Αν ρωτούσαμε τους περισσότερους ανθρώπους ποιος νομίζουν ότι είναι ο πιο δημοφιλής άνθρωπος στο Instagram, τότε πιθανώς θα μας απαντούσαν η Κιμ Καρντάσιαν ή η δισεκατομμυριούχος αδερφή της Κάιλι Τζένερ. Σίγουρα είναι μια λογική απάντηση, ωστόσο είναι λανθασμένη, καθώς ο Πορτογάλος άσσος της Γιουβέντους, Κριστιάνο Ρονάλντο, αυτή την στιγμή διαθέτει πάνω από μισό δις. ακόλουθους συνολικά στα social media.
Αυτή είναι μια “κατάσταση” την οποία προσπαθεί να εκμεταλλευτεί η Γιουβέντους, καθώς μπορεί να βοηθήσει σημαντικά τον σύλλογο όσον αφορά το μάρκετινγκ, και λέγεται ότι είναι σε συζητήσεις με τον μάνατζερ του ποδοσφαιριστή για επέκταση του συμβολαίου του.
Ο Ρονάλντο αυτή την στιγμή έχει 261 εκατ. ακόλουθούς στο Instagram, η σελίδα του στο Facebook έχει σχεδόν 125 εκατ. επισημάνσεις “μου αρέσει” και περίπου 147 εκατ. ακόλουθους, ενώ στο Twitter τον ακολουθούν 91 εκατ. άτομα. Ακόμα και στο YouTube, ένα κανάλι που είναι σε αδράνεια 4 χρόνια, έχει 1 εκατ. subscribers.
Φυσικά όλα αυτά αποφέρουν τεράστια έσοδα στον Πορτογάλο, δεδομένου ότι κερδίζει περισσότερα χρήματα μέσω χορηγιών, παρά ως αθλητής.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα, οι ιθύνοντες της Γιουβεντους θέλουν να επεκτείνουν το συμβόλαιο του Ρονάλντο για άλλους 12 μήνες – το τωρινό του συμβόλαιο λήγει τον Ιούνιο του 2022 – και είναι πρόθυμοι να πληρώσουν πολύ υψηλό μισθό, αλλά, εν μέσω της πανδημίας δεν μπορούν να εγγυηθούν την ανανέωση με το τρέχον επιτόκιο των 31 εκατομμυρίων ευρώ.
Να σημειωθεί ότι στα 3 χρόνια που ο Ρονάλντο είναι στη Γιουβέντους, ο Αντρέα Ανιέλι αύξησε τα έσοδα του κατά περίπου 15%, ένα ποσοστό το οποίο ανέρχεται σε περίπου 130 εκατομμύρια ευρώ, τα οποία ο σύλλογος μπορεί να χρησιμοποιήσει για να τακτοποιήσει τα οικονομικά του. Ο καλύτερος τρόπος λοιπόν για να ξεπεράσει την κρίση της πανδημίας, είναι να κρατήσει τον Ρονάλντο, ο οποίος είναι η καλύτερη διαφήμιση για την Γιουβέντους.