Σιδηροδρομική “σιωπή” σε Στυλίδα – Αμφίκλεια: Οι μηχανοδηγοί καλούν τους Δημάρχους σε διάλογο

Οι μηχανοδηγοί ζητούν άμεση συνάντηση με τους Δημάρχους Στυλίδας και Αμφίκλειας-Ελάτειας για την επανεκκίνηση των σιδηροδρομικών δρομολογίων. Καταγγέλλουν την Hellenic Train για απραξία, παρά την κρατική επιδότηση.
Lamianow.gr
Η ανεξάρτητη ηλεκτρονική εφημερίδα ενημέρωσης της Λαμίας και της Στερεάς Ελλάδας. Γιατί η ενημέρωση χρειάζεται άποψη.
2 Min Read

Σε μια ακόμη δυναμική παρέμβαση προχώρησε η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης, ζητώντας την επανεκκίνηση της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας σε περιοχές όπου η υποδομή υπάρχει αλλά τα τρένα παραμένουν ακινητοποιημένα. Με επιστολές προς τους Δημάρχους Πάτρας, Στυλίδας, Αμφίκλειας-Ελάτειας και Φλώρινας, οι μηχανοδηγοί επισημαίνουν την ανάγκη για άμεση συνάντηση και διάλογο σχετικά με τη συνεχιζόμενη υποβάθμιση του περιφερειακού σιδηροδρόμου.

-Advertisement-
fitcare

Αναλυτικά, αναφέρουν το εξής σε ανακοίνωση τους:

Το Σωματείο μας απέστειλε σήμερα επιστολή στους Δημάρχους Πάτρας, Αμφίκλειας- Ελάτης, Στυλίδας και Φλώρινας αιτούμενο συνάντηση μαζί τους, προκειμένου να συζητηθεί η άμεση επανεκκίνηση της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας στις περιοχές αυτές ή η συζήτηση των προβλημάτων (Προαστιακός Πάτρας).

Η Hellenic Train επιδοτείται με δεκάδες εκατομμύρια Ευρώ ετησίως για την παροχή σιδηροδρομικού έργου στην περιφέρεια , ωστόσο και ενώ σε πολλές περιπτώσεις (χαρακτηριστικό παράδειγμα η γραμμή της Στυλίδας και η σύνδεση με τον Δήμο Αμφίκλειας- Ελάτειας) η σιδηροδρομική υποδομή έχει κριθεί κατάλληλη, δεν πραγματοποιεί τα δρομολόγια αλλά τα αντικαθιστά με λεωφορεία, εισπράττοντας όμως και στο ακέραιο την Κρατική επιδότηση των 50 εκ Ευρώ ετησίως .

-Advertisement-
ΑΣΤΙΚΟ ΚΤΕΛ ΛΑΜΙΑΣ

Οι Μηχανοδηγοί δεν θα παρακολουθούν αμέτοχοι την απαξίωση της Δημόσιας Περιουσίας και ιδιαίτερα αυτήν της σιδηροδρομικής υποδομής αλλά και του τροχαίου υλικού.

Το επόμενο διάστημα και στα πλαίσια του υπό συζήτηση Νομοσχεδίου για τον σιδηρόδρομο, θα καταθέσουμε την άποψη μας για την αναδιοργάνωση του σιδηροδρομικού τομέα, ενώ αν ισχύουν όσα ακούγονται για την αύξηση της Κρατικής χρηματοδότησης προς ιδιώτες operator, τότε θα πρέπει να θεωρείται αυτονόητη η Επανακρατικοποίηση της Hellenic Train.

Share This Article
Follow:
Η ανεξάρτητη ηλεκτρονική εφημερίδα ενημέρωσης της Λαμίας και της Στερεάς Ελλάδας. Γιατί η ενημέρωση χρειάζεται άποψη.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *