Παναθηναϊκός: Και τώρα… ντέρμπι

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ο Παναθηναϊκός πέρασε από το «Γεντί Κουλέ» και στρέφει αποκλειστικά και μόνο την προσοχή του στο ντέρμπι της Κυριακής (22/02) με τον Ολυμπιακό.

«Ζωντανός» στη μάχη του τίτλου παρέμεινε ο Παναθηναϊκός, ο οποίος κατάφερε να βγάλει καρδιά και χαρακτήρα στην Κρήτη και να νικήσει έστω και δύσκολα 3-2 τον ΟΦΗ. Οι «πράσινοι» είναι στους έξι βαθμούς από τον πρωτοπόρο Ολυμπιακό, τον οποίο υποδέχονται στο μεγάλο ντέρμπι της Λεωφόρου την ερχόμενη Κυριακή (22/02). Η ομάδα του Γιάννη Αναστασίου «βγήκε» από το ματς του Ηρακλείου χωρίς προβλήματα τραυματισμών και πλέον θα στρέψει την προσοχή της αποκλειστικά και μόνο στο «αιώνιο» ντέρμπι, όπου η νίκη είναι μονόδρομος για να μειωθεί κι άλλο η διαφορά από την κορυφή.

Στο ντέρμπι ο τεχνικός του Παναθηναϊκού θα είναι στην ευχάριστη θέση να υπολογίζει ξανά ποδοσφαιριστές που απουσίασαν από το ματς του «Γεντί Κουλέ» λόγω τιμωριών. Οι Στάθης Ταυλαρίδης και Χρήστος Μπούρμπος εξέτισαν τις ποινές τους και θα είναι στη διάθεση του τεχνικού τιμ, με τους «πράσινους» να αρχίζουν την προετοιμασία σε αγωνιστικό και ψυχολογικό επίπεδο για το παιχνίδι με τους «ερυθρόλευκους», το οποίο αναμένεται να γίνει σε κατάμεστη Λεωφόρο.

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.