Οι ανακοινώσεις και οι… μπηχτές που αφορούν τα ζητήματα που απασχολούν την Φθιώτιδα και όχι μόνο συνεχίζονται ανάμεσα σε Χρήστο Σταϊκούρα και Αποστόλη Καραναστάση. Οι δύο βουλευτές του Νομού -της Νέας Δημοκρατίας και του ΣΥΡΙΖΑ- διασταυρώνουν τα “ξίφη” τους, για μια ακόμη φορά, με αφορμή τις εξελίξεις στο Γενικό Νοσοκομείο Λαμίας, το Υποθηκοφυλακείο Αταλάντης, την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας, τον Ε65 το Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδος, κ.α. Την νέα, χθεσινή τοποθέτηση του κ. Καραναστάση απάντησε σήμερα ο κ. Σταϊκουρας με νέο δελτίο Τύπου.
Η χθεσινή τοποθέτηση του Αποστόλη Καραναστάση Βουλευτή Φθιώτιδας ΣΥΡΙΖΑ
“Ο κ. Σταϊκούρας, σωστά, αναγνώρισε (και) τον εαυτό του σε όσους αναφέρθηκα στην τελευταία δήλωσή μου και προσπάθησε να απαντήσει, με σημαία τις «διαχρονικά σταθερές (!!!) θέσεις του» στα τοπικά ζητήματα.
Θα του ανταπαντήσω, για τελευταία φορά, αφ’ ενός γιατί τα σχόλια και οι «κορώνες» του για τα τοπικά ζητήματα στα οποία αναφέρεται, στερούνται παντελώς αληθινού υποβάθρου και, αφ’ ετέρου, γιατί δεν αποτελεί μέρος της κουλτούρας μου η δια του τύπου εκτροπή σε προσωπικούς χαρακτηρισμούς και σχόλια.
Άλλωστε, όπως και ο ίδιος γράφει, οι πολίτες, στους οποίους όλοι αναφερόμαστε, «έχουν κρίση, νοημοσύνη και δεν διαθέτουν κοντή μνήμη»
Αρχίζοντας από τις δήθεν εν κρυπτώ συσκέψεις στη Βουλή, απουσία του, για το Κτηματολόγιο, στις οποίες επιμένει σε δύο διαδοχικές ανακοινώσεις του, η αλήθεια είναι ότι έγινε μια συνάντηση, καθ’ όλα φανερή, μετά από αίτημα τοπικών παραγόντων για ραντεβού με τον ΥΠΕΝ κ. Σταθάκη και τοπικούς βουλευτές της πλειοψηφίας. Προφανώς, δεν ζητήθηκε, εκ μέρους των ενδιαφερομένων η παρουσία του.
Επί της ουσίας, τώρα, θέλω να σημειώσω τα εξής :
• Η παράταξη του κ Σταϊκούρα, όταν είχε την ευθύνη της διακυβέρνησης της χώρας, φρόντισε να απαξιώσει το Γενικό Νοσοκομείο Λαμίας, αφήνοντάς το χωρίς γιατρούς, προσωπικό, υλικά και πιστώσεις, στο πλαίσιο της συνειδητής προσπάθειάς της για ιδιωτικοποίηση της υγείας.
Ας κάνει λίγη υπομονή – το πόρισμα της επιτροπής της Βουλής για τα σκάνδαλα στον χώρο της υγείας είναι επί θύραις.
Εμείς προσπαθούμε – με λάθη και παραλείψεις, είναι αλήθεια – να σώσουμε το Γ.Ν. Λαμίας και να βελτιώσουμε τις παροχές προς τους πολίτες.
Το γεγονός ότι δώσαμε πρόσβαση στη Δημόσια Υγεία σε 2.500.000 ανασφάλιστους συνανθρώπους μας, είναι το πρώτο βήμα.
• Μιλάτε σοβαρά κ. Σταϊκούρα, λέγοντας ότι εμείς υποβαθμίσαμε την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας;
Πότε δημιουργήθηκε η μαύρη τρύπα της κακοδιαχείρισης και των τεράστιων χρεών και από ποιούς; Σε κατοίκους της Αλάσκας απευθύνεστε; Μόνο αυτοί είναι πιθανό να μη γνωρίζουν την απάντηση στο παραπάνω ερώτημα.
Εμείς θα εξυγιάνουμε την Π.Ε.Λ. και θα την κάνουμε να λειτουργήσει με γνώμονα την ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας και την προβολή των τοπικών προϊόντων αλλά και με την φιλοξενία δραστηριοτήτων που θα έχουν σχέση με την καινοτομία, την επιστήμη και τον πολιτισμό, με στόχο να έχουμε μια Έκθεση ανοιχτή και ζωντανή όλο το χρόνο, με πολύπλευρη προσφορά στην τοπική κοινωνία.
Σε σας και την παράταξή σας, αφήνουμε την προσπάθεια να την ξανακάνετε όπως ήταν : κακοδιαχειριζόμενο φορέα, με ετήσιο αντικείμενο μια έκθεση μιας εβδομάδας, στην οποία βασικό προβαλλόμενο προϊόν θα είναι τα σουβλάκια και το μαλλί της γριάς.
• Παρατηρώ ότι, στο τελευταίο σας πόνημα, δεν διαμαρτύρεστε – και σοφά πράττετε – για το άδοξο τέλος του Πανεπιστημίου Στερεάς, ούτε ζητάτε την επανασύστασή του. Άλλωστε, εσείς, το 2013, ψηφίσατε για την εξαφάνισή του.
Διαμαρτύρεστε, βέβαια, για την αξιοποίηση πόρων για την Πανεπιστημιακή Σχολή, έτσι, για την τιμή των όπλων.
Έπεα πτερόεντα, κ. Σταϊκούρα.
• Σε ότι αφορά στην κατάργηση του Κέντρου Έρευνας, Τεχνολογικής και Επιχειρηματικής Καινοτομίας, ξέρετε πολύ καλά ότι :
Συστάθηκε με απόφαση της 4ης συνεδρίασης του Εθν. Συμβουλίου Έρευνας και Τεχνολογίας (ΕΣΕΤ), την 9/10/2014 , που έγινε νόμος του κράτους την 8/12/14 – ν. 4310/14. (Κυβέρνηση Σαμαρά)
Ο νόμος δημιουργούσε – επί χάρτου και για προεκλογικούς και μόνο λόγους – 12 (!!!) τέτοια κέντρα, ανά την Ελλάδα
Το πόσο στο πόδι έγινε και για ποιους σκοπούς, αποκαλύπτεται από το πρακτικό της 6ης συνεδρίασης του ΕΣΕΤ, την 13/2/15, με την ίδια σύνθεση και τη συμμετοχή του διορισμένου από τη Ν.Δ. Γεν. Γραμματέα. Εκεί, λοιπόν, αφού δεν κερδήθηκαν οι εκλογές και , συνεπώς, εξέλιπε η σπουδή σας για τη δημιουργία του Κέντρου Έρευνας, το συμβούλιο διατύπωσε την επιφύλαξή του για το περιεχόμενο και τη δομή του νεοσύστατου ιδρύματος και για το πως και γιατί ιδρύθηκε.
Ποιός, λοιπόν, το κατάργησε;
Εμείς περιμένουμε την σχετική έκθεση του Περιφερειακού Συμβουλίου Έρευνας και Καινοτομίας Στερεάς Ελλάδας για να καθορίσουμε τα επόμενα βήματα. Πάντως, Κέντρο Έρευνας με έναν (1 !!!) υπάλληλο – βλέπε Καρδίτσα – δεν πρόκειται να δημιουργήσουμε
• Στο θέμα του Κτηματολογίου δεν θα επανέλθω. Όσα είχα να πω, τα είπα στην προηγούμενη δήλωσή μου. Άλλωστε, δεν είναι στις προθέσεις μου να σας φέρω σε ακόμη δυσκολότερη θέση.
• Τέλος, για τις αθλητικές υποδομές, ρίξτε μια ματιά στο σκάμμα που λέγεται «κολυμβητήριο», ανατρέξτε και στις τοπικές εφημερίδες όλης της προηγούμενης δεκαετίας, με τις φωτογραφίες και τις δηλώσεις για το στάδιο της Καμαρίτσας και, στη συνέχεια, μιλήστε για απώλεια πόρων με υπαιτιότητά μας.
Πέραν, όμως, όσων ανέφερε ο κ. Σταϊκούρας στην χτεσινή του ανακοίνωση,
καλό είναι να θυμηθεί και τα παρακάτω:
• Ποιος κυβερνούσε τον τόπο και αποφάσισε τον ακρωτηριασμό του αυτοκινητόδρομου Ε65, αφήνοντας, παράλληλα, τον φθιωτικό κάμπο με κουφάρια του κουτσουρεμένου έργου, που δημιουργούσαν πρόσθετα προβλήματα;
• Ποια παράταξη ευθύνεται για το γεγονός ότι, επί μια δεκαπενταετία, υπάρχει στη Λαμία δίκτυο Φυσικού Αερίου, μήκους 17 χιλιομέτρων, αλλά Φ.Α. δεν έχουμε;
Εμείς, και επαναφέραμε την αποπεράτωση του Ε65 και δρομολογήσαμε την
διανομή φυσικού αερίου στην περιοχή, άσχετα αν η παράταξή σας έσπευσε να καπηλευτεί τα αποτελέσματα των ενεργειών της κυβέρνησης.
Σταματώ εδώ την απάντησή μου, αν και θα μπορούσα να γράψω τριπλάσια για τις «διαχρονικά σταθερές θέσεις» του κ. Σταϊκούρα, που απεχθάνεται τις «κωλοτούμπες» – βλέπε Ζάππειο 1, 2, 3 κλπ., αλλά, ούτως ή άλλως, είναι γνωστές στην τοπική κοινωνία.
Πριν, όμως, κλείσω, του οφείλω και μια απάντηση επί προσωπικού.
Δεν έχτισα και δεν φιλοδοξώ πολιτική καριέρα. Καριέρα, για μένα, όσο και αν σας φαίνεται «ξένο» κ. Σταϊκούρα, είναι μόνο η επαγγελματική – και αυτή η καριέρα μου είναι γνωστή στους συμπολίτες μας.
Σε ότι αφορά τις πολιτικές επιλογές μου, αυτές κρίθηκαν και κρίνονται καθημερινά, όπως, άλλωστε, ισχύει για όλους μας, από την τοπική κοινωνία. Το βέβαιο είναι ότι η παρουσία μου στην πολιτική στηρίχτηκε μόνο στους συμπολίτες μου.
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ Δ. ΚΑΡΑΝΑΣΤΑΣΗΣ
Βουλευτής ΣΥ.ΡΙΖ.Α Ν. Φθιώτιδας
Η σημερινη απάντηση του Χρήστου Σταϊκούρα Βουλευτή Φθιώτιδας ΝΔ.
Ο κ. Καραναστάσης, στην προχθεσινή μου ανακοίνωση και τη γενική αναφορά ότι «οι πολίτες θυμούνται ποιοι πολιτικοί, αφού έκαναν τις διαδρομές τους, κατέλαβαν θέσεις και «έχτισαν» πολιτικές καριέρες στα Κόμματα που σήμερα κατηγορούν, παριστάνουν τώρα μόνο τους κριτές», με μεταγενέστερη δήλωσή του, φαίνεται να αναγνώρισε σε αυτή τον εαυτό του. Υποθέτω, «όποιος έχει τη μύγα, μυγιάζεται»!
Γεμάτος απορία μάλιστα με ρωτά ποιος κυβερνούσε τη χώρα τα προηγούμενα χρόνια, που κατά την άποψή του τα έχει κάνει όλα στραβά. Επιχειρεί δε να το σώσει και να σωθεί, περιοριζόμενος στα 15 χρόνια. Νομίζει ότι το νερό της πολιτικής λησμονιάς θα φέρει επιλεκτικά αποτελέσματα και θα τον βοηθήσει να απαντήσει στο δίλημμα: ο ίδιος είναι «θύτης» ή «θύμα»;
Αγαπητέ Απόστολε, λυπάμαι αλλά δεν θα σου κάνω παρέα. Και αυτό γιατί πολλές φορές έχω εκφράσει την πεποίθηση ότι στο δημόσιο βίο της περιοχής μας πρέπει να μηδενίσουμε την κενή περιεχομένου φλυαρία και να καλλιεργήσουμε περιβάλλον συστηματικού και τεκμηριωμένου διαλόγου, συνεργασίας και συντεταγμένης δράσης όλων των δημιουργικών κοινωνικών δυνάμεων της περιοχής. Κάτι που όπως αποδεικνύει και το περιεχόμενο της απάντησής σου, το οικοσύστημα της «πρώτης φοράς αριστερά» δεν το αντέχει.
ΥΓ1: Επειδή πάντα στην πολιτική μου διαδρομή μιλάω με στοιχεία, ημερομηνίες και αριθμούς, θα επαναλάβω, επισυνάπτοντας, αναλυτική απάντηση για τα σημεία που θίγει ο κ. Καραναστάσης, κάνοντας σύγκριση των περιόδων 2012-2014 και 2015-2017. Οι πολίτες μπορούν να κρίνουν και να συγκρίνουν.
ΥΓ2: Ο κ. Καραναστάσης αναφέρει ότι «δώσαμε [δηλαδή ΣΥΡΙΖΑ και ΑΝΕΛ] πρόσβαση στη Δημόσια Υγεία σε 2.500.000 ανασφάλιστους συνανθρώπους μας». Επισυνάπτω την Κοινή Υπουργική Απόφαση της 3ης Ιουνίου 2014, την οποία και συνυπέγραφα (ΦΕΚ Β’ 1465, 5.6.2014), σύμφωνα με την όποια «δικαιούχοι δωρεάν νοσοκομειακής περίθαλψης (πολυήμερης ή βραχείας) καθίστανται ανασφάλιστοι Έλληνες πολίτες ή πολίτες Ελληνικής καταγωγής (ομογενείς, κάτοχοι δελτίου ταυτότητας ομογενούς) ή υπήκοοι κρατών-μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή υπήκοοι τρίτων χωρών, νόμιμα και μόνιμα διαμένοντες στην Ελλάδα, οι οποίοι στερούνται των προϋποθέσεων έκδοσης βιβλιαρίου ανασφάλιστου και δεν είναι ασφαλισμένοι σε κανένα δημόσιο ή ιδιωτικό φορέα» [Συνημμένο Έγγραφο]. Τελικά τα ψέματα «έχουν κοντά ποδάρια».
ΥΓ3: Σε ότι αφορά τη σύσκεψη στη Βουλή για το Κτηματολογικό Γραφείο Αταλάντης, ο κ. Καραναστάσης την επιβεβαιώνει, όπως επιβεβαιώνει και τη μη πρόσκλησή μου, επικαλούμενος «ότι προφανώς δεν ζητήθηκε εκ μέρους των ενδιαφερομένων η παρουσία του». Δεν αναφέρει όμως ότι η σύσκεψη έγινε στα γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ στη Βουλή, όπως και το ότι οι ενδιαφερόμενοι (Δήμαρχος Λοκρών και Πρόεδρος Δικηγορικού Συλλόγου Λαμίας) ενημερώθηκαν από Κυβερνητικούς Βουλευτές για τη συνάντηση. Αποδεικνύεται συνεπώς σήμερα ότι η μη πρόσκλησή μου ήταν εσκεμμένη, με Κυβερνητική επιλογή. Είναι λυπηρό που ο ΣΥΡΙΖΑ αντιλαμβάνεται έτσι τη λειτουργία της Δημοκρατίας και των θεσμών της.
ΥΓ4: Ποιος Κυβερνητικός Βουλευτής υποστήριζε, σε όλες τις συναντήσεις που προηγήθηκαν για το Κτηματολογικό Γραφείο Αταλάντης, ότι το νομοσχέδιο είναι άκαιρο και ότι δεν υφίστανται σήμερα οι προϋποθέσεις υλοποίησής του, αλλά τελικά έκανε «κωλοτούμπα» και το ψήφισε, υποθέτω χωρίς «πόνο ψυχής» και «με τα δύο χέρια»;
Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Περίοδος 2012-2014:
- Δημιουργήθηκε Σχολή Θετικών Επιστημών στη Λαμία, η οποία δεν υφίστατο μέχρι τότε, υπαγόμενη στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
- Δημιουργήθηκε νέο Τμήμα, αυτό της «Πληροφορικής», με αποτέλεσμα ο συνολικός αριθμός των φοιτητών στη Λαμία να έχει υπερδιπλασιαστεί σε σχέση με το παρελθόν.
- Ενισχύθηκε η Σχολή με νέα μέλη ΔΕΠ και υλικοτεχνική υποδομή (οι σχετικές αποφάσεις έχουν δημοσίως κατατεθεί κατά το παρελθόν).
- Ιδρύθηκε και λειτουργεί, με επιτυχία, Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών.
- Εντοπίστηκε, με τη βοήθεια μελέτης εκλεκτών συμπατριωτών και του Παραρτήματος του ΤΕΕ, έκταση γης, στην περιοχή της πρώην ΠΑΒΥΠ, για την εγκατάσταση του Πανεπιστημίου και τη λειτουργία δομής έρευνας και καινοτομίας.
- Εξασφαλίστηκαν οι σχετικές πιστώσεις, ύψους 950.000 ευρώ, για την μετεγκατάσταση του Στρατοπέδου, οι οποίες και παρέμειναν διαθέσιμες μέχρι και το τέλος του 2015 (τα σχετικά έγγραφα με την υπογραφή του Υπουργού κ. Τσακαλώτου έχουν δημοσίως κατατεθεί).
- Εξασφαλίστηκε, μέσω του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων, ποσό ύψους 3 εκατ. ευρώ για την έναρξη κατασκευής κτιριακών υποδομών.
- Εξασφαλίστηκε η έδρα του ΤΕΙ Στερεάς Ελλάδας στη Λαμία, που όπως θυμόμαστε, δεν ήταν δεδομένη.
- Εντάχθηκε η Λαμία οργανικά στον εθνικό χάρτη Έρευνας και Καινοτομίας, αφού ιδρύθηκε «Κέντρο Έρευνας, Τεχνολογικής και Επιχειρηματικής Καινοτομίας» στην Κεντρική Ελλάδα, με την έδρα του «Δικτύου Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας» και τριών τμημάτων έρευνας στη Λαμία.
Περίοδος 2015-2017:
- Χάθηκαν οι πόροι για τη δημιουργία κτιριακών εγκαταστάσεων του Πανεπιστημίου, παρά το γεγονός ότι ο νυν Υπουργός Εθνικής Άμυνας, σε σχετική κοινοβουλευτική του απάντηση, ανέφερε ότι «η χρηματοδότηση της μετεγκατάστασης από το Υπουργείο Οικονομικών δρομολογήθηκε και ικανοποιήθηκε εγκαίρως». Αυτούς τους πόρους ο Συνάδελφος τους χαρακτηρίζει «έτσι, για την τιμή των όπλων».
- Απεντάχθηκε η Λαμία από τον Εθνικό Χάρτη Έρευνας και Καινοτομίας. Κάτι για το οποίο, το σύνολο της αυτοδιοίκησης και των επιστημονικών φορέων, κατά την πρόσφατη συνάντηση στο Δημαρχείο Λαμίας, χαρακτήρισε εσφαλμένη πολιτική επιλογή.
Γενικό Νοσοκομείο Λαμίας
Περίοδος 2012-2014:
- Ενισχύθηκαν οι μονάδες υγείας στην ΠΕ Φθιώτιδας με προσλήψεις ανθρώπινου δυναμικού.
- Επιχορηγήθηκε το Γενικό Νοσοκομείο Λαμίας με επιπλέον πιστώσεις, εκτός Προϋπολογισμού, από το Αποθεματικό της χώρας, ύψους 640.000 ευρώ για υλικοτεχνική υποδομή.
- Θεσμοθετήθηκε ο νέος Οργανισμός του Γενικού Νοσοκομείου Λαμίας, που προβλέπει την ανάπτυξή του, με αύξηση του αριθμού των κλινών και με ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού.
Να θυμίσω απλώς στον κ. Καραναστάση την απάντηση του Αναπληρωτή Υπουργού Υγείας, κ. Πολάκη, στις 12 Σεπτεμβρίου 2016, σε σχετική κοινοβουλευτική ερώτησή μου: «Κύριε Σταϊκούρα, δεν θα χαθεί ούτε σεντ του ευρώ. Αυτά είναι δεδομένα. Και ως πρώην Υπουργός Οικονομικών ξέρετε ότι όταν επιχορηγηθεί κάποιος οργανισμός αυτές οι πιστώσεις μεταφέρονται και στις επόμενες ετήσιες περιόδους. Φυσικά, κύριε Σταϊκούρα, και χαιρόμαστε που αυξήθηκαν τα κρεβάτια του Νοσοκομείου Λαμίας, που είναι σε έναν μεγάλο οδικό άξονα, που δέχεται πάρα πολλά τροχαία και όλο αυτό το πράγμα και που υπήρχε το κομμάτι εκείνο της ενίσχυσής του με κάποια πτέρυγα κ.λπ. Το Νοσοκομείο Λαμίας ήταν ένα ξεχωριστό παράδειγμα, διότι σε πάρα πολλά άλλα νοσοκομεία την ίδια περίοδο κουτσουρεύαμε κάτι χιλιάδες κλίνες».
Περίοδος 2015-2017:
- Για 1,5 χρόνο δεν υπήρχε Διοικητής στο Νοσοκομείο. Ορίστηκε Διοικητής το Μάιο του 2016. Και σαν να μην έφτανε αυτό, σήμερα παύεται, κρινόμενος ως ανεπαρκής.
- Κλινικές υπολειτουργούν, χειρουργεία αναβάλλονται, οι πόροι της προηγούμενης Κυβέρνησης δεν έχουν ακόμη αξιοποιηθεί (το σήριαλ του αξονικού τομογράφου είναι σε όλους γνωστό).
Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας
Περίοδος 2012-2014:
Το 2014 τροποποιήθηκε ο ιδρυτικός νόμος της Πανελλήνιας Έκθεσης Λαμίας (Ν. 4314/2014, ΦΕΚ Α’ 265, 23.12.2014). Σύμφωνα με τις καινούργιες προβλέψεις, η ΠΕΛ μπορεί, μεταξύ άλλων, να διαχειρίζεται και να λειτουργεί μόνιμο εκθεσιακό και συνεδριακό κέντρο, να προβαίνει σε εκσυγχρονισμό και επέκταση όλων των υποδομών της, να διοργανώνει εκθέσεις, σεμινάρια, συνέδρια και συναντήσεις με θέματα οικονομικού, τεχνολογικού, ερευνητικού, πολιτιστικού και ψυχαγωγικού ενδιαφέροντος. Γι’ αυτό το Νόμο, έκαναν ιδιαίτερα θετικά σχόλια εκπρόσωποι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και των Φορέων της περιοχής κατά τα εγκαίνια της 50ης ΠΕΛ (11 Ιουνίου 2016).
Περίοδος 2015-2017:
Διοίκηση για μεγάλο χρονικό διάστημα δεν υπήρχε, στη συνέχεια αυτή που ορίστηκε, παραιτήθηκε σύσσωμη, ο διαχειριστικός έλεγχος της εταιρείας καθυστέρησε, η περυσινή Έκθεση δεν πραγματοποιήθηκε, κυβερνητικός σχεδιασμός δεν υπήρχε και δεν υπάρχει.
Υπενθυμίζεται ότι στο πρακτικό της Συνεδρίασης του Διοικητικού Συμβουλίου της Έκθεσης (Ιούλιος 2016), τόσο τα μέλη που είχαν τοποθετηθεί από την Κυβέρνηση όσο και τα μέλη που ήταν εκπρόσωποι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και Φορέων της περιοχής, αναφέρουν ότι «έχει κλονιστεί η εμπιστοσύνη μας προς το Υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης & Τουρισμού και δεν υπάρχει η βούληση να συνεχίσουμε να διοικούμε την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας υπό τις παρούσες συνθήκες».
Αθλητικά Έργα
Περίοδος 2012-2014:
- Ο προϋπολογισμός του έργου για το νέο στάδιο στη θέση Καμαρίτσα ενισχύθηκε. Στο τέλος του 2014, οι δεσμευμένες πιστώσεις ήταν 934.890 ευρώ. Κατά το 2014 εκταμιεύθηκαν για εργασίες 333.744 ευρώ.
- Το έργο «Κατασκευή Στεγάστρου ΔΑΚ Λαμίας» εντάχθηκε, το 2014, στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων (κωδικός 2014ΣΕ01600061).
Περίοδος 2015-2017:
- Την περίοδο 2015-2016, οι χρηματοδοτήσεις/εκταμιεύσεις για το έργο Καμαρίτσα, από πόρους που εξασφάλισαν προηγούμενες Κυβερνήσεις, σωρευτικά, ανήλθαν, περίπου στις 100.000 ευρώ, έναντι 333.744 ευρώ το 2014!
- Το Στέγαστρο του ΔΑΚ Λαμίας, προφανώς για μικροπολιτικές σκοπιμότητες, δεν υλοποιήθηκε το 2015 και απεντάχθηκε, μετά από πρόταση του φορέα (Γενική Γραμματεία Αθλητισμού).