Η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε 50 βάζα μαρμελάδας σε γνωστούς influencers – ενώ το παλάτι του Μπάκιγχαμ προωθεί τη δική του μαρμελάδα φράουλας.
Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ δημοσίευσαν μια διαφήμιση για τη δική τους μαρμελάδα φράουλα – λίγες ημέρες αφότου η εταιρεία της Μέγκαν Μαρκλ παρουσίασε τη δική της μαρμελάδα φράουλα.
Σε κάθε βαζάκι με μαρμελάδα απεικονίζεται το βασιλικό έμβλημα, το οποίο φέρει το σύνθημα του Τάγματος της Περικνημίδας «Honi soit qui mal y pense» – που μεταφράζεται ως «ντροπή σε αυτόν που σκέφτεται άσχημα»
Η Μέγκαν, 42 ετών, έστειλε πενήντα βάζα σε διάσημους φίλους της που ασκούν επιρροή, κοινώς είναι influencers, με τις φωτογραφίες του προϊόντος να εμφανίζονται σύντομα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Όλα αυτά για ένα βάζο με μαρμελάδα;
Τώρα το Παλάτι μοιράζεται τη δική του διαφήμιση για τη δική του μαρμελάδα φράουλας. Υποστηρίζει ότι είναι «νόστιμη για πρωινό» ή «το τέλειο συνοδευτικό» για ένα Victoria cake ή ένα scone.
Ένα βίντεο στο Instagram που διαφημίζει το προϊόν προτείνει τέσσερις τρόπους με τους οποίους οι οπαδοί του Παλατιού μπορούν να απολαύσουν τη λιχουδιά των 3,95 λιρών – μεταξύ των οποίων και σε κρέπες ή στα κρουασάν τους.
Αν και δεν έχει ακόμη αποδειχθεί αν η μαρμελάδα θα διατεθεί δημοσίως, ο πρώην βασιλικός ανταποκριτής του BBC, Michael Cole, πιστεύει ότι η πρώην βασιλική μπορεί να προσπαθήσει να διαθέσει το βάζο στην αγορά για 200 λίρες το καθένα
Σε κάθε βαζάκι με μαρμελάδα απεικονίζεται το βασιλικό έμβλημα, το οποίο φέρει το σύνθημα του Τάγματος της Περικνημίδας «Honi soit qui mal y pense» – που μεταφράζεται ως «ντροπή σε αυτόν που σκέφτεται άσχημα».
Η Μέγκαν δεν έχει ακόμη ανακοινώσει πόσο θα κοστίσει στους πελάτες ένα βάζο μαρμελάδας. Η αισθητική της εταιρείας έχει συγκριθεί με πολυτελείς μάρκες τροφίμων διασημοτήτων.
Η Μέγκαν δεν έχει ακόμη ανακοινώσει πόσο θα κοστίσει στους πελάτες ένα βάζο μαρμελάδας. Η αισθητική της εταιρείας έχει συγκριθεί με πολυτελείς μάρκες τροφίμων διασημοτήτων.
Μήπως το Παλάτι τρολάρει;
Οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έσπευσαν να επισημάνουν την απόφαση να προωθηθεί μια μαρμελάδα φράουλα στον λογαριασμό Instagram του καταστήματος του παλατιού. Ένας από αυτούς έγραψε «Μόνο εμένα μου αρέσει η διακριτική απόχρωση;».
Ένας άλλος, αναφερόμενος στο σπίτι του Δούκα και της Δούκισσας του Σάσεξ στο Montecito στην Καλιφόρνια, σχολίασε: «Περιμένετε! Μήπως το Παλάτι τρολάρει διακριτικά την κα Μοντεσίτο»
Ένας τρίτος είπε: «Ω, Θεέ μου – ο πόλεμος στο Insta-jam έχει αρχίσει».
Η Μέγκαν λάνσαρε το American Riviera Orchard στις 14 Μαρτίου, με έναν νέο λογαριασμό στο Instagram και έναν κομψό ιστότοπο που μοιράστηκε την ημέρα της έναρξης.
Αν και δεν έχει ακόμη αποδειχθεί αν η μαρμελάδα θα διατεθεί δημοσίως, ο πρώην βασιλικός ανταποκριτής του BBC, Michael Cole, πιστεύει ότι η πρώην βασιλική μπορεί να προσπαθήσει να διαθέσει το βάζο στην αγορά για 200 λίρες το καθένα.
*Με πληροφορίες από: express.co.uk | Kεντρική φωτογραφία θέματος: REUTERS/Caitlin Ochs
in.gr