Ο Lewis Hamilton εμφανίζεται στο κλιπ προφανώς για να συνδέσει το Mercedes-AMG Project ONE με τη Formula 1, αν και τη σύνδεση αυτή την κάνει το κινητήριο σύστημα του επερχόμενου hypercar.
Όπως ήδη ξέρουμε, το Project ONE θα ακολουθεί την υβριδική αρχιτεκτονική του Mercedes-AMG Petronas W06, του μονοθεσίου που σάρωσε τα πρωταθλήματα το 2015. Θα έχει βενζινοκινητήρα V6 τούρμπο 1,6 λίτρων που θα γυρίζει στις 11.000 rpm και θα λειτουργεί σε συνδυασμό με 3 ή 4 ηλεκτρικά μοτέρ για μια συνολική απόδοση πάνω από 1.000 άλογα.
Θα μπορεί να λειτουργεί και ως αμιγώς ηλεκτρικό με 240 (προσθιοκίνητους) ίππους και 20 km αυτονομία από την μπαταρία του, για όποιον δισεκατομμυριούχο έχει και περιβαλλοντικές ανησυχίες…
Το Project ONE μπορεί να έχει 500 ίππους λιγότερους από την Bugatti Chiron, όμως θα είναι πολύ ελαφρύτερο, οπότε δεν θα υστερεί στην επιτάχυνση και βέβαια θα υπερτερεί στις στροφές. Χώρια που θα είναι και σαφώς πιο οικονομικό σε κατανάλωση, αφού ο κινητήρας του θα έχει βαθμό απόδοσης ρεκόρ: 43%.
Για τη γραμμή του δεν γνωρίζουμε τίποτε πέρα από το σκιτσάκι που έχει δώσει στη δημοσιότητα η Mercedes-AMG και δείχνει ότι το Project ONE θα μοιάζει με πρωτότυπο LMP1 του Le Mans.
Όσο για τη σημασία του επερχόμενου hypercar, η Mercedes-AMG το βάζει στο ίδιο επίπεδο με τη θρυλική «Κόκκινη Γουρούνα», την 300 SEL 6.8, «το αυτοκίνητο από το οποίο ξεκίνησαν όλα» – και το οποίο βλέπουμε να περιεργάζεται μέσα στο μισοσκόταδο ο Hamilton, με την περιέργεια ενός παιδιού, πριν ανοίξει την πόρτα –με αναγνώριση ίριδας οφθαλμού – για να μπει στη «Νέα Εποχή Οδηγικών Επιδόσεων».
Το Mercedes-AMG Project ONE θα παρουσιαστεί επίσημα στην ΙΑΑ της Φρανκφούρτης, σε δύο εβδομάδες, οπότε κάντε λίγη ακόμα υπομονή…
Δείτε τώρα το teaser video και δύο ακόμα videos για την «Κόκκινη Γουρούνα» και τα κατορθώματά της στις 24 Ώρες του Spa, πριν 46 χρόνια.
πηγη-drive.gr