Τις πρωτιές που δεν είχε φέρει ο πατέρας του Χάρι Ροβανπέρα στο Ράλλυ Ακρόπολις είναι αποφασισμένος να φέρει ο Κάλε Ροβανπέρα. Ο 20χρονος Φινλανδός εντυπωσιάζει στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις και με έναν εκπληκτικό χρόνο στην 3η και 4η ειδική διαδρομή (Λουτράκι) τέθηκε επικεφαλής στη διοργάνωση. Σε ένα στεγνό και γλιστερό οδόστρωμα, ο Κάλε Ροβανπέρα έδειξε για άλλη μία φορά ότι θα αφήσει εποχή στον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Δεύτερος ήρθε ο Ντάνι Σόρντο και τρίτος ο Οττ Τάνακ. Ο Έβανς εξέτισε ποινή χρόνου διότι έφτασε καθυστερημένος στην εκκίνηση της ειδικής, εξαιτίας προβλήματος στο κιβώτιο ταχυτήτων.
O Φινλανδός που έγινε ο νεότερος νικητής στην ιστορία του σπορ, εκμεταλλεύτηκε και τη σειρά εμφάνισης στις σκληρές ειδικές διαδρομές και παρότι στην ΕΔ Άγιοι Θεόδωροι 1 ήταν τέταρτος, επικράτησε τόσο στην ΕΔ Λουτράκι όσο και στην ΕΔ Άγιοι Θεόδωροι 2.
📸: Ο λόγος της διακοπής της ΕΔ3.
Σεβαστείτε τις συστάσεις ασφαλείας! ⚠️⛔️🦺
📸: The reason why SS3 had to stop.
Please respect safety instructions! ⚠️⛔️🦺#AcropolisRally #RallyofGods #WelcomeBack pic.twitter.com/a9WEQCaexR
— EKO Acropolis Rally (@AcropolisRally) September 10, 2021
Έτσι ο οδηγός της Toyota «προσπέρασε» στη γενική κατάταξη τον Ott Tanak της Hyundai Motorsport. Η μεταξύ τους διαφορά είναι στα 3.8 δευτερόλεπτα. Όπως όλοι οι κορυφαίοι συνδυασμοί, ο Rovanpera ξεκίνησε το σκέλος χρησιμοποιώντας τη Scorpion ελαστικά σκληρής γόμας, τα οποία αποτέλεσαν πρόκληση: «Δύσκολες συνθήκες και είναι δύσκολο να βρεις πρόσφυση με αυτό το ελαστικό. Πρέπει να βρούμε πως να οδηγήσουμε με αυτό, δίχως να το ταλαιπωρήσουμε υπερβολικά. Η δεύτερη ειδική της ημέρας ήταν καλύτερη».
🇬🇷 Ειδική Διαδρομή 4 (Άγιοι Θεόδωροι 2)
1⃣ Rovanpera 13:10,3
2⃣ Tanak +0,8”
3⃣ Ogier +3,2”
Κατάταξη μετά από την Ειδική Διαδρομή 4
1⃣ Rovanpera 40:25,3
2⃣ Tanak +3,8”
3⃣ Ogier +7,5”#AcropolisRally #RallyofGods #WelcomeBack #WRC #WRCLive pic.twitter.com/cVIsldl0Tx— EKO Acropolis Rally (@AcropolisRally) September 10, 2021
Οι δηλώσεις των οδηγών:
SEBASTIEN OGIER / JULIEN INGRASSIA (1): «Είμαι ευχαριστημένος με την επίδοσή μου μέχρι στιγμής».
ELFYN EVANS / SCOTT MARTIN (33): «Είχαμε προβλήματα. Πρέπει να δούμε αν μπορούμε να το επισκευάσουμε στο service».
THIERRY NEUVILLE / MARTIJN WYDAEGHE (11): «Έκανα ό,τι μπορούσα. Δεν έχω εμπιστοσύνη στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Κάποιες φορές χάνω το εμπρός μέρος, κάποιες το πίσω. Κάναμε νέες ρυθμίσεις και είναι λίγο καλύτερα τώρα, αλλά χρειάζεται ακόμα δουλειά. Ίσως δεν ήταν σωστό να πάρω δύο ρεζέρβες. Είναι όμως η αρχή και η προσέγγιση είναι σωστή».
KALLE ROVANPERÄ / JONNE HALTTUNEN (69): «Ήταν κάπως καλύτερα. Συνήθισα τα ελαστικά, προσπάθησα να πιέσω, θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε».
OTT TÄNAK / MARTIN JÄRVEOJA (8): «Ο κινητήρας κάνει διακοπές, είναι δύσκολη η οδήγηση».
GUS GREENSMITH / CHRIS PATTERSON (44): «Θα μπορούσα και καλύτερα. Είναι δύσκολη η οδήγηση και η διατήρηση καθαρών γραμμών. Κάνω ό,τι μπορώ».
DANI SORDO / CANDIDO CARRERA (6): «Ίσως ο δρόμος να είναι πιο καθαρός τώρα. Δεν έχω πολλή αυτοπεποίθηση. Έχασα αρκετό χρόνο στην πρώτη ειδική».
PIERRE-LOUIS LOUBET / FLORIAN HAUT-LABOURDETTE (7): «Είχα ένα χτύπημα, αλλά όχι κάτι σοβαρό. Μία ρεζέρβα θα ήταν αρκετή».