Πρωινή προπόνηση και μάλιστα με χιονόπτωση και κρύο για τον ΠΑΣ ΛΑΜΙΑ την Τετάρτη 11/2 στο γήπεδο της Νέας Άμπλιανης εν όψει του κυριακάτικου παιχνιδιού με τον Εθνικό Γαζώρου στο ΔΑΚ στις 15:00.
Παρόντες όλοι οι παίκτες που γυμνάστηκαν κανονικά εκτός του τραυματία Βασιλόγιαννη.
Στόχος της προπόνησης η ειδική αντοχή μέσα από αγωνιστικά παιχνίδια.
















Τσάπρας: «Όνειρο για κάθε παιδί να αγωνιστεί στον Παναθηναϊκό, υπήρξε ενδιαφέρον και από άλλες ομάδες»2 σχόλια10












