Η αρμόδια επιτροπή της Βουλής ενέκρινε χθες το νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών για την κύρωση της σύμβασης παραχώρησης του αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδας.
Σήμερα από τα 120 χλμ. που προβλεπόταν να έχει ο αυτοκινητόδρομος, λειτουργεί μόνο τμήμα 79 χλμ μεταξύ Ξυνιάδας και Τρικάλων. Το νότιο τμήμα μήκους 32 χλμ εκτείνεται από τη Λαμία μέχρι την Ξυνιάδα και η ολοκλήρωση της κατασκευής του προσδιορίζεται για το 2022, ενώ ο προϋπολογισμός ανέρχεται σε 306 εκατ. ευρώ.
Για την ολοκλήρωση του Ε65 απομένει το βόρειο τμήμα μεταξύ Τρικάλων και Εγνατίας στην περιοχή των Γρεβενών για το οποίο υπάρχει διαπραγμάτευση σε εξέλιξη μεταξύ του υπουργείου Υποδομών και της Ευρωπαικής Τράπεζας Επενδύσεων για τη χρηματοδότησή του.
Ικανοποίηση και από τους Ευρυτάνες – 20 λεπτά πιο κοντά το Καρπενήσι στην Αθήνα
“Το νέο τμήμα θα φέρει εκτός άλλων πιο κοντά και το Καρπενήσι, καθώς περίπου στο 15ο χλμ θα συνδέεται με την εθνική οδό Λαμία-Καρπενησίου ενώ θα παίζει και το ρόλο μιας τρόπον τινά παρακάμψης της πόλης στην κατεύθυνση προς τα δυτικά και παράλληλα θα μειώνει κατά περίπου 15-20 λεπτά την χρονοαπόσταση από την Αθήνα προς το Καρπενήσι.
Η ολοκλήρωση του Λαμία-Ξυνιάδα θα σημάνει για τους οδηγούς την λήξη χρήσης της ανηφορικής, γεμάτης στροφές διαδρομής μέχρι την περιοχή της Ξυνιάδας με κέρδος περίπου επιπλέον 10 λεπτών σε σύγχρονο αυτοκινητόδρομο δύο λωρίδων με ΛΕΑ ανά κατεύθυνση. Όπως ίσως γνωρίζετε από προηγούμενο ρεπορτάζ του ypodomes, στο τμήμα αυτό θα λειτουργήσει και η Σήραγγα Όθρυος μήκους 3χλμ, η οποία θα είναι μέσα στις 10 μεγαλύτερες σήραγγες της χώρας. Γενικότερα για τον κατασκευαστικό κλάδο το έργο στο Λαμία-Ξυνιάδα είναι πλέον ένα από 10 μεγαλύτερα project της χώρας” αναφέρει σε ανάρτηση του ο Αλέξης Καρδαμπίκης υποψήφιος δήμαρχος Αγράφων.