Συγκλονίζουν τα στοιχεία που συγκέντρωσε η ΕΛ.ΑΣ. για τις κινήσεις του 15χρονου τα τελευταία 24ωρα πριν από τον θάνατό του.
«Δυστυχώς, το παιδί φαίνεται ότι είχε σχεδιάσει το τραγικό τέλος του και χρονικά αλλά και ως προς τον τρόπο. Και ακόμη χεριρότερο είναι ότι κανένας δεν είχε καταλάβει ότι μέσα στο μυαλό του κάτι είχε σπάσει, κάτι τον έσπρωξε στα άκρα».
Με αυτά τα λόγια περιέγραψαν αξιωματικοί της Ασφάλειας το παρασκήνιο της τραγικής αυτοκτονίας του 15χρονου μαθητή στην Αργυρούπολη.
Οι αστυνομικοί, που διενεργούν τις έρευνες, οδηγήθηκαν σε αυτή την εκτίμηση από ένα στοιχείο που έχουν στα χέρια τους οι αστυνομικοί. Λίγες ημέρες πριν από το τραγικό τέλος του, ο 15χρονος Νίκος ζήτησε από τον πατέρα του να σηκώσει ψηλά τις δύο αλυσίδες που κρατούσαν μία κούνια από το δοκάρι της πέργκολας, στη βεράντα του σπιτιού τους. « Ακουμπάνε τα πόδια μου όταν κάνω κούνια», είχε πει στον τραγικό πατέρα, ο οποίος φυσικά δεν μπορούσε να ξέρει το σχέδιο του γιου του, που ήθελε να χρησιμοποιήσει την αλυσίδα ως αγχόνη. «Είναι πολύ πιθανό να έκανε δοκιμή και να είδε ότι το ύψος της αλυσίδας δεν επαρκούσε για να προχωρήσει στην ασύληπτη απόφασή του», καταλήγουν στην εκτίμησή τους οι αστυνομικοί.
Από την πλευρά του ο πατέρας του 15χρονου μαθητή, σύμφωνα πάντα με το ρεπορτάζ της RealNews, αδυνατεί μέσα στον πόνο του να καταλάβει το γιατί. «Μα πώς είναι δυνατόν να μην έχουμε καταλάβει τίποτα; Δεν φαινόταν να τον αποσχολεί κάτι παρά μόνο τα μαθήματά του και οι φίλοι του. Και τώρα να βρεθούμε μπροστά σε μία τραγική αλήθεια κι ένα κρεμασμένο παιδί, χωρίς να ξέρουμε το γιατί», επαναλαμβάνει συνεχώς.
Πλέον όλοι περιμένουν τα αποτελέσματα της αστυνομικής έρευνας κλείνοντας τα αυτιά σε φήμες και κατηγορίες που εξαπολύουν πολλοί συμαθητές του Νίκου, οι οποίοι βάζουν στο κάδρο τουλάχιστον τέσσερα συνομήλικα ή λίγο μεγαλύτερα παιδιά από τον αυτόχειρα.
Το 20άρι στο διαγώνισμα της Φυσικής
Αρκετές είναι οι αναφορές που κάνουν λόγο για ανελέητο εκφοβισμό και καταγγέλουν συγκεκριμένα περιστατικά, στην διάρκεια των οποίων φαίνεται ότι ασκήθηκε ψυχολογική βία στον νεαρό μαθητή.
Ο ξάδελφός του, Γιώργος Αθανασόπουλος, είχε πολύ στενή σχέση με τον ίδιο και τον 18χρονο αδελφό του. «Οι γονείς και ο αδελφός του προσπαθούν να αντέξουν τον πόνο, την απώλεια του μικρού. Είναι δύσκολη η κατάστασή τους», δηλώνει στην Realnews. «Περιμένουν να μάθουν μόνο από την έρευνα της Αστυνομίας το γιατί. Δεν μπαίνουν καν στην διαδικασία να διαβάσουν όλα όσα γράφονται. Η οικογένεια θεωρεί ότι ο μικρός έπεσε θύμα bullying. Δεν ήξεραν, όμως, αυτά που ακούστηκαν για ξυλοδαρμούς και δεν τα πιστεύουν. Δεν είχαν δει σημάδια από χτυπήματα στο σώμα ή στο μάτι του, όπως είχε ακουστεί».
Μπορεί οι γονείς να περιμένουν την εξέλιξη της έρευνας και να μην θέλουν να μιλήσουν, οι συμμαθητές και φίλοι όμως του 15χρονου κατηγορούν μία συγκεριμένη παρέα παιδιών. «Ένας άλλος 15χρονος συνεχώς ενοχλούσε τον Νίκο. Μάλιστα μαζί του ήταν και ένα δεύτερο παιδί, το οποίο τον ζήλευε πολύ» λέει στην Realnews φίλος του αδικαχαμένου μαθητή.
«Ήταν μετά από ένα διαγώνισμα στη Φυσική, ο Νίκος είχε πάρει 20 και το πανηγύριζε στο διάλειμμα. Τότε ο συγκεκριμένος μαθητής άρχισε να τον βρίζει, να τον μειώνει και να τον αποκαλεί «φυτό».
Ένας άλλος φίλος του αυτόχειρα συμπληρώνει την ίδια τραγική εικόνα:«Ήμασταν στην πλατεία Βάρναλη και ξαφνικά ο ίδιος 15χρονος άρχισε να τον αποκαλεί με μία συγκεκριμένη λέξη πολύ άσχημη. Ο Νίκος δεν του απαντούσε καιήρθε και τον έσπρωξε. Λίγες ημέρες μετά ο Νίκος ήταν σε ένα μαγαζί για φαγητό με την παρέα του και μπήκε μέσα. Ήταν το ίδιο πρόσωπο που ενοχλούσε συνεχώς τον Νίκο. Άρχισε να τον βρίζει και, επειδή ο Νικόλας δεν αντιδρούσε, ο επιτιθέμενος του όρμησε».