Με νικητές τους Ξενοφώντα Νικολόπουλο-Αλέξανδρο Τσιάπα (Γενική Κατάταξη) & Λευτέρη Μανδρούκα-Νίκο Τσάδαρη (Ιστορικά) ολοκληρώθηκε το ασφάλτινο Seajets 37ο Ράλι Παλάδιο, που διοργανώθηκε με επίκεντρο τη Νέα Πέραμο Μεγάρων και έριξε την αυλαία για το Περιφερειακό Κύπελλο Ασφάλτινων Ράλι Κεντρικής Ελλάδος καθώς επίσης και για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλι Ιστορικών Αυτοκινήτων, το Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2016.
Ο αγώνας που είχε τη στήριξη της εταιρείας «Seajets» & της Τοπικής Αυτοδιοίκησης προσέλκυσε αρκετούς επισκέπτες, που είχαν την ευκαιρία να συνδυάσουν την παραθαλάσσια βόλτα τους με την παρακολούθηση των Service αλλά και των κοντινών ειδικών διαδρομών.
Εκτός από το αγωνιστικό κομμάτι, το φετινό Ράλι Παλάδιο περιλάμβανε και μια σημαντική εξωαγωνιστική εκδήλωση. Ο λόγος για τη δράση αναφορικά με την Οδική Ασφάλεια με μήνυμα «Δεν τρέχω στην Πόλη μου», που διοργανώθηκε από την Εθελοντική Ομάδα Μεγάρων «Α.Ο. Κούρος». Μέλη της Ομάδας βρέθηκαν κατά τη διάρκεια της ημέρας στο Λιμάνι της Νέας Περάμου, ενημερώνοντας θεατές, μηχανικούς και πληρώματα σχετικά με την Οδική Ασφάλεια και την Κυκλοφοριακή Αγωγή και εστιάζοντας, στην ανάγκη περαιτέρω μείωσης των ορίων ταχύτητας εντός κατοικημένων περιοχών, όπου προκαλούνται ατυχήματα.
Στο αγωνιστικό κομμάτι, το 37ο Ράλι Παλάδιο (μετά από πολλά χρόνια διεξήχθη σε απόλυτα στεγνό οδόστρωμα), συγκέντρωσε 45 συμμετοχές και αποτελούνταν από 7 Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους 50,36 χιλιομέτρων. Οι δύο από αυτές (Άνω Αλεποχώρι, Νέος Άγιος Ιωάννης) πραγματοποιήθηκαν δύο φορές, ενώ το Μελετάκι διεξήχθη 3 φορές. Η μάχη για τη νίκη δε διήρκεσε πολύ, καθώς από τη 2η Ε. Δ. του αγώνα, οι τοπικοί Ξενοφών Νικολόπουλος-Αλέξανδρος Τσιάπας (Mitsubishi Lancer EVO VI, C2-A8) πήραν το πάνω χέρι και έφτασαν τελικά με άνεση στην 3η νίκη τους στο Παλάδιο, έχοντας κερδίσει τις 6 από τις 7 Ε. Δ..
Όση αγωνία έλειψε από τη μάχη για τη νίκη, τόση και ακόμη περισσότερη προέκυψε για τη 2η θέση της Γενικής κατάταξης και για την επικράτηση στην Κατηγορία F2 των δικίνητων αυτοκινήτων. Οι Γιάννης Πλάγος-Αλκιβιάδης Ρέντης (Honda Civic Type-R, C3-A7) «αντάλλαζαν» σε όλη τη διάρκεια του αγώνα δέκατα του δευτερολέπτου με τους Βασίλη Αναδιώτη-Μανώλη Μακρινό (Renault Clio Sport, C3-A7) και κατέκτησαν εντέλει τη 2η θέση της Γενικής και τη νίκη στην F2 μόλις στην τελευταία Ειδική Διαδρομή, με διαφορά 0,28 δευτερολέπτων!
Στην 4η θέση της Κατάταξης ολοκλήρωσαν την προσπάθειά τους οι Ανδρέας Ντόφης-Μάριος Τσαούσογλου (Mitsubishi Lancer EVO VIII, C2-A8), που έχασαν χρόνο μετά από χτύπημα στην Ε. Δ. «Νέος Άγιος Ιωάννης 1», ενώ μια θέση πιο πίσω, βρέθηκαν οι Γιάννης Ζούνης-Νικόλας Ιντζόγλου (Subaru Impreza WRX STI, C2-N4) στην καλύτερη, σύμφωνα και με τον οδηγό, εμφάνιση του πληρώματος σε ασφάλτινο αγώνα. Την πρώτη εξάδα της Γενικής Κατάταξης, συμπλήρωσαν οι Νίκος Ζακχαίος-Χρήστος Μιχελής (Citroen Saxo VTS, C6-N2) οι οποίοι κατέλαβαν ταυτόχρονα την 3η θέση της F2.
Στην Κατηγορία C5, νικητές αναδείχθηκαν οι «Φίλων»-Γιώργος Γονάκης (Peugeot 206, C5-A6), ακολουθούμενοι από τους Γιώργο Αθανασόπουλο-Σπύρο Μπαρδάκη (Citroen C2 R2, C5-A6) και Γιάννης Καφετζάκης-Κωνσταντίνος Χατζάκης (Peugeot 106 S16, C5-A6). Τέλος, στην Κατηγορία C6, τους νικητές Ζακχαίο-Μιχελή ακολούθησαν οι Μίλτος Πλατώνης-Γιάννης Λιλλής (Toyota Yaris, C6-A5) και Μαρίνος Μπενούκας-Χρήστος Μουρκάκης (Peugeot 1067 S16, C6-N2).
Όμως το Ράλι Παλάδιο αποτέλεσε τον επίλογο και στο Πρωτάθλημα Ράλι Ιστορικών Αυτοκινήτων. Νικητές εδώ αναδείχθηκαν οι Λευτέρης Μανδρούκας-Νίκος Τσάδαρης (Porsche 911 RSR, 3-D4), κλείνοντας ιδανικά τη χρονιά με την κατάκτηση του τίτλου. Οι νικητές, είχαν μέχρι και την τελευταία ειδική μάχη δευτερολέπτων με τους τελικά δεύτερους, Παναγιώτη Παραδείση-Κωνσταντίνο Ποιμενίδη (Ford Escort RS 2000 MKII, 3-D3), ενώ την τριάδα της Κατηγορίας διαμόρφωσαν οι Γιάννης Καλαϊτζιάν-Μαριάννα Καλογηράτου (Fiat Ritmo 130 TC, 4-E3).
Νικητές Κατηγοριών
C2: Ξενοφών Νικολόπουλος – Αλέξανδρος Τσιάπας (Mitsubishi Lancer EVO VI)
C3: Γιάννης Πλάγος – Αλκιβιάδης Ρέντης (Honda Civic Type-R)
C5: «ΦΙΛΩΝ» – Γιώργος Γονάκης (Peugeot 206)
C6: Νίκος Ζακχαίος – Χρήστος Μιχελής (Citroen Saxo VTS)
Ιστορικά: Λευτέρης Μανδρούκας – Νίκος Τσάδαρης (Porsche 911 RSR)
Πηγή: newsbeast.gr