Στο φεστιβάλ μπύρας Festibière στο Κεμπέκ του Καναδά αυτό το καλοκαίρι, η εταιρία Farnham δημιούργησε ένα μηχάνημα αυτόματης πώλησης που προσέφερε στους επισκέπτες μία από τις τέσσερις ποικιλίες της δωρεάν.
Το πόσο πικρή θέλει κανείς τη μπύρα του εξαρτάται από το πόσο “φωνακλάς” είναι, καθώς η ένταση της κραυγής του υπολογίζεται από το μηχάνημα. Όλοι έβαλαν τα δυνατά τους, από νεαρούς ενήλικες μέχρι και παππούδες.

Σημείωση: Τα σχόλια που εμφανίζονται κάτω από τα άρθρα αποτελούν προσωπικές απόψεις των χρηστών που τα δημοσίευσαν και δεν εκφράζουν απαραίτητα τις θέσεις ή απόψεις του Lamianow.gr.
Σε ορισμένες περιπτώσεις, σχόλια που έχουν διατυπωθεί δημόσια σε κοινωνικά δίκτυα ενδέχεται να εμφανίζονται κάτω από τα άρθρα, όταν έχουν δημοσιευθεί κάτω από σχετικές αναρτήσεις του ίδιου άρθρου. Το Lamianow.gr δεν φέρει ευθύνη για το περιεχόμενο αυτών των σχολίων.
Αν κάποιο σχόλιο θεωρείτε ότι παραβιάζει δικαιώματα, είναι προσβλητικό ή έχει αποσυρθεί από την αρχική του πηγή, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο lamianow.gr@gmail.com για την άμεση αφαίρεσή του.