Μεγάλη η αλληλεπίδραση του κοινού με τα προφίλ της Formula 1 στα social media κατά τη διάρκεια του εναρκτήριου Grand Prix της φετινής σεζόν.
Το άνοιγμα της Liberty Media, νέας ιδιοκτήτριας του σπορ, προς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης απέδωσε από τον πρώτο κιόλας αγώνα στη Μελβούρνη.
Χαρακτηριστικά, μέσα στο τριήμερο του GP, υπήρξαν 230 εκ. αλληλεπιδράσεις και 27 εκ. προβολές βίντεο σε Facebook, Twitter κι Instagram.
Η πιο επιτυχημένη ανάρτηση αυτή στο Twitter που ανακοινώνει τον νικητή Sebastian Vettel:
https://twitter.com/F1/status/845885855944359936
Ο νέος υπεύθυνος μάρκετινγκ του σπορ, Sean Bratches, μίλησε για αυτά το ρεκόρ: «Αυτό το πρώτο αγωνιστικό Σ/Κ απέδειξε τη δίψα για περιεχόμενο που αφορά τη Formula 1 σε όλα τα social media.
«Αναγνωρίζουμε τη σημασία της χρήσης μέσων όπως το Twitter, το Facebook και το Instagram ώστε να φέρουμε τους φίλαθλους της F1 πιο κοντά στη δράση σε κάθε αγώνα κι είναι εκπληκτικό που βλέπουμε ρεκόρ συμμετοχής στα κανάλια μας.
«Θέλουμε να το πάμε αυτό σε άλλο επίπεδο κατά τη διάρκεια της σεζόν.»