ΠΑΟΚ – ΟΦΗ 2-3: Οι Κρητικοί κατέκτησαν το Κύπελλο Ελλάδας μετά από 39 χρόνια!

Μετά από 39 χρόνια ο ΟΦΗ είναι ξανά Κυπελλούχος Ελλάδος! Πανάξια απέναντι στον ΠΑΟΚ (3-2 στην παράταση) που συνέχισε την καταστροφική πορεία των τελευταίων εβδομάδων. ΠΑΟΚ vs ΟΦΗ στον πιο ασπρόμαυρο τελικό όλων των εποχών, έδωσαν ραντεβού στο Πανθεσσαλικό Στάδιο. Από διαφορετική αφετηρία, αλλά με έναν στόχο: το τρόπαιο. Ο μεν ΠΑΟΚ με ένα μεγάλο … Συνεχίστε να διαβάζετε το ΠΑΟΚ – ΟΦΗ 2-3: Οι Κρητικοί κατέκτησαν το Κύπελλο Ελλάδας μετά από 39 χρόνια!.