Τη νέα καμπάνια επικοινωνίας και προβολής της Ελλάδας στις αγορές του κόσμου, παρουσίασε σήμερα σε ειδική εκδήλωση η Marketing Greece, η εταιρία του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, που δραστηριοποιείται στην υλοποίηση στοχευμένων ενεργειών προβολής.
Αποτέλεσμα της φετινής πρωτοβουλίας της Marketing Greece είναι ένα βίντεο, με τον τίτλο: «Oh My Greece! Unlock the Feeling» πλημμυρισμένο από εικόνες της καλοκαιρινής Ελλάδας και τους πρωταγωνιστές να προτρέπουν τους ταξιδιώτες να βιώσουν την εμπειρία των διακοπών στην Ελλάδα.
Στην παρέμβαση της, η υπουργός Τουρισμού Ελενα Κουντουρά, ευχαρίστησε τη Marketing Greece για τη διαχρονική όπως είπε συνεργασία, η οποία υποστηρίζει ενεργά την εθνική τουριστική πολιτική του Υπουργείου Τουρισμού και λειτουργεί συμπληρωματικά στο κεντρικό έργο του εθνικού μας φορέα του ΕΟΤ για την παγκόσμια προώθηση και προβολή του τουριστικού μας προϊόντος.
Από την πλευρά της, η Ιωάννα Δρέττα, διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece σημείωσε μεταξύ άλλων ότι «με απλές εικόνες και ήχους συνειδητοποιούμε ότι έχουμε κάθε λόγο να λέμε ξανά και ξανά “Oh. My. Greece!”».
Οοοοοοοχι. …δεν ήταν τουλάχιστον επαρκές. ..Πολύ γρήγορο, ώστε να μας μείνει πίσω …
τίποτα άλλο από περιορισμένες εικόνες – φωτογραφίες -και τίποτα άλλο…Πολύ πρόχειρο και αφηρημένο. …κάτι τι σαν κάτι τίποτα. …Όταν λέμε ότι επιδιώκουμε τουριστική δραστηριότητα 365 ημερών, κάτι που σαν έκφραση ξεκίνησε από τον γράφοντα και σωστά το υιοθέτησε ο ΕΟΤ.η υπηρεσία την οποία υπηρέτησα 30 και χρόνια,…που είναι έστω και μία αναφορά σε χειμερινό- ορεινό τουρισμό??? Τα καταπληκτικά SPA που έχουμε?? Τα μοναστήρια μας ???τα μουσεία μας?? Και τόσα άλλα μοναδικά αξιοθέατα που διαθέτει η χώρα μας ?? Πουθενά….φτιαγμένο στό γόνατο. …Κατά την ταπεινή μου γνώμη…Οοοχι,
να μην φύγει πρός καμία κατεύθυνση ,τουλάχιστον με αυτή την παρουσίαση…Είναι ελλειπέστατο. ..Λυπάμαι και περιμένω να δώ πότε θα γίνει μία πραγματικά σωστή δουλειά.