Ρύθμιση οφειλών στην ΔΕΥΑΛ – Στις 20/05 οι διακοπές υδροδότησης

newsroom lamia
By newsroom lamia Add a Comment
3 Min Read

Ρύθμιση οφειλών, διακοπές υδροδότησης λόγω οφειλών και επικαιροποίηση στοιχείων υπόχρεων.

-Advertisement-

Η ΔΕΥΑΛ διαχρονικά, στα πλαίσια της κοινωνικής της ευαισθησίας, λαμβάνει μέτρα για την διευκόλυνση αποπληρωμής των οφειλών των πελατών της. Για το σκοπό αυτό, η ΔΕΥΑΛ παρέχει τη δυνατότητα Ρύθμισης Οφειλών σε δόσεις για όλους ανεξαιρέτως τους οφειλέτες.

Σχετικά με τη δυνατότητα Ρύθμισης Οφειλών σε δόσεις, μπορείτε να ενημερωθείτε :

Η ευθύνη μας για την προστασία του φυσικού πόρου (που συνιστά μέρος της Ευρωπαϊκής περιβαλλοντικής πολιτικής) και το νομικό πλαίσιο λειτουργίας μας (N. 1069/80, ΦΕΚ 191Α, Π.Δ. 644/81, ΦΕΚ 142Α, Κανονισμός Ύδρευσης ΔΕΥΑΛ) μας δίνουν τη δυνατότητα να εκδώσουμε και μάλιστα χωρίς άλλη ειδοποίηση εντολή διακοπής της υδροδότησης του ακινήτου, ανεξάρτητα από το ύψος και τη φύση της οφειλής, εφόσον ο λογαριασμός δεν εξοφληθεί μέχρι την οριζόμενη σε αυτόν ημερομηνία.

- Advertisement -
-Advertisement-
=Advertisement=

Καθίσταται επομένως εκ των ανωτέρω σαφές ότι η διακοπή της υδροδότησης είναι ανεξάρτητη από το ύψος της ληξιπρόθεσμης οφειλής και των υπόχρεων αυτής.

Ενημερώνουμε τους πολίτες ότι από τις 20 Μαΐου 2024  θα εκκινήσουν διακοπές υδροδότησης. Οι διακοπές υδροδότησης αφορούν στους πολίτες – υπόχρεους που έχουν ανεξόφλητους περισσότερους από δυο λογαριασμούς ανεξάρτητα από το ποσό της συνολικής οφειλής. Ορίζεται η προθεσμία μέχρι και την 17η Μαΐου 2024 για την οικονομική τακτοποίηση – ρύθμιση οφειλών των υπόχρεων, ώστε να μην βρεθούμε στη δυσάρεστη θέση των διακοπών υδροδότησης. Σε περίπτωση εφ’ άπαξ καταβολής, διαγράφονται οι προσαυξήσεις.

Η αίτηση για τη ρύθμιση των οφειλών μπορεί να γίνεται στα γραφεία της ΔΕΥΑΛ και ηλεκτρονικά στη σελίδα της ΔΕΥΑΛ (www.deyalamias.gr).

Τέλος, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας, συνιστάται η ταυτοποίησή των παροχών και η επικαιροποίηση στοιχείων των υπόχρεων τους, η οποία μπορεί να γίνει στα γραφεία της ΔΕΥΑΛ. Με την ταυτοποίηση (η οποία μάλιστα από το προαναφερθέν νομικό πλαίσιο συνιστά υποχρέωση κάθε ιδιοκτήτη ακινήτου) και την χορήγηση στη ΔΕΥΑΛ στοιχείων επικοινωνίας, η ΔΕΥΑΛ, μολονότι δεν υποχρεούται, επιθυμεί και δύναται να ενημερώνει τον πελάτη (δηλαδή τον ιδιοκτήτη του υδρευόμενου ακινήτου με τον οποίο συμβάλλεται) αλλά και τον άμεσα υδρευόμενο (δηλαδή τον μισθωτή στην περίπτωση μισθωμένου ακινήτου) για την επικείμενη διακοπή της υδροδότησης, καθώς και για γενικότερα θέματα που τον αφορούν (ύπαρξη ληξιπρόθεσμης οφειλής, αυξημένη κατανάλωση, επικείμενη ακύρωση διακανονισμού λόγω αθέτησής του, δυνατότητα ευνοϊκής ρύθμισης της τυχόν υπάρχουσας οφειλής, αδυναμία λήψης ένδειξης, κ.λπ.), θέματα που σε κάθε περίπτωση είναι σημαντικά ιδίως για τον ιδιοκτήτη − εκμισθωτή ενός μισθωμένου ακινήτου προκειμένου αυτός να έχει την εικόνα του υδρευόμενου ακινήτου ιδιοκτησίας του, για το οποίο άλλωστε είναι υπόχρεος απέναντι στη ΔΕΥΑΛ.

Share This Article
Leave a comment

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *