Ο Lucas di Grassi πήρε τη δεύτερη νίκη του στο πρωτάθλημα της Formula E στον αγώνα στη Putrajaya της Μαλαισίας που ήταν γεμάτος με περιστατικά από την αρχή μέχρι το τέλος.
Ακόμη και πριν ο αγώνας αρχίσει, ο Stephane Sarrazin ήταν σε δύσκολη θέση, όπως η Venturi έμεινε πριν το γύρο σχηματισμού. Με τον Γάλλο να μην είναι σε θέση να πάρει τη θέση του στην πρώτη σειρά μαζί με τον νικητή για τη Pole Position Sebastien Buemi, η έναρξη έπρεπε να καθυστερήσει, όπως μεταφερόταν στο πίσω μέρος του grid.
Με κανένα δίπλα του, ο Buemi είχε μια άνετη πορεία στην πρώτη στροφή, και όπως συνέβη στο πρώτο αγώνα στο Πεκίνο, ο οδηγός της Renault e.dams έφυγε μακριά με ένα άνετο προβάδισμα. Αλλά αυτό δεν ήταν back-to-back νίκη για τον Ελβετό, καθώς το αυτοκίνητό του σταμάτησε καθώς η κούρσα πλησίασε στα μέσα.
Με το αυτοκίνητο του Buemi σταματημένο στην πίστα, η ομάδα επέλεξε να φωνάξει τον ομόσταβλό του Nicolas Prost στα πιτ σε αυτό το σημείο. Το πρώιμο pitstop εξασφάλισε στον Γάλλο το προβάδισμα στα μέσα του αγώνα, αλλά όπως ο ίδιος αναγκάστηκε να διαχειριστεί την ενέργεια να κρατήσει περισσότερο χρόνο από τους αντιπάλους του, σε συνδυασμό με τα προβλήματα του αυτοκινήτου του ήταν ανίκανος να αποτρέψει το πακέτο μονοθεσίων που τον ακολουθούσε από το να τον περάσουν.
Ο di Grassi ανέβηκε στη δεύτερη θέση μετά τη φάση των pitstop, αλλά μόνο επειδή η Dragon Racing του Loic Duval είχε υπερβολικά μεγάλη στάση. Ο Γάλλος είχε για λίγο το προβάδισμα μετά τα προβλήματα του Buemi, αλλά ήταν πλέον πίσω όχι μόνο πίσω από τον di Grassi, αλλά και από το εντυπωσιακό αυτοκίνητο του Antonio Felix da Costa της Team Aguri.
Όπως ο Prost δυσκολεύτηκε με το αυτοκίνητό του, ο di Grassi έκανε την κίνησή του για την πρωτιά. Πίσω τους οι Da Costa και Duval πάλεψαν για την τρίτη θέση. Τελικά και οι δύο βρήκαν ένα τρόπο να περάσουν την e.dams Renault και ο Duval άρχισε να κλείνει την διαφορά από τον πρώτο. Αλλά όταν έσπασε η ανάρτηση του αυτοκινήτου του, η καλή προσπάθεια του έληξε και ο di Grassi αφέθηκε ήσυχος στο μπροστινό μέρος και πήρε τη νίκη.
Αποτελέσματα αγώνα |
||||||||||
POS | NO | DRIVER | TEAM | LAPS | TIME | GAP | KPH (MPH) | BEST | ON LAP | |
1 | 11 | Lucas DI GRASSI | ABT Schaeffler Audi Sport | 33 | 50:17.449 | – | 100.8 (62.6) | 1:23.877 | 21 | |
2 | 2 | Sam BIRD | DS Virgin Racing Formula E Team | 33 | 50:31.333 | +13.884 | 100.3 (62.3) | 1:24.273 | 14 | |
3 | 27 | Robin FRIJNS | Andretti Formula E Race Team | 33 | 50:47.225 | +29.776 | 99.8 (62) | 1:24.183 | 25 | |
4 | 4 | Stéphane SARRAZIN | Venturi Formula E Team | 33 | 50:50.077 | +32.628 | 99.7 (62) | 1:23.784 | 4 | |
5 | 21 | Bruno SENNA | Mahindra Racing Formula E Team | 33 | 50:51.853 | +34.404 | 99.7 (62) | 1:24.311 | 29 | |
6 | 55 | Antonio Felix DA COSTA | Team Aguri | 33 | 50:54.374 | +36.925 | 99.6 (61.9) | 1:24.045 | 10 | |
7 | 66 | Daniel ABT | ABT Schaeffler Audi Sport | 33 | 50:54.732 | +37.283 | 99.6 (61.9) | 1:24.178 | 14 | |
8 | 1 | Nelson PIQUET JR | NEXTEV TCR Formula E Team | 33 | 50:58.072 | +40.623 | 99.5 (61.8) | 1:23.889 | 29 | |
9 | 23 | Nick HEIDFELD | Mahindra Racing Formula E Team | 33 | 51:10.353 | +52.904 | 99.1 (61.6) | 1:23.366 | 27 | |
10 | 8 | Nicolas PROST | Renault e.Dams | 33 | 51:11.144 | +53.695 | 99.0 (61.5) | 1:23.240 | 17 | |
11 | 12 | Jacques VILLENEUVE | Venturi Formula E Team | 33 | 51:16.147 | +58.698 | 98.9 (61.5) | 1:24.753 | 3 | |
12 | 9 | Sébastien BUEMI (FL) (P) | Renault e.Dams | 33 | 51:25.177 | +1:07.728 | 98.6 (61.3) | 1:22.748 | 22 | |
13 | 28 | Simona DE SILVESTRO | Andretti Formula E Race Team | 33 | 51:41.913 | +1:24.464 | 98.0 (60.9) | 1:25.872 | 2 | |
14 | 7 | Jérôme D’AMBROSIO | Dragon Racing | 32 | 48:54.882 | +1 Lap | 100.5 (62.4) | 1:24.060 | 22 | |
15 | 77 | Nathanaël BERTHON | Team Aguri | 32 | 50:31.746 | +1 Lap | 97.3 (60.5) | 1:24.981 | 3 | |
16 | 6 | Loïc DUVAL | Dragon Racing | 29 | 44:34.797 | +4 Laps | 99.9 (62.1) | 1:23.827 | 13 | |
17 | 88 | Oliver TURVEY | NEXTEV TCR Formula E Team | 4 | 6:04.603 | +29 Laps | 101.1 (62.8) | 1:25.862 | 3 | |
18 | 25 | Jean-Eric VERGNE | DS Virgin Racing Formula E Team | 0 | +33 Laps | 0.0 (0) | 0 |