Παραδοσιακά το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι ξεκινά κάθε χρόνο από το παγωμένο Μόντε Κάρλο. Ετσι και φέτος, η πρεμιέρα έγινε στο μικρό πριγκιπάτο, ωστόσο δεν ήταν η ιδανική, διότι στην πρώτη κιόλας ειδική διαδρομή του αγώνα, η οποία έγινε χθες βράδυ αμέσως μετά την τελετή εκκίνησης μπροστά στο Καζίνο, είχαμε έξοδο αυτοκινήτου και θανάσιμο τραυματισμό θεατή.
Κι ενώ αυτή τη στιγμή πραγματοποιείται η 5η ειδική διαδρομή του αγώνα, χθες στην πρώτη κιόλας ειδική, ο Παντόν με το Hyundai i20 βγήκε εκτός δρόμου, οι οποίοι ήταν παγωμένοι (οι οδηγοί χρησιμοποιούν ειδικά χειμερινά ελαστικά), με αποτέλεσμα να χτυπήσει θεατή. Η επίσημη ανακοίνωση που εκδόθηκε, αναφέρει:
«Το Automobile Club de Monaco εκφράζει τη λύπη του, παραθέτοντας περαιτέρω λεπτομέρειες για το περιστατικό του αυτοκινήτου # 4 (Paddon / Kennard) στην SS 1.
Ο θεατής μεταφέρθηκε με ελικόπτερο από το σημείο του ατυχήματος στο νοσοκομείο της Νίκαιας. Παρά τις φιλότιμες προσπάθειες του ιατρικού προσωπικού, ο θεατής δυστυχώς πέθανε.
Ηδη ξεκίνησε έρευνα για το περιστατικό και όλα τα εμπλεκόμενα μέρη θα παράσχουν βοήθεια στις αρχές.
Ο καθένας που συνδέεται με τη διοργάνωση, εκφράζει βαθύτατη συμπάθεια και συλλυπητήρια στην οικογένεια και τους φίλους του θανόντος.»
Contents
Παραδοσιακά το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι ξεκινά κάθε χρόνο από το παγωμένο Μόντε Κάρλο. Ετσι και φέτος, η πρεμιέρα έγινε στο μικρό πριγκιπάτο, ωστόσο δεν ήταν η ιδανική, διότι στην πρώτη κιόλας ειδική διαδρομή του αγώνα, η οποία έγινε χθες βράδυ αμέσως μετά την τελετή εκκίνησης μπροστά στο Καζίνο, είχαμε έξοδο αυτοκινήτου και θανάσιμο τραυματισμό θεατή.Κι ενώ αυτή τη στιγμή πραγματοποιείται η 5η ειδική διαδρομή του αγώνα, χθες στην πρώτη κιόλας ειδική, ο Παντόν με το Hyundai i20 βγήκε εκτός δρόμου, οι οποίοι ήταν παγωμένοι (οι οδηγοί χρησιμοποιούν ειδικά χειμερινά ελαστικά), με αποτέλεσμα να χτυπήσει θεατή. Η επίσημη ανακοίνωση που εκδόθηκε, αναφέρει:«Το Automobile Club de Monaco εκφράζει τη λύπη του, παραθέτοντας περαιτέρω λεπτομέρειες για το περιστατικό του αυτοκινήτου # 4 (Paddon / Kennard) στην SS 1.Ο θεατής μεταφέρθηκε με ελικόπτερο από το σημείο του ατυχήματος στο νοσοκομείο της Νίκαιας. Παρά τις φιλότιμες προσπάθειες του ιατρικού προσωπικού, ο θεατής δυστυχώς πέθανε.Ηδη ξεκίνησε έρευνα για το περιστατικό και όλα τα εμπλεκόμενα μέρη θα παράσχουν βοήθεια στις αρχές.Ο καθένας που συνδέεται με τη διοργάνωση, εκφράζει βαθύτατη συμπάθεια και συλλυπητήρια στην οικογένεια και τους φίλους του θανόντος.»Η ειδική διαδρομή όπως ήταν φυσικό ακυρώθηκε και τα αυτοκίνητα κινήθηκαν στην 2η ειδική που ήταν η τελευταία της χθεσινής ημέρας. Ο Τιερί Νεβίλ με το δεύτερο εργοστασιακό Hyundai i20 ήταν ταχύτερος, με δεύτερο τον 4 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή Σεμπαστιάν Οζιέ με Ford Fiesta και 3ο τον Γιούχο Χάνινεν με Toyota Yaris.Σήμερα, στην πρώτη ειδική διαδρομή της ημέρας και 3η του αγώνα, ο Οτ Τάνακ με Ford Fiesta ήταν ο ταχύτερος, στην 4η ειδική πρώτευσε σε χρόνο ο Νεβίλ και στην 5η, που συνεχίζεται ακόμη, πάλι ο Νεβίλ ήταν πιο γρήγορος.Ετσι, η γενική κατάταξη στην 5η ειδική διαδρομή, έχει ως εξής:SS5 Κατάταξη1. Νεβίλ (Hyundai i20 WRC) 1ώρα 11:24.65. Tάνακ (Ford Fiesta WRC) +31.72. Οζιέ (Ford Fiesta WRC) +59.13. Λάτβαλα (Toyota Yaris WRC) +1:21.64. Σόρντο (Hyundai i20 WRC) 1:41.15. Μπριν (DS 3 WRC) +1:52.26 Μίκελσεν (Skoda Fabia WRC2) +3:35.1——29. Σερδερίδης (DS 3 WRC)——-39. Δριβάκος (Honda Civic)O Χάνινεν με Toyotahttp://driveandtravel.gr/