Τα Χριστούγεννα είναι πολύ κοντά και η εύρεση επαγγελματικών δώρων απασχολεί πολλούς. Πόσο καλά γνωρίζετε τους συναδέλφους, τους πελάτες και τους προμηθευτές σας; Το σίγουρο είναι ότι πρέπει να τους εντυπωσιάζετε. Ειδικά αν δεν βρίσκονται στον χώρο εργασίας σας θα πρέπει να τους υπενθυμίζετε διαρκώς την ύπαρξή σας.
-Advertisement-
Ωστόσο, κατανοείτε την ψυχολογία τους σε βαθμό που να μπορείτε να επιλέξετε δώρα για αυτούς; Ενα λάθος δώρο μπορεί να έχει επιπτώσεις. Από την άλλη, εάν τους χαρίσετε κάτι που μπορούν να στολίσουν στο γραφείο τους, θα σας θυμούνται κάθε μέρα. Σε παλαιότερη έρευνα της Regus, 20.000 ανώτερα διοικητικά στελέχη και επιχειρηματίες κλήθηκαν να απαντήσουν ποιο αντικείμενο χρειάζονται οπωσδήποτε πάνω στο γραφείο τους.
Το πιο δημοφιλές αντικείμενο φαίνεται να είναι οι οικογενειακές φωτογραφίες, απάντηση που έδωσε το 18% των συμμετεχόντων. Συνεπώς, η πιο απλή επιλογή με εγγυημένη επιτυχία είναι μια κορνίζα για φωτογραφίες, που θα κερδίσει περίοπτη θέση επάνω στο γραφείο του παραλήπτη. Δεύτερες στις προτιμήσεις, με ποσοστό 13%, έρχονται οι επαγγελματικές κάρτες. Αν, λοιπόν, το γραφείο του συναδέλφου σας καλύπτεται από επαγγελματικές κάρτες, αγοράστε του μια καρτελοθήκη ώστε να βρίσκει ανά πάσα στιγμή τα στοιχεία των πιο σημαντικών επαφών του.
Πόσο καλά γνωρίζετε το γούστο των συναδέλφων σας; Αν πιστεύετε ότι το γνωρίζετε αρκετά καλά, αγοράστε τους ένα έργο τέχνης – το 10% των ερωτηθέντων απάντησαν ότι χρειάζονται οπωσδήποτε κάτι τέτοιο. Από τα διάφορα χαριτωμένα διακοσμητικά αντικείμενα για το γραφείο, τα τρία πιο δημοφιλή είναι: κούκλες, αρκουδάκια και αυτοκινητάκια.
Οι πιο αγχώδεις προτιμούν τις αφίσες με μηνύματα ενθάρρυνσης, αλλά θα το εκτιμούσαν ιδιαίτερα αν τους δωρίζατε τις ιδιαίτερα δημοφιλείς αγχολυτικές μπάλες. Διαφορετικά, μπορείτε να επιλέξετε ένα από τα πιο εκκεντρικά αντικείμενα που δόθηκαν ως απάντηση στην έρευνα, όπως μαγικοί κρύσταλλοι ή στυλό Μπομπ Σφουγγαράκης.
Σημειώνεται ότι η Regus δραστηριοποιείται στην παροχή χώρων εργασίας με ένα δίκτυο 2.850 τοποθεσιών σε πάνω από 1.000 πόλεις και κωμοπόλεις, σε 107 χώρες, παρέχοντας υπηρεσίες σε 2,3 εκατ. μέλη. Στην Ελλάδα λειτουργεί από το 1998 και το δίκτυό της περιλαμβάνει τρία σημεία.
Η υιοθέτηση ενός «λαϊκού» επωνύμου από τον πρίγκιπα Παύλο και άλλα εννέα μέλη της τέως βασιλικής οικογένειας που ανήκουν σε δύο γενεές επισφραγίζει το οριστικό...