Στη διάθεση του επιβατικού κοινού είναι οι νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία προχώρησε στην αναβάθμιση των προσφερόμενων υπηρεσιών, μέσα από σύγχρονες εφαρμογές.
Μεταξύ άλλων, οι νέες υπηρεσίες αφορούν την έκδοση εισιτηρίων από κινητό τηλέφωνο. Η εφαρμογή είναι ήδη διαθέσιμη για τις συσκευές με λογισμικόAndroid, ενώ τέλος Σεπτεμβρίου θα είναι διαθέσιμη και για τις συσκευές με λογισμικό ΙΟS.
Οι επιβάτες, μάλιστα, θα μπορούν να αποθηκεύουν τα εισιτήριά τους σε εφαρμογές πορτοφολιού, σε μορφή passbook, έχοντάς τα διαθέσιμα ακόμη και όταν βρίσκονται εκτός σύνδεσης (offline).
Παράλληλα, η διοίκηση της εταιρείας ανακοίνωσε τη χορήγηση εκπτώσεων στους επιβάτες, οι οποίοι πραγματοποιούν συχνά ταξίδια στην ίδια διαδρομή
Εκτός των παραπάνω, ο ανακαινισμένος Σταθμός των Αθηνών (Λαρίσης) διαθέτει πέντε νέες γραμμές, τρεις νέες στεγασμένες αποβάθρες επιβατών, μία νέα υπόγεια διάβαση, κυλιόμενες σκάλες και στεγασμένες προσβάσεις προς τους χώρους του παλιού σταθμού.
Επίσης, στους σταθμούς Αθηνών, Θεσσαλονίκης και Λάρισας έχουν εγκατασταθεί συστήματα πληροφόρησης του επιβατικού κοινού, αλλά και θυρίδες φύλαξης χειραποσκευών. Σημειώνεται ότι οι τελευταίες υπάρχουν και στον σταθμό της Πάτρας.
naftemporiki.gr