Έρευνα διέταξε το υπουργείο Παιδείας για την αντίδραση του καθηγητή στο Μουσικό Γυμνάσιο του Ίλιον
Αναστάτωση στο Μουσικό σχολείο Ιλίου, μετά την διάσταση που πήρε το θέμα με την παρατήρηση που έκανε καθηγητής μπροστά σε όλη την τάξη σε μαθητή της 1ης Γυμνασίου, ο οποίος φορούσε φούστα.
Μάλιστα από την ημέρα που έγινε το περιστατικό, ο μαθητής δεν έχει πάει σχολείο.Σύμφωνα με τα όσα αποκάλυψαν στο protothema.gr γονείς μαθητών του σχολείου, το περιστατικό συνέβη την Τρίτη με τους συμμαθητές του παιδιού να αντιδρούν και να ξεσπούν κατά του καθηγητή.
Νεότερα στοιχεία θέλουν τα παιδιά του σχολείου αρχικά να είχαν συζητήσει να προβούν σε κατάληψη του συγκροτήματος, ωστόσο την τελευταία στιγμή άλλαξαν γνώμη και πήραν την απόφαση να αντιδράσουν φορώντας τα κορίτσια γραβάτες και παντελόνια και τα αγόρια φούστες και φορέματα.
Φωτογραφίες των μαθητών μέσα από το σχολείο αναρτήθηκαν την Τετάρτη στα social media. Μαζί με τις εικόνες των αγοριών ντυμένα κορίτσια και τα κορίτσια – αγόρια οι μαθητές ανάρτησαν και μια φωτογραφία μ’ ένα σημείωμα στα χρώματα της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας στο οποίο έγραφαν «Τα ρούχα δεν έχουν φύλο».
Σχετικά με τον 13χρονο μαθητή του μουσικού σχολείου, σύμφωνα με πληροφορίες, την φούστα δεν την φορούσε φεύγοντας από το σπίτι, αλλά την άλλαξε με τα ρούχα του πηγαίνοντας στο σχολείο.
«Όπως με ενημέρωσε το παιδί μου, ο μαθητής δεν έφτασε ντυμένος έτσι στο σχολείο, την φούστα την είχε στην τσάντα του. Τα παιδιά μετά το περιστατικό αρχικά ήθελαν να κάνουν κατάληψη, αλλά στην πορεία αποφάσισαν να αντιδράσουν διαφορετικά. Το σχολείο μας για άλλους λόγους τελούσε υπό κατάληψη μέχρι και πριν λίγες εβδομάδες», αναφέρει γονέας στο protothema.gr και προσθέτει: «Εχει αποφασιστεί μια συνάντηση μεταξύ της διεύθυνσης του σχολείου, του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων και των μαθητών, προκειμένου να λήξει το θέμα εντός του σχολείου ώστε να ηρεμήσουν τα πράγματα γιατί η κάθε πλευρά λέει τα δικά της. Το περιστατικό έχει σημειωθεί, όμως ο κάθε ένας δίνει την δική του εκδοχή. Ο καθηγητής σε κάθε περίπτωση δεν έπρεπε να μιλήσει άσχημα μπροστά σε όλη την τάξη, θα μπορούσε να συμβουλέψει το παιδί σε προσωπικό επίπεδο και να ενημερώσει και τους γονείς του».
Το χρονικό
Όλα ξεκίνησαν όταν ο μαθητής εμφανίστηκε μέσα στην τάξη του χωρίς παντελόνι αλλά με φούστα. Η στάση αυτή προκάλεσε σύμφωνα με τις περιγραφές την αντίδραση του καθηγητή ο οποίος άρχισε να τον προσβάλει:
«Το σκηνικό έγινε Τρίτη μεταξύ ενός καθηγητή και ενός μαθητή της 1η Γυμνασίου. Το παιδί αν θέλει ή αισθάνεται κορίτσι είναι δικαίωμα του και δεν αφορά κανέναν πέρα από εκείνο και την οικογένεια του. Ο καθηγητής, σύμφωνα με τα παιδιά, έκανε ξεφτίλα το παιδί μπροστά σε όλη την τάξη. Έφτασε στο σημείο να το αποκαλέσει: “Ντροπή της κοινωνίας”. Το έβγαλε έξω από την τάξη και το έστειλε στο γραφείο της διεύθυνσης. Ειδοποιήθηκαν μέχρι και οι γονείς του παιδιού που πήγαν στο σχολείο και όπως ήταν φυσικό ζήτησαν εξηγήσεις».
Το περιστατικό έγινε γρήγορα γνωστό σε όλο το σχολικό συγκρότημα:
«Ξεσηκώθηκε όλο το σχολείο με αποτέλεσμα τα παιδιά σαν διαμαρτυρία να πάρουν την απόφαση και να εμφανιστούν την επόμενη ημέρα ντυμένα τα κορίτσια με παντελόνια και γραβάτες και τα αγόρια με φούστες. Τα παιδιά και σήμερα πέρα από 6 μαθητές εμφανίστηκαν έτσι πάλι ντυμένα».
Το protothema.gr από την πρώτη στιγμή επικοινώνησε με το σχολείο, το οποίο δεν θέλησε να προχωρήσει σε καμία δήλωση.
Έρευνα διέταξε το υπουργείο Παιδείας
Έρευνα διέταξε η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, για το περιστατικό στο Μουσικό γυμνάσιο στο Ίλιον.
Όπως δήλωσε στο «protothema.gr», ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Παιδείας Αλέξανδρος Κόπτσης «διετάχθη έρευνα προκειμένου να αποδοθούν ευθύνες, όπου και αν υπάρχουν, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία».
Ο γενικός γραμματέας πραγματοποίησε σύσκεψη με την Διευθύντρια του σχολείου και τον Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της περιοχής, όπου δόθηκε διαβεβαίωση ότι στο σχολείο εξομαλύνθηκε η κατάσταση. Από το υπουργείο μεταφέρθηκε ότι το μοντέλο που προωθείται «είναι το σχολείο να είναι δημοκρατικό, και να το διέπουν αρχές ισότητας και ίσων ευκαιριών» και υπογραμμίστηκε ότι θα διερευνηθεί, αν δημιουργήθηκαν οι συνθήκες που δεν ευνοούν στο εν λόγω σχολείο, τις ίσες ευκαιρίες.