Σε όλες τις χώρες της Ευρώπης η ανάπτυξη και αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου θεωρείται αυτονόητη.
Τρένο ίσον πολιτισμός
Τρένο ίσον οικονομία
Αυτές είναι δύο προτάσεις που δε χρειάζεται κανείς μας να επιχειρηματολογήσει παραπάνω.
Σε όλο τον κόσμο είναι αυταπόδεικτη η ωφέλεια του σιδηροδρομικού δικτύου.
Είναι ορατά τα αποτελέσματα της χρήσης του τρένου με το θετικό πρόσημο στους οικονομικούς δείκτες, των τοπικών και των εθνικών τους οικονομιών.
Στη χώρα μας όμως φαίνεται ότι για ακόμα μία φορά πρέπει να δώσουμε μάχη για τα αυτονόητα.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ από το 2018 έχει έτοιμο έναν υπερσύγχρονο σταθμό, τον Σιδηροδρομικό Σταθμό Μώλου, μάλιστα έχουν γίνει και εγκαίνια με παρουσία των αρμόδιων κάθε φορά υπουργών.
Ο σταθμός είναι έτοιμος να παραδοθεί στο επιβατικό κοινό, εντούτοις παραμένει κλειστός και μετατρέπεται σε κουφάρι. Τα υπερσύχρονα μηχανήματα με τα οποία είναι εξοπλισμένος, παραμένουν αναξιοποίητα και αχρηστεύεται η τεχνολογική τους υπεροχή.
Σε μία περιοχή, όπως είναι η γενικότερη περιοχή του δήμου Καμένων Βούρλων, με μεγάλες λουτροπόλεις και πλούσια ιστορική και πολιτιστική κληρονομιά, ο τουρισμός αποτελεί σημαντικό κομμάτι της δραστηριότητας των κατοίκων και της τοπικής οικονομίας.
Γνωρίζουμε επίσης όλοι ότι οι μήνες που θα ακολουθήσουν θα είναι ιδιαίτερα δύσκολοι, με τις οικονομικές δυσχέρειες που αντιμετωπίζουν επιχειρήσεις και νοικοκυριά , ιδιαίτερα με την εξάπλωση της πανδημίας, όπου η ανεργία αυξήθηκε και το εισόδημα των εργαζομένων μειώθηκε δραματικά. Η άμεση λειτουργία του σταθμού θα μπορούσε να δώσει μία ανάσα πνοής, αφού θα δίνεται η δυνατότητα στους κατοίκους και κυρίως στους ηλικιωμένους και στους νέους που είτε εργάζονται είτε σπουδάζουν μακριά από τις οικίες τους καθώς και στους επαγγελματίες της περιοχής, να χρησιμοποιούν το μεταφορικό μέσο, με μικρό κόστος.
Η γεωγραφική θέση του νομού της Φθιώτιδας αποτελεί ευκαιρία ανάπτυξης των μεταφορών. Η λειτουργία των μεγάλων λιμανιών του νομού μας, ο υπερσύγχρονος αυτοκινητόδρομος και το σιδηροδρομικό δίκτυο προσδίδουν τα απαιτούμενα χαρακτηριστικά ενός νομού, που θα συμβάλει στην ανάπτυξη του ΑΕΠ και τη μείωση της ανεργίας.
Είναι περιττό να επιχειρηματολογούμε για τα αυτονόητα.
Περιμένουμε από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τον αρμόδιο υπουργό, τη δέσμευση και την κατάθεση του χρονοδιαγράμματος για τη λειτουργία του Σιδηροδρομικού Σταθμού Μώλου, χωρίς άλλες καθυστερήσεις, παλινωδίες και εγκαίνια.