Μεγαλύτερο, από όσο θα μπορούσε ενδεχομένως να φανταστεί, είναι το πλήγμα που δέχεται ήδη η Online Delivery στην οποία ανήκει το efood από το σφοδρό κύμα αντιδράσεων στην απόπειρα της εταιρείας να αλλάξει το εργασιακό καθεστώς των διανομέων της.
Η ανακοίνωση της efood για την αλλαγή των συμβάσεων των διανομέων προκάλεσε κύμα συμπαράστασης από σημαντικό μέλος των πελατών της το οποίο τελικά εξελίχθηκε σε κύμα «ψηφιακού ακτιβισμού» με χιλιάδες χρήστες να αξιολογούν αρνητικά την πλατφόρμα προβαίνοντας και σε απεγκατάσταση της.
Μάλιστα επαγγελματίες της εστίασης που συνεργάζονται με την πλατφόρμα έλεγαν στο newmoney.gr πως την περασμένη Παρασκευή, όταν πήρε διαστάσεις η υπόθεση, αλλά και το Σάββατο, οι παραγγελίες που είχαν λάβει μέσω του efood ήταν 20% με 30% λιγότερες σε σχέση με αυτές που λάμβαναν προ του σάλου που δημιουργήθηκε. Σημειωτέον ότι η δημοφιλής εφαρμογή δέχεται πάνω από 200.000 παραγγελίες κατά μέσο όρο ημερησίως.
Μπροστά στο σάλο η εταιρεία επιχείρησε να τα «μαζέψει». Πρώτα εξέδωσε ανακοίνωση λέγοντας πως επρόκειτο για «λανθασμένη διατύπωση της πρόσφατης επικοινωνίας που έγινε προς 115 διανομείς των οποίων η σύμβαση λήγει στις 30 Σεπτεμβρίου 2021». Μία «λανθασμένη διατύπωση», που «δεν εκφράζει τη φιλοσοφία και την κουλτούρα της εταιρείας» και ως εκ τούτου την αποδοκιμάζει.
Λίγες ώρες αργότερα με νέο μήνυμα της ενημέρωνε τους διανομείς της ότι το σύνολο τους θα συνεχίσουν να έχουν την επιλογή:
- Να ανανεώσουν με τη λήξη την υπάρχουσα σύμβαση τους με τους ίδιους όρους.
- Εφόσον το επιθυμούν να γίνουν freelancers.
Το συμβάν πήρε και πολιτικές διαστάσεις με κυβέρνηση κι αντιπολίτευση να διασταυρώνουν τα ξίφη τους σχετικά με τον νέο εργασιακό νόμο Χατζηδάκη που ψηφίστηκε πριν από λίγο καιρό από τη Βουλή των Ελλήνων.
πηγη-instanews.gr, newmoney.gr
Πριν είχε 200.000 παραγγελίες τη μέρα: Αυτό είναι το νέο νούμερο μετά το κύμα ψηφιακού ακτιβισμού για το efood
Η ανεξάρτητη ηλεκτρονική εφημερίδα ενημέρωσης της Λαμίας και της Στερεάς Ελλάδας. Γιατί η ενημέρωση χρειάζεται άποψη.
Leave a comment