Σταματημό δεν έχουν οι πράξεις ιερόσυλων τα τελευταία 24ωρα στην περιοχή μας. Μετά τα όσα συνέβησαν την Κυριακή των Βαϊων στο εκκλησάκι του Αγίου Αθανασίου στο Κοιμητήριο του Σταυρού Λαμίας σειρά είχε ο ναός της “Παλιάς Παναγιάς” στον Υψηλάντη Βοιωτίας. Η νεωκόρος ανακάλυψε τις καταστροφές και αφού ενημέρωσε τον εφημερίου εκείνος με την σειρά του κάλεσε την αστυνομία.
Όπως αναφέρει ο Ιερέας Χρυσόστομος Κάλλης.
ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΑΘΕΟΙ ΒΕΒΗΛΟΙ !!!
ΣΠΑΣΑΤΕ ΚΑΙ ΒΕΒΗΛΩΣΑΤΕ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΜΑΣ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΝΟΡΙΑΣ ΜΑΣ!!! ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΡΑΒΗΞΑΤΕ ΤΟΝ ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟ ΧΡΙΣΤΟ ΑΦΟΥ ΣΠΑΣΑΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΖΗΜΙΩΝ ΜΕ ΚΟΤΡΩΝΕΣ ΛΙΘΟΘΟΛΙΣΑΤΕ ΤΟΝ ΝΑΟ ΜΑΣ ΥΠΗΡΕΤΕΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΤΕ ΝΑ ΤΟΝ ΒΕΒΗΛΩΣΕΤΕ ΠΛΗΡΩΣ
” ΕΙ ΕΜΕ ΕΔΊΩΞΑΝ ΚΑι ΥΜΑΣ ΔΙΩΞΟΥΣΙΝ ”
ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΕΚΑΝΑΝ ΣΤΟΝ ΝΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΙΑΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΥΨΗΛΑΝΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ
ΟΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΙ ΠΟΝΑΕΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ
ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ.
Δείτε εικόνες από το ekklisiaonline
Το Σύμπαν δεν δημιουργήθηκε από μία προϋπάρχουσα προσωπικότητα,
ούτε η προσωποσύνη ήταν προσυμπαντική υποστατότητα στο τίποτα.
Το Σύμπαν δημιουργήθηκε πιθανοκρατικά.
Όχι λόγω ουδενογονίας – nihilogony.
Η συνολική ενέργεια μίας διαδικασίας μπορεί να είναι μηδέν,
όμως η ποσότητα της συνολικής ενέργειας, δεν αποτελεί αλγοριθμική ανάπτυξη της κοσμογονίας.
Το Παν δεν ορίζεται, διότι θα είχε αμοιβαίως αποκλειόμενα συστατικά, κι επίσης δεν είναι αποφασίσιμο.
Η Θεωρία των Πάντων, αφορά το μικρό Παν, δηλαδή οτιδήποτε υπάρχει στο Σύμπαν και τα συγγενικά του, ως θεμελιώδης πεδιακή μαθηματική διατύπωση.
Όμως δεν είναι όλα τα σύμπαντα συγγενικά και παραλληλίσιμα.
Ο ορισμός της κοσμογονίας, πρέπει να είναι μεταλογικά πλήρης,
δηλαδή να είναι αντιαξιωματικός.
Ο κοσμογονικός αλγόριθμος,
πρέπει να βασίζεται μόνο σε αποδείξεις και όχι αξιώματα.
Η παντελής εξάλειψη της αξιωματικότητας
είναι ανέφικτη στα μεταμαθηματικά και την μεταλογική,
εγγενώς και όχι λόγω ανθρώπινης ατεχνίας.
Πάντα η πιθανοκρατική κοσμογονία θα είναι ατελής,
μα διαρκώς η επιστήμη θα εμπλουτίζεται.
Οι ατέλειες των θεωριών κοσμογονίας,
σε καμία περίπτωση δεν ενισχύουν ούτε σχετίζονται με το δήθεν αυταπόδεικτο της προσωποκρατικής κοσμογονίας, και της αυθαίρετης προσωποκρατικής απόδοσης σκοπού επί των πάντων, ιδιώς όταν δεν τεκμαίρεται προσωποκρατική αιτιότητα.
Η προσωποσύνη, αναλύεται νομικά, φιλοσοφικά, ηθικά και πλέον νευροεπιστημονικά και προγραμματιστικά.
Η ανθρωπότητα δεν έχει ολοκληρώσει το έργο της.
Όμως δεν προκύπτει καμία συσχέτιση της προσωποσύνης με την κοσμογονία,
εγγενώς, δηλαδή σε επίπεδο ορισμού της, αλλά και πρακτικώς, δηλαδή στις επιμέρους αναλυτικές κοσμογονικές διατυπώσεις.
Ο αδιατύπωτος ρόλος της προσωποκρατίας στην κοσμογονία:
α. δεν μπορεί να κατοχυρωθει ως αλήθεια, διότι δεν αναπτύσσεται καμία σαφής διαδικαστική συμβολή της προσωποσύνης στην κοσμογονία
(η επίκληση στη μαγεία/στο θαύμα δεν αποτελεί ανάπτυξη του μηχανισμού δράσης και ισχύος του)
β. δεν μπορεί να κατοχυρωθει ως δική σου αλήθεια και όχι αλήθεια άλλου δόγματος
(αν δεν διατυπωθεί αναλυτικά κάτι, αυτό που ισχύει πραγματικά δεν μπορεί και να υπαχθεί βάσει της μη διατύπωσής του αυστηρά σε ένα δόγμα μα όχι άλλα)
βλέπε: Marcus du Sautoy