Πως με τρεις κινήσεις η Λάρισα κατάφερε να μπει στον τουριστικό χάρτη της χώρας (εικόνες, βίντεο)

LamiaNow News
By LamiaNow News Add a Comment
4 Min Read

Πώς το μότο «Χριστούγεννα στη Λάρισα» που φάνηκε πέρυσι σαν ανέκδοτο με τις κατάλληλες κινήσεις έγινε μια πραγματικότητα για τη θεσσαλική πόλη.

-Advertisement-

Σαφώς ενισχυμένο σε σχέση με την περσινή πρώτη του χρονιά και εξαιρετικά δυναμικό στην προσέλκυση επισκεπτών «βαδίζει» τη φετινή εορταστική περίοδο το «Πάρκο των Ευχών» του δήμου Λάρισας, που έχει στηθεί στο Αλκαζάρ.

Με πλουσιότερο διάκοσμο, περισσότερο εξοπλισμό, καλύτερη χωροθέτηση και ενισχυμένες υποδομές το «χριστουγεννιάτικο χωριό του δήμου Λάρισας έχει επιτύχει να εγγράψει την πρωτεύουσα της Θεσσαλίας στο χάρτη των τουριστικών προορισμών και αυτό το χειμώνα. Σύμφωνα με τους ξενοδόχους της περιοχής η ζήτηση για τα δωμάτια στα καταλύματα της Λάρισας –στην πόλη υπάρχουν συνολικά 700 κλίνες- είναι μεγάλη για δεύτερη χρονιά, κάτι που μέχρι πέρσι ήταν αδιανόητο για τις ημέρες των εορτών.

https://lamianow.gr/wp-content/uploads/2024/03/Iamia-Now-01-1-2-1-scaled.jpg

- Advertisement -

«Όταν γνωστό τουριστικό γραφείο της Θεσσαλονίκης έγραψε πέρσι στα προσπέκτους που τύπωσε για τις γιορτές τον προορισμό “Χριστούγεννα στη Λάρισα” σε κάποιους φάνηκε σαν ανέκδοτο και λίγοι πίστευαν ότι θα τα καταφέρουμε» επισημαίνει ο Αντιδήμαρχος Οικονομίας και Ανάπτυξης Παναγιώτης Νταής, ο οποίος, πάντως, είναι ικανοποιημένος από το γεγονός ότι οι επαγγελματίες της Λάρισας αναγνωρίζουν τη χρησιμότητα και την αξία της συγκεκριμένης πρωτοβουλίας του δήμου.

https://lamianow.gr/wp-content/uploads/2024/03/Iamia-Now-01-1-2-1-scaled.jpg

Ο Αντιδήμαρχος Οικονομίας και Ανάπτυξης Παπαγιώτης Νταής

Ο ίδιος τα τελευταία χρόνια έχει αναλάβει το δύσκολο έργο της ευρύτερης τουριστικής προβολής της Λάρισας. «Γρήγορα καταλάβαμε ότι εάν θέλουμε να υπάρξει τουρισμός την περιοχή μας έπρεπε να συνενώσουμε δυνάμεις» εξηγώντας ο ίδιος, τους λόγους που οδήγησαν το Επιμελητήριο Λάρισας και όλους τους δήμους του νομού να δημιουργήσουν αφενός ένα πλήρες πλάνο τουριστικής προβολής, το οποίο έχει την έγκριση του υπουργείου Τουρισμού και αφετέρου ένα κοινό ταμείο, ώστε να χρηματοδοτήσουν τις απαιτούμενες δράσεις. Ήδη στο ταμείο υπάρχουν περί τις 120.000 ευρώ, ενώ οι πρώτες κινήσεις έχουν υλοποιηθεί με πολύ καλά αποτελέσματα.

Εντός του Νοεμβρίου φιλοξενήθηκαν στη Λάρισα και ξεναγήθηκαν στην περιοχή επί πέντε ημέρες εκπρόσωποι μέσων ενημέρωσης τη Σερβίας, τα οποία ήδη προβάλλουν την περιοχή στους πολίτες μιας χώρας που επιλέγουν κατά κανόνα την Ελλάδα για τις διακοπές τους. Επίσης εντός του Νοεμβρίου βρέθηκαν για ένα Σαββατοκύριακο στη Λάρισα τουριστικοί πράκτορες απ’ όλη τη χώρα (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Κρήτη, Πελοπόννησο κλπ) με στόχο να πειστούν να εντάξουν την περιοχή στα προγράμματα των εκδρομών και των εξορμήσεων τους.

https://lamianow.gr/wp-content/uploads/2024/03/Iamia-Now-01-1-2-1-scaled.jpg

Άλλωστε στο ίδιο πλαίσιο της τουριστικής ανάπτυξης εντάσσονται και δύο θεσμικές κινήσεις του δήμου Λάρισας, οι οποίες ήδη αποδίδουν. Όπως εξηγεί ο κ. Νταής τόσο η δημιουργία του «Πάρκου των Ευχών», όσο και η ανανέωση και διεύρυνση της αγροτικής έκθεσης Agrothessaly που πραγματοποιείται σε συνεργασία με τη ΔΕΘ – Helexpo –η πρώτη οργανώθηκε στις αρχές του 2017 και η δεύτερη ακολουθεί στις αρχές του 2019, ώστε η να λειτουργεί συμπληρωματικά με την Agrotica της Θεσσαλονίκης που γίνεται κάθε δύο χρόνια τις ζυγές χρονιές- είναι κινήσεις που έγιναν με διπλό στόχο: την ικανοποίηση αναγκών των 300.000 κατοίκων της ευρύτερης περιοχής της Λάρισας, αλλά και την προσέλκυση επισκεπτών, προς χάριν της τοπικής αγοράς και της οικονομίας γενικότερα.

Πηγή:voria.gr

Share This Article
Leave a comment

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *