Ο Οζιέ, έκτοτε, με ολομέτωπη επίθεση, πήρε την πρωτοπορία του αγώνα και ξεκίνησε την τελευταία μέρα με προβάδισμα 35 δευτερολέπτων από τον Κρις Μικ
Το έργο του Γάλλου, όμως, έγινε ακόμα πιο εύκολο από την πρώτη κιόλας Ειδική της Κυριακής, την “Αφλάρο” των 24 χλμ., καθώς ο Μικ είχε ένα απρόοπτο: σε μια πολύ γλιστερή δεξιά το Citroen C3 βγήκε σε ανάχωμα στην εξωτερική και έμεινε όρθιο στην αριστερή πλευρά του.
Μέχρι να το επαναφέρουν οι θεατές στους τέσσερις τροχούς, ο Μικ είχε ήδη χάσει 47 δευτερόλεπτα, και μαζί κάθε ελπίδα να φτάσει τον Οζιέ. Η εμπειρία αυτή πρέπει να του επανέφερε μνήμες της περσινής του εξόδου σε ένα χώρο στάθμευσης αυτοκινήτων στο πλάι της τελευταίας Ειδικής – η οποία, ωστόσο, τότε δεν του στοίχισε τη νίκη.
Αυτή τη φορά, όμως, στοίχισε στον Βρετανό τη δεύτερη θέση, καθώς το συμβάν επέτρεψε στον Ντάνι Σόρδο να περάσει μπροστά του με διαφορά 25,7 δευτερολέπτων. Η δεύτερη θέση για τον οδηγό της Hyundai είναι η καλύτερή του από το Ράλι Ισπανίας-Καταλονίας του 2015.
Στη Power Stage που έκλεισε τον αγώνα, οι οδηγοί της Toyota επέστρεψαν μετά από ένα μίζερο τριήμερο, με προβλήματα στους κινητήρες και των τριών Yaris WRC. Ο Οττ Τάνακ πέτυχε τον πρώτο χρόνο και ο Γιάρι Μάτι Λάτβαμα τον τρίτο για να πάρουν 5 και 3 βαθ,ούς αντίστοιχα, έχοντας ανάμεσά τους τον Οζιέ. Οι Νεβίλ και Μίκελσεν πήραν τις δύο τελευταίες από τις πέντε πρώτες βαθμολογούμενες θέσεις.
“Είναι φανταστικό. Αυτό είναι τόσο ιδιαίτερο μέρος για μένα, έχω πια τέσσερις νίκες εδώ”, είπε στον τερματισμό ο Σεμπαστιάν Οζιέ. “Ήξερα ότι οι ελπίδες μας για νίκη ήταν μικρές ξεκινώντας από τη δεύτερη θέση στις Ειδικές, αλλά δεν τα παρατήσαμε ποτέ και το αυτοκίνητο ήταν φανταστικό”.
Το πιο φανταστικό γι’ αυτόν, ωστόσο, είναι ότι στον επόμενο αγώνα του WRC, στο Γύρο Κορσικής στις 5-8 Απριλίου, καθότι είναι ασφάλτινος, δεν θα προκαλεί κανένα απολύτως πρόβλημα η πρώτη θέση της εκκίνησης στις Ειδικές – καθώς ο Γάλλος θα θέτει τα θεμέλια για ένα ακόμα πρωτάθλημα.
WRC – ΡΑΛΙ ΜΕΞΙΚΟΥ 2018
ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
1. Οζιέ (M-Sport Ford Fiesta WRC) 3:53:58.0
2. Σόρδο (Hyundai i20 WRC) +1:13.6
3. Μικ (Citroen C3 WRC) +1:29.2
4. Μίκελσεν (Hyundai i20 WRC) +1:48.4
5. Λεμπ (Citroen C3 WRC) +2:34.6
6. Νεβίλ (Hyundai i20 WRC) +9:13.0
7. Τίντεμαντ (Skoda Fabia R5) +10:34.7
8. Λάτβαλα (Toyota Yaris WRC) +15:47.1
9. Γκρίνσμιθ (Ford Fiesta R5) +17:19.3
10. Χέλερ (Ford Fiesta R5) +24:28.1
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
ΟΔΗΓΩΝ
1. Σεμπαστιάν Οζιέ – 60
2. Τιερί Νεβίλ – 51
3. Αντρέας Μίκελσεν – 34
4. Κρις Μικ – 32
5. Γιάρι Μάτι Λάτβαλα 30
6. Οττ Τάνακ 26
7. Εσαπέκα Λάπι – 23
8. Κρεγκ Μπριν – 20
9. Ντάνι Σόρδο – 18
10. Χέιντεν Πάντον – 10
ΟΜΑΔΩΝ
1. Hyundai – 84
2. M-Sport Ford – 72
3. Citroen – 71
4. Toyota – 67
Πηγή: sportfm.gr