Η τεχνογνωσία και η εμπειρία που έχουν αποκομίσει τόσα χρόνια οι κατασκευαστικές εταιρείες, επιτρέπουν ιδιαίτερα δύσκολα εγχειρήματα, με τη μικρότερη δυνατή όχληση της κυκλοφορίας, όταν χρειάζεται.
Για παράδειγμα, στο βίντεο που παρουσιάζουμε σήμερα, θα δούμε, μέσω time-
lapse, όλη τη φάση κατασκευής της νέας γέφυρας, στον Ανισόπεδο κόμβο Θήβας, τόσο με τον αυτοκινητόδρομο σε κυκλοφορία, όσο και με την παλαιά γέφυρα σε κυκλοφορία.
Στη συνέχεια και ύστερα από την απόδοση της νέας γέφυρας σε κυκλοφορία,
βλέπουμε τη διακοπή της κυκλοφορίας επί του αυτοκινητοδρόμου, την κατεδάφισης της παλαιάς γέφυρας και την απόδοση εκ νέου του αυτοκινητοδρόμου, σε πλήρη κυκλοφορίας, εντός μόλις 24 ωρών!
Για τις ανάγκες τις διαδικασίας κατεδάφισης της παλαιάς γέφυρας, χρησιμοποιήθηκαν 600 κ.μ. αμμοχάλικο, τα οποία στρώθηκαν επάνω σε γεωυφάσματα για την προστασία του οδοστρώματος του αυτοκινητοδρόμου, 4 ερπυστριοφόροι εκσκαφείς με υδραυλική σφύρα και 2 με
υδραυλικό ψαλίδι, που χρησιμοποιήθηκαν για την κατεδάφιση, από την οποία
παρήχθησαν 1050 κυβικά μέτρα μπάζα σκυροδεμάτων, που φορτώθηκαν από 2
ερπυστριοφόρους εκσκαφείς με κάδο σε 11 φορτηγά οχήματα.