:protothema

Σημείωση: Τα σχόλια που εμφανίζονται κάτω από τα άρθρα αποτελούν προσωπικές απόψεις των χρηστών που τα δημοσίευσαν και δεν εκφράζουν απαραίτητα τις θέσεις ή απόψεις του Lamianow.gr.
Σε ορισμένες περιπτώσεις, σχόλια που έχουν διατυπωθεί δημόσια σε κοινωνικά δίκτυα ενδέχεται να εμφανίζονται κάτω από τα άρθρα, όταν έχουν δημοσιευθεί κάτω από σχετικές αναρτήσεις του ίδιου άρθρου. Το Lamianow.gr δεν φέρει ευθύνη για το περιεχόμενο αυτών των σχολίων.
Αν κάποιο σχόλιο θεωρείτε ότι παραβιάζει δικαιώματα, είναι προσβλητικό ή έχει αποσυρθεί από την αρχική του πηγή, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο lamianow.gr@gmail.com για την άμεση αφαίρεσή του.