Πάτρα: Ζήτησε να γίνει ενημέρωση του τραπεζικού βιβλιαρίου και η απάντηση στην τράπεζα τον άφησε στήλη άλατος!

LamiaNow News Add a Comment
2 Min Read

Η απάντηση «πάγωσε» τον υπερήλικα καθώς, ο υπάλληλος τον ενημέρωσε πως δεν γίνεται πλέον ενημέρωση των βιβλιαρίων! Ο συνταξιούχος επέμεινε  πως θέλει να γνωρίζει τι χρήματα έχει στο βιβλιάριο, όμως σύμφωνα με πληροφορίες, η στάση του τραπεζικού ήταν αδιάλλακτη. Απευθυνόμενος στον 92χρονο, του είπε πως οι αποδείξεις που λαμβάνει είναι η «ενημέρωση» για την κίνηση του τραπεζικού του λογαριασμού. Ο ηλικιωμένος αντέκρουσε το επιχείρημα, υποστηρίζοντας πως δεν είναι δυνατόν να συγκεντρώνει χαρτάκια αποδείξεων, αντί της ενημέρωσης του βιβλιαρίου του.

Στη συνέχεια απευθύνθηκε στο Διευθυντή του υποκαταστήματος, λαμβάνοντας την ίδια απάντηση. Ο υπερήλικας που όπως πληροφορείται το tempo24.gr, παρά το γεγονός πως αντιμετωπίζει σοβαρά πρόβλημα υγείας, δεν το έβαλε κάτω, επισκέφθηκε τον Διευθυντή στα Κεντρικά Γραφεία του Χρηματοπιστωτικού Ιδρύματος στην Πάτρα.

Εκεί ο Διευθυντής σύμφωνα με πληροφορίες, τον ενημέρωσε για ακόμα μια φορά πως δεν γίνεται ανανέωση βιβλιαρίων, υποδεικνύοντας του μάλιστα πως μπορεί να γνωρίζει την κατάσταση του τραπεζικού λογαριασμού, είτε μέσω e-banking είτε μέσω ΑΤΜ.

Ο 92χρονος στα νέα δεδομένα που είχε να διαχειριστεί, ανταπάντησε πως δεν είναι σε θέση – λόγω ηλικίας και γνώσεων – να μπεί σε αυτή τη διαδικασία. Το αποτέλεσμα ήταν να φύγει άπραγος και με το παράπονο πως κανείς δεν ικανοποίησε το αυτονότητο – τουλάχιστον μέχρι πρότινος – αίτημα του.

Πηγή: tempo24.gr

Share This Article
Leave a comment

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Exit mobile version