Νέα Οδική Εποχή για τη Φθιώτιδα : Σε τρία χρόνια θα κανουμε το Λαμία – Πάτρα σε 1.5 ώρα – ΒΙΝΤΕΟ

Η κατασκευή του νέου αυτοκινητόδρομου Λαμία – Μπράλος – Άμφισσα αλλάζει τα δεδομένα στις οδικές μετακινήσεις της Κεντρικής Ελλάδας. Το έργο, τμήμα του στρατηγικού άξονα Λαμία – Ιτέα – Αντίρριο, αναβαθμίζει τη σύνδεση μεταξύ ΠΑΘΕ και Ιόνιας Οδού, μειώνοντας αποστάσεις και ενισχύοντας την ανάπτυξη σε Φθιώτιδα, Φωκίδα και πέρα. Μάθετε όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για το έργο που βελτιώνει την οδική ασφάλεια και ενώνει τη Δυτική με τη Βόρεια και Κεντρική Ελλάδα.
Lamianow.gr
Η ανεξάρτητη ηλεκτρονική εφημερίδα ενημέρωσης της Λαμίας και της Στερεάς Ελλάδας. Γιατί η ενημέρωση χρειάζεται άποψη.
2 Min Read

Συνεχίζονται με εντατικούς ρυθμούς οι εργασίες στον οδικό άξονα Μπράλος – Άμφισσα, ένα έργο στρατηγικής σημασίας που αναμένεται να δώσει ισχυρή αναπτυξιακή ώθηση στη Φθιώτιδα, τη Φωκίδα και συνολικά στη Στερεά Ελλάδα. Ο νέος αυτοκινητόδρομος αποτελεί μέρος του άξονα Λαμία – Ιτέα – Αντίρριο, που εντάσσεται στο διεθνές δίκτυο Ε-65 και λειτουργεί ως συνδετικός κρίκος μεταξύ ΠΑΘΕ και Ιόνιας Οδού.

-Advertisement-
ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ
mpralos amfissa | Lamianow.gr

Χρονοδιάγραμμα και Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Με νέα προθεσμία ολοκλήρωσης την 9η Φεβρουαρίου 2028, το έργο περιλαμβάνει:

  • Μελέτη και κατασκευή 24 χλμ. σύγχρονου οδικού δικτύου
  • 2 σήραγγες: Σ1 (μήκους 2.225μ) και Σ2 (μήκους 2.485μ)
  • 7 γέφυρες και 6 ισόπεδους κόμβους: (Ι.Κ.1Α, Ι.Κ.1Β, Ι.Κ.2, Ι.Κ.3, Ι.Κ.6, Ι.Κ.7)
  • 2 Άνω και 2 Κάτω Διαβάσεις
  • Δίκτυο παράλληλων και κάθετων δευτερευουσών οδών
  • Υποστηρικτικές εργασίες: απαλλοτριώσεις, μετατοπίσεις ΟΚΩ, αρχαιολογικές έρευνες

Στόχος: Πλήρης Ανάπτυξη και Οδική Ασφάλεια

Το έργο περιλαμβάνει παρεμβάσεις σε δύο βασικά υπο-τμήματα:

  • Μπράλος – Αρχή παράκαμψης Γραβιάς
  • Μεταλλεία Βωξίτη – Άμφισσα

Η παράκαμψη της Γραβιάς (2 χλμ.) έχει ήδη ολοκληρωθεί, ενώ υπό κατασκευή βρίσκεται το τμήμα έως τα Μεταλλεία Βωξίτη (5 χλμ.).

-Advertisement-
ΑΣΤΙΚΟ ΚΤΕΛ ΛΑΜΙΑΣ
1000098569 | Lamianow.gr

Οφέλη για Οδηγούς, Οικονομία και Τουρισμό

  • Η συνολική απόσταση Λαμία – Πάτρα μειώνεται από 185 χλμ. σε 160 χλμ.
  • Ο χρόνος διαδρομής μειώνεται από 3 ώρες σε μόλις 1,5 ώρα
  • Ενισχύεται η τουριστική ανάπτυξη του Κορινθιακού και Πατραϊκού
  • Αναβαθμίζεται η προσβασιμότητα στους βασικούς άξονες
  • Αυξάνεται η οδική ασφάλεια
  • Μειώνεται το συνολικό μήκος της διαδρομής κατά 7,99 χλμ.
  • Διευκολύνονται οι μετακινήσεις προς Θεσσαλία και Κεντρική Μακεδονία

Ποιους Ωφελεί

Το έργο εξυπηρετεί τόσο τους τοπικούς όσο και τους υπερτοπικούς χρήστες και προσφέρει ισχυρά αναπτυξιακά οφέλη για την ευρύτερη περιοχή.

Δείτε το Βίντεο με τις Εργασίες

Δείτε εντυπωσιακά πλάνα από τις εργασίες στο εργοτάξιο Μπράλος – Άμφισσα στο YouTube, από το κανάλι “Tasos Gakis”.

 

Share This Article
Follow:
Η ανεξάρτητη ηλεκτρονική εφημερίδα ενημέρωσης της Λαμίας και της Στερεάς Ελλάδας. Γιατί η ενημέρωση χρειάζεται άποψη.
1 Σχόλιο
  • Απο που προκυπτει οτι θα μειωθει η διαδρομη Λαμια-Πατρα απο 3 σε 1,5 ωρες; To Λαμια-Αμφισσα ναι ,κατα 15-20 λεπτα οταν με το καλο ολοκληρωθουν τα εργα. Γινονται εργα στο κομματι Αμφισσα-Ιτεα-Αντιρριο και δεν το ξερουμε; Ουτε καν ασφαλτοστρωση στο υπαρχον ταλαιπωρημενο δικτυο, παρα μονο οταν θα πλησιαζουν εκλογες(εθνικες – δημοτικες). Το ζω 3 χρονια τωρα λογω σπουδων παιδιου στη Πατρα. Μην παραπληροφορειτε.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *